soora lidia??
olisiko soora lidia hyvä nimi?? olen hyvin epävarma koko nimestä enkä haluaisi laittaa täysin suomalaista nimeä! kiire kiire!!! ........ mielipiteitä ja ehdotuksia !!
-kiitos-
Kommentit (13)
Sooda Liria!!!
Olisiko Siriana tarpeeksi eksoottinen nimi??? Toisiksi nimeksi Taika Ilona tai Säde Tuulikki tms.
Miehelläni on tapana käännellä sanoja, siis tähän tapaan: kivittää sokkelia --> sovittaa kikkeliä :)
Siis että kaksi ekaa kirjainta aina vaihdetaan.
Ja aina ne on jotakin rivoja käännöksiä kuten " sirpa kylmissään" .
Tällä logiikalla siis Soora Lidiasta tulee Loora Sidia.
Hauska nimi ainakin tällaisen korruptoituneen sielun mielestä :)
Nimen pitää kuulostaa nimeltä. Eka mielleyhtymä mullekin oli margariini, " loora" .
Ja lupicaia, eikös siitä tule Liira Sodia? :)
Minäkään en pidä Soorasta. Se on jotenkin mitäänsanomaton. Lidia sen sijaan on kaunis. Mitä pitäisit Sera-etunimestä? Tiedän yhden Seran. Sera on ihan nätti ja ainakin erikoinen nimi.
Mutta Soora on minustakin aika outo. Tulee sana " sora" mieleen. Ehkä tykkäisit nimestä Kiira (tai Kira)?
tulee Liora Sodia, vaihdoin sitten kuitenkin vain etukirjaimet ensin, hups :)
mutta ehkä Saaga Lidia? Tai Leni Lydia? (ystäväni yksi neljästä lapsesta on Leni) Soora ei kuullosta hyvältä mun korvaan.
Soora tuntuu oudolta nimeltä. Tosin erikoista tietysti haetkin, mutta Soora Lidia... jotenkin minun mielestäni " syöksähtää liian soraisasti" korville. (Pahoittelen kielellistä ilmaisuani, mutta kun en nyt saa fiksumpaakaan aikaiseksi...) ;) Lidia on kaunis nimi.
Ehdottaisin vielä
SEERA LIDIA (Seera kuullostaa korvaani kauniimmalta.)
SILVE LIDIA
SIINA LIDIA
SARRI LIDIA
SYNNE LIDIA
SEA LIDIA
Soora ei minusta kuulosta hyvältä, joten en suosittele sitä. Seela olisi kyllä kaunis nimi ja siinä on mukana kaipaamanne kansainvälinen vivahde.
Mä en myöskään pidä Soora nimestä . Lidia sen sijaan on kaunis. Myös Lida on kaunis tyttölapsen nimi.
Mites Liina Lidia ?
Lida Lisbeth ?
Lidia Ellinoora ??
edellisten kanssa Soorasta. Oudolta kuulostaa. Lydia ei ole myöskään suosikkeja. Olivia sensijaan olisi. Taitaa olla vain liian tavallinen sitten.