Hautajaisiin paksut sukkahousut?
Ovat ensi viikolla, ennusteen mukaan lämpötila on silloin 12 astetta. Mustat joista ei näy iho läpi tuntuu turvallisemmalta, mutta ovatko läpikuultavat etikettisääntö?
Kommentit (15)
Miksi ihmeessä nimenomaan hautajaisissa pitäisi olla läpikuultavat sukkahousut? Kunhan ovat huomiota herättämättömät eli mitkään pitsikuvioiset tai verkkosukkahousut eivät käy hautajaisissa.
Mulla oli talvella hautajaisissa mustat paksut sukkahousut ja musta kotelomekko. En edes ajatellut, että olisi etiketin vastaista.
Ei tietenkään tarvitse olla läpikuultavat.
Paksut sukkahousut sopivat hyvin.
Hyvin käy paksut sukkikset. Ne mustat ohuet on nykyään tyylittömiä.
Läpinäkymättömät sukkikset ovat syksyllä ja talvella juuri hyvät.
Mummin ja isän hautajaisissa minulla oli kahdet paksut sukkahousut ja vielä villahousut, joista riisuin muistotilaisuudessa ne villahousut pois. Pakkasta oli 25 astetta. Asuni oli ihan etiketin mukaiset. Viime syksynä hautajaispäivänä oli +10 astetta ja minulla oli vain yhdet paksut sukkahousut.
Voi laittaa. Ei kai kukaan oleta että syksyllä mentäis mihinkään muualle kuin taksista baariin niissä ohuissa sukkahousuissa?
Katso hautajaispäivänä ikkunasi lämpömittaria aamulla ja päätä sen lukeman mukaan.
Ellei nyt ole kovin heikko pintaverenkierto jaloissa ,eli siis ellei ole ns. 'vilukissa' niin kyllä syysilmoilla kuitenkin pitäisi ihan hyvin 20 denierisilläkin pärjätä, mutta mikään 'synti' ei tietystikään ole valita 40 den. sukkiksia.
Niillä pärjää ulkona hameen kanssa jopa pienillä talvipakkasilla .
Vierailija kirjoitti:
Jos vainaja on mies niin voit vielä ennen hautaamista tavata hänet ruumishuoneella. Kierrä erkkaria hänen kalunsa ympärille ja pujota sitten kondomi päälle ennenkuin ratsastat.
SETÄ SPERMA
SETÄ SPERMA alkaa olla aika leganda jo täällä...
Voi laittaa paksut, ihan sen mukaan miten sopii muuhun asuusi. Minulla on ollut talvella hautajaisissa suht ohuet, ei kuitenkaan ihan läpikuultavat.
Mun mielestä ohuet on kyllä tyylikkäämmät. Paksuja käyttäisin vain talvipakkasella.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
H&M:stä saa hyviä mustia 100den sukkiksia mitkä ei näytä miltään villahousuilta..edulliset, kestävät ja tyylikkäät ja mattapintaiset tietty.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi