Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi lainasit kirjan kirjastosta?

Vierailija
12.09.2019 |

En edes muista. Varmaan opiskeluaikoina.. 14v sitten.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.9.2019, eli viikko sitten.

Vierailija
22/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä päivä tai kuukausi, sen muistan että vuosi oli 1987.

Vierailija
24/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten. Nykyään en paljon lainaa kirjoja, koska löydän kirjaston kierrätyshyllystä niin paljon luettavaa, että en oikein ehdi lukea lisäksi lainakirjoja.

Vierailija
25/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellispäivänä.

Vierailija
26/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.8.

Vierailija
27/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Käyn kirjastossa noin kerran viikossa lainaamassa ja palauttamassa kirjoja. Ja samalla luen aina uusimman Seiskan 😀

Vierailija
28/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten lainasin harvinaiseksi käyneen neuvostoliittolaisen teoksen ja skannasin sen itselleni, että voin lukea sitä omalla läppärilläni jos kirjasto poistaa viimeisenkin kappaleen kokoelmastaan. Käyn kyllä silloin tällöin kirjastossa, mutta yleensä vain luen siellä, en lainaa mitään kotiin.

Minua kiinnostaisi ostaa kirjastosta kirjoja, jotka alkavat valua poistoon iän takia. 

Tietääkö joku onko mitään mahdollisuutta näin tehdä?

Vierailija
29/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kaksi. Uusin myös yhden lainan, koska iskikin kauhea kiire, niin en ehtinyt vielä edellistä kirjaa lukea. Laitoin myös netin kautta yhden kirjan varaukseen, siinä oli kovasti jonoa.

Vierailija
30/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten kävin innoissani hakemassa Madeiran matkaoppaan lähestyvää matkaa varten. 

Kuinkakohan paljon matkaoppaita vielä lainataan? Olisiko kirjastoväkeä paikalla vastaamassa? Oppaita on jatkuvasti poistomyynnissä omassa kirjastossani. Toki sisältö vanhenee ajoittain, mutta aika moni matkailija varmaan vaan selaa nettiä. 

Minulla on koko ajan kirjaston kirjoja lainassa, tosin siksi, että uusin samoja kirjoja koko ajan. Yleensä pidän ainakin vuoden yhtä kutakin kirjaa :). Lainaan lähinnä käsityö- ja askartelukirjoja, joten niitä on kiva selata usein ja kehitellä uusia ideoita. 

Vierailija
31/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten lainasin harvinaiseksi käyneen neuvostoliittolaisen teoksen ja skannasin sen itselleni, että voin lukea sitä omalla läppärilläni jos kirjasto poistaa viimeisenkin kappaleen kokoelmastaan. Käyn kyllä silloin tällöin kirjastossa, mutta yleensä vain luen siellä, en lainaa mitään kotiin.

Minua kiinnostaisi ostaa kirjastosta kirjoja, jotka alkavat valua poistoon iän takia. 

Jatkuvastihan kirjastot myyvät vanhoja pois. Eivät taida kuitenkaan suostua siihen, että ilmoittaisivat sinulle, kun jonkun lempikirjasi kohtalonpäivä lähestyy. 

Vierailija
32/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. 

Vierailija
33/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten. Yleensä käyn parin viikon välein ja nyt on kirjat jo luettu, mutta odottelen yhtä varaamaani kirjaa.  

Vierailija
34/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen

Vierailija
35/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana viimeksi. Viimeistään lakkasi kiinnostus kirjaston kirjoihin kun huomasin exän käyvän kakalla kirjaston kirja mukanaan. Luen tabletilla Bookbeatista kirjat. 

Vierailija
36/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus parikymppisena, nykyaan ostan kirjat uutena. En sieda ajatusta kaikista niista nenan- ja p*rseenkaivajista jotka sitten lahmivat niita kirjan sivuja saastaisilla sormillaan. 

N44

Vierailija
37/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudella vuosi sitten, mutta olen melko varma että keväällä olen lainannut jotain mutta en muista mitä.

(olen ostanut tämän kesän aikana monta kirjaa ja viimeisimmän ostin pari viikkoa sitten, mutta sitä ei kysytty)

Vierailija
38/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa kirjastoissa on poistokirjojen hylly, ja maksavat yleensä euron tai alle/kpl. Lisäksi voi olla lahjoituskirjoja, joita saa ilmaiseksi.

Vierailija
39/42 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa kirjastoissa on poistokirjojen hylly, ja maksavat yleensä euron tai alle/kpl. Lisäksi voi olla lahjoituskirjoja, joita saa ilmaiseksi.

Joissakin kirjastoissa poistokirjamyyntejä järjestetään vain silloin tällöin ja toisissa poistokirjoja on myytävänä koko ajan. Espoossa poistokirjat eivät maksa mitään vaan niitä saa ottaa ilmaiseksi.

Vierailija
40/42 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto?Mikä se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi