Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika saa poikaystävänsä vanhemmilta uhkauksia.

Vierailija
12.09.2019 |

Poikani täyttää pian 18 vuotta ja on seurustellut poikaystävänsä kanssa noin 1,5 vuotta. Ovat puhuneet yhteenmuutosta jo aiemminkin, mutta nyt poikaystävä sai vakituisen työpaikan, niin he etsivät yhteistä kotia. Poikaystävä on 19 vuotias.
Poikaystävän vanhemmat eivät ole koskaan olleet iloisia poikien seurustelusta ja tästä syystä pojat ovat olleet todella paljon meidän luona. Nyt kuitenkin kun tämä muutto on tullut ajankohtaiseksi, niin poikani saa mm uhkauksia poikaystävänsä vanhemmilta. Molemmat pojat ovat olleet ahdistuneita. Nyt kuitenkin eilen minä sain uhkauksen ja yön aikana automme ikkuna oltiin rikottu. Poliisiin olen ollut yhteydessä, mutta poikani todella pelkää itsensä ja kumppaninsa puolesta. Kieltämättä myös minua ahdistaa. Poliisi ei voi todistaa että pojan vanhemmat olisivat rikkoneet auton ikkunan. Lupasivat kuulemma "jututtaa" pojan vanhempia.
En tiedä mitä tehdä. Ihmetyttää miten paljon joku voi nähdä vaivaa satutaakseen omaa lastaansa ja hänen kumppaniaan. Ja tietysti myös meidän 14 vuotias kuopuskin on peloissaan ja ei uskalla mennä enää ulos, jonka ymmärrän tietysti.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/5

Ihan ok yritystä, mutta ei iske ihan kunnolla. Jatka kirjoittelua. Tulee vielä se 5/5 aloituskin sieltä. Tsemppiä!

Kuvittele alkuun sanat ”mitä jos kävis näin”, niin sinäkin voit osallistua keskusteluun, ja pääset provo-pakkomielteestäsi.

Vierailija
62/63 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityt uskovaiset jenkeissä on niitä, jotka tappavat aborttilääkäreitä. Kristityt uskovaiset minun nuoruudessani hakkasivat homoseksuaaleja.

Eli uskon kyllä, että kristityt uskovaiset voivat näin toimia.

Fanaattinen uskonnollisuus on sairaus. Jos usko menee yli rakkaudesta omaan lapseen, niin hulluahan se on.

Tsemppiä, ap. Toivottavasti nuo sekopäät vanhemmat joutuvat linnaan tai hoitoon.

Pojallesi ja hänen kumppanilleen onnea yhteiseen kotiin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla jo melkoisen erikoista jos isä pukeutuu myös mekkoon viedessään poikaansa kouluun, eikö tuollainen ala jo provosoimaan kiusaamiseenkin? Pukeutuuko poikakin satiinimekkoon kouluun sitten jopa? Näissä tilanteissa opettajienkin syyllistäminen kiusaamisesta ja siihen puuttumattomuudesta on hankalaa opettajillekin, ei käy ammattikuntaa näissä tilanteissa kateeksi. Eikö poika voisi pukeutua mekkoon ja sukkahousuihin ja meikata esim. vain harrastaessaan seksiä poikaystävänsä kanssa vaikka?

Kristillisyyshän ei tuota homoseksuaalisuutta ja sen toteuttamista kiellä, Jeesushan kumosi vanhan lain ja Vanhan testamentin lait uuden liiton kautta ja Vanha testamentti koskee vain juutalaisia. Paavalin kirjeetkin ovat vain ihmisen kirjoittamia tulkintoja ja ohjeita alkuseurakunnille, varsinaisesti Raamatusta koko kristillisyyttä oleellisesti ohjeiden mukaan koskee vain evankeliumit jos tarkkoja ollaan.

Lisäksi uuden testamentinkin ja evankeliumien mukaan kaikki ihmiset ovat syntisiä joka tapauksessa, pelkkä se että katsoo himoiten jotain muuta ihmistä kuin omaa puolisoaan on synti josta pitäisi repiä silmänsä päästä Vuorisaarnan mukaan. Kuitenkin kaikki synnit ovat jo etukäteen anteeksi annettu ja lunastettu eikä ihmisen omilla teoilla tai syntien tekemisellä tai tekemättä jättämisellä ole mitään tekemistä pelastumisen kannalta, ihminen pelastuu yksin Jumalan armosta ja uskosta Vapahtajaan joka on lunastanut kristinkuolemallaan kaikkien ihmisten kaikki synnit siten että ne ovat kaikki anteeksi annetut ja hyvitetty. Tämä on koko krisinuskon idea ja punainen lanka. Toki ilmeisesti syntien anteeksi saaminen vaatii uskon ja armon ohella edes jonkinlaista katumista ja syntien anteeksi pyytämistä, tosin tästä ei ehdotonta vaatimusta taida evankeliumeista löytyä. Mutta esim. murhan tekeminen ei ole mikään este taivaaseen pääsylle Jumalan armosta kunhan uskoo vapahtajaan, Jeesus kun on krisinuskon mukaan senkin synnin jo ennalta sovittanut ja kärsinyt murhan tehneen ihmisen puolesta.

Minua ei uskonnonasiat kiinnosta, joten en siihen jaksa kommentoida. Mutta. minun mieheni pukeutui kerran mekkoon kun vei poikamme kouluun. ideana oli, että isona "äijänä" näyttää kiusaajille, että mieskin voi pukeutua mekkoon. 

Tottakai minä syyllistän ja hiillostan opettajia, jos se sallivat kiusaamisen eivätkä tee asille mitään tai terpeeksi. En oikeasti ymmärrä tätä että mikä ihmeen ongelma MUILLA ihmisillä on TOISEN ihmisen pukeutumisesta, tyylistä tai meikkaamisesta? Et sinäkään varmasti halua kuulla toiselta ihmiseltä miten ruma sinun villapaita on, jos et ole kysynyt hänen mielipidettään? Miksi ihmeessä minun poikani täytyy peitellä omaa identiteettiään vain sen takia että muilla ihmisillä on ongelma sen kanssa? Ja joo, lapset ovat lapsia, mutta kyllä minullekkin kerrottiin että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin älä sano mitään. Sanot siis että periaatteessa kaikki "erillaiset" ihmiset saisivat pitää tyylinsä ja identiteettinsä omana tietonaan etteivät vaan provosoi ketään kiusaamaan toisia? Ehkä se ongelma on kuitenkin niissä ihmisissä jotka kiusaavat toisia, eivätkä näissä ketkä ovat "erillaisia"? 

Olen paasannut, raivonnut, syyllistänyt, itkenyt, huutanut ja yrittänyt jo monia vuosia taistella poikani puolesta ja rinnalla näiden asioiden kanssa. V*tuttaa niin paljon kaltaisesi ihmiset, jotka ovat vaan sitä mieltä että omaan huoneeseen vaan piiloon. Ole mitä mieltä kenestä tahansa, mutta ole oikeasti hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Varsinkaan tuntemattomasta ihmisestä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän