Työkaverini söivät suklaakonvehtini!!
Meillä on tänään hääpäivä. Mies halusi yllättää ja toi kesken työpäivän minulle 30 ruusua ja Lindtin ison Champs-Élysées-konvehtirasian, joka on melkein puoli kiloa suklaata täynnä.
Olin taukohuoneessa, kun mies tuli ja avasin konvehtirasian heti, koska halusin jättää ne muoviroskat taukohuoneeseen sekä konvehtirasiasta että kukista. Jätin sen konvehtirasian ihan muutamaksi minuutiksi siihen pöydälle, kun lähdin hakemaan toisen kerroksen taukotilasta maljakkoa. Kun tulin takaisin, KOKO KONVEHTIRASIA OLI SYÖTY!
Työkaverit olivat napsineet joka ikisen konvehdin rasiasta, vaikka siinä päällä oli mieheni teippaama hääpäiväkortti ja nimeni.
Ai että ottaa päähän ja lujaa. Terveisiä tutuille.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kenen mies tuo töihin jotain helvetin risuja ja suklaata? 😂
No tänään toi mun.
ap
Taas provo. Tuommoista ei tapahdu työpaikalla. Mistä näitä satuilijoita riittää.
Ens kerralla pyydät sitten järkkäämään yllätykset kotiin. Ei tarvi metsästää maljakkoa työpaikalta ja namutkin saa syödä itse.
Kylläpä taas mielikuvitus lentää kun on töissä tylsää.
Oma vika. Jos jätät taukohuoneen pöydälle rasian suklaata, niin tuliko se jotenkin yllärinä, että siitä saatetaan ottaa? Itsehän et tietenkään toimisi samalla tavalla..? Meillä on kyllä ainakin niin herkkuhimoista porukkaa töissä (itseni mukaan lukien), että en todellakaan jättäisi mitään suklaakonvehteja taukohuoneen pöydälle, jos ne olisivat vain minulle!
Ei mee läpi nyt. Vaikka joku pöhkö ukko voisi töihin tuodakin lahjuksia sulle, niin KUKAAN ei jätä avattua konvehtirasiaa työpaikan kahvihuoneeseen edes hetkeksi (tai edes avaa sitä siellä) jos se on tarkoitus yksin syödä.
Mitä tästä opit, jonka me muut jo tiesimmekin? Älä jätä yhteisiin taukotiloihin mitään mikä ei ole tarkoitettu jakoon ja yhteiseksi.
No onhan se fakta että kaikki taukotilan pöydälle jätetty on vapaata riistaa.
Eikö tällaiset muistamiset kuulu muistaa siellä kotona eikä työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Oma vika. Jos jätät taukohuoneen pöydälle rasian suklaata, niin tuliko se jotenkin yllärinä, että siitä saatetaan ottaa? Itsehän et tietenkään toimisi samalla tavalla..? Meillä on kyllä ainakin niin herkkuhimoista porukkaa töissä (itseni mukaan lukien), että en todellakaan jättäisi mitään suklaakonvehteja taukohuoneen pöydälle, jos ne olisivat vain minulle!
Ai jos siinä konvehtirasian päällä lukisi 'Ihanaa hääpäivää, (NIMI)!', niin joku olettaisi, että se on yleistä riistaa??
Taukohuoneessa ei ollut juuri silloin ketään, mutta ilmeisesti suklaanhimoinen lauma paukkasi paikalle heti, kun lähdin sinne alakertaan :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi tehdä jotain erilaista. Kyllähän tällaista nyt hyvänen aika tapahtuu muutenkin, mitä ihmeellistä tässä on? Eivätkö teidän puolisonne ikinä tee mitään yllätyksellistä?
ap
miksi päästät ulkopuolisia työpaikallesi pyörimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi tehdä jotain erilaista. Kyllähän tällaista nyt hyvänen aika tapahtuu muutenkin, mitä ihmeellistä tässä on? Eivätkö teidän puolisonne ikinä tee mitään yllätyksellistä?
ap
Toki, mutta ei nyt työpaikalle tulla tuomaan mitään lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä jossain jenkkileffoissa näin tapahtuu...
Kiitti suklaasta,Oli muuten hyvää. Terkkuja miehelle.
T: Ahmiva työkaveri.
Olipa ihana yllätys mieheltäsi.
Kas ettei kukaan ottanut ruusujasi, vaikka olivat esillä.
Suklaasi menetys on oma vikasi, olisit pistänyt rasian kaappiin.
Jos suklaarasia oli vielä avaamaton, niin tosi törkeää, kun joku on sen röyhkeästi avannut.
Voisi sanoa jopa varastamiseksi.
Kenen mies tuo töihin jotain helvetin risuja ja suklaata? 😂