Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä pätkäpaastoilijoita?

Vierailija
12.09.2019 |

Haluaisin aloittaa. Vhh-ruokavaliolla olen hetken ollut mutta en kovin tarkalla. Ajattelin että söisin 12-18 välillä. Mitä syötte yleensä? En pidä lihasta ja kanassa taitaa olla liian vähän rasvaa. Kalasta tykkään paljon ja kaikista vihanneksista.
Mitkä teidän kokemukset on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön ns hyvinä aikoina proteiinipitoista salaattia, kasviksia , smoothieita jne. Rasvoja kuten öljyä ja voita syön paljon. Lihaa kohtuudella ehkä kerran viikossa. Proteiinina kananmuna , pavut, joskus liha ja kala. En syö ollenkaan maitotuotteita. Kasviksia ja hedelmiä tulee syötyä se puoli kiloa päivässä kyllä helposti, jopa enemmän. Pyrin syömään kasvikset myös epäterveellisinä päivinä, kaiken muun päälle syön kasviksia ja hedelmiä kun ne pitää suoliston toiminnassa.

Sitten on niitä päiviä kun vedän kakkua, karkkia, nuudelia.. jos on sokerinhimopäivä.

Oon ollut pätkäpaastolla aika orjallisesti jo yli puoli vuotta. Paino ei ole tippunut mutta painonnousu loppui ja turvotus on hävinnyt. Nyt voin syödä myös asioita jotka ennen turvotti mua aivan vietävästi. Nyt ei turvota enää kahta -kolmea päivää kun pidän paaston. Mun paasto kestää vaan 16 tuntia ja syön klo 13-21.

Käytännössä voi sanoa että syön mitä tahansa. Söin just viikonloppuna puoli kiloa karkkia ja paino oli maanantaina 60.8. Nyt se on taas enää 58.6 pätkäpaastolla mun paino pysyy 58-60 välillä käytännössä.

Liikun myös mutta aloitin paaston aikana kun en päässyt vamman takia liikkumaan. Ilman paastoa luulen että lihoisin koska tykkään herkuista ja oon enemmän salilla punttia nostava kuin mikään himoaerobinen urheilija, joten kulutusta ei ole niin paljon että epäterveelliset ruoat sillä kattaisi. Myös hiilareiden aiheuttama turvotus lähtee nopeammin pois kun paastoo.

Vierailija
2/2 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole niin että kananmunia voi syödä vaikka 10 viikossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla