Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono äiti

Vierailija
12.09.2019 |

Siltä minusta tuntuu. Lapsistamme ei ole kuukausittaisia, nätisti sommiteltuja kuvia joissa näkee lapsen kasvun, eikä muutenkaan kauheasti kivoja kuvia. En vaan osaa kuvata, eikä toisaalta lapset viihdy kameran edessä. Heillä ei ole ihania, nättejä ja persoonallisia vauvakirjoja. Itseasiassa ei vauvakirjoja käytännössä ollenkaan, en vain ole saanut aikaiseksi. En ole millään lailla luova ihminen, kaikki kirjoittaminen jne tuottaa suurta tuskaa. Minulla ei ole hyviä ideoita, eikä mielikuvitusta. Joskus näen hyvän idean jossain, mutta en kuitenkaan osaa sitä toteuttaa niin että ne olisi lähelläkään alkuperäistä ideaa.
Nyt minusta on alkanut tuntumaan että olen tälläkin saralla maailman huonoin äiti! Kohta lapset menevät jo kouluun ja vertailevat kavereiden kanssa kuviaan ja vauvakirjojaan. Toisista lapsista on sadoittain ihania, tunnelmallisia kuvia ja tarinoita, meidän lapsista ei juuri mitään. Pari kertaa olemme käyneet ammattikuvaajalla, mutta lopputulos ei ole mielestäni ollut kummoinen. En osaa valita hyviä vaatteitakaan kuviin 😥
Onko täällä muita kohtalontovereita? Kuinka pääsen tästä ajatuksesta yli..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
4/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista ajatuksista pääsee eroon kasvamalla aikuiseksi.

Vierailija
5/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa sympatiaa tyttökavereilta, kun sinulla menee liian hyvin ja nyt pitää hakemalla hakea joku ongelma jolla sitä hakea?

Jaxuhaleja<3

Vierailija
6/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien puutetta en kyllä ainakaan tänä älypuhelinaikana ymmärrä. Miten helppoa räpsäistä muisto melkein missä vaan tilanteessa.

Vierailija
7/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vertailevatko koululaiset vauvakirjojaan?

Vierailija
8/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vertailevatko koululaiset vauvakirjojaan?

Meillä opettaja ainakin pyysy jokaista tuomaan vauvakirjansa ja valitsemaa sieltä parhaan muistonsa ja ekan asian, jotka he itse muistavat.

Vierailija
9/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minullakaan kovin kummoisia kuvia ole, mutta otan aina kun siltä tuntuu, yli puolet kuvista huonoja, oikeasti. Vauvakirjaa aloitin molemmille: nimet ja syntymäaika kirjoitettu (neljä vuotta niitä "tehnyt" 😁). Vanhemman lapsen kaikki kuvat onnistuin hävittämään 1,5 vuoden ajalta. Sekä hävitin myös paperilapun missä luki mitä oppi milloinkin, toisen kohdalla en edes ole kaikkea muistanut ylös laittaa.. En todellakaan koe, että olen tämän takia huono äiti. Olen hyvä äiti, olen lapsilleni turvallinen ja vastuullinen aikuinen, kuka heistä huolehtii. Ruokin, leikin, autan ja aina puhtaat vaatteet. En käsitä ajatusmaailmaasi miksi kuvat tekevät sinusta huonon äidin? Kukaan alakoululainen ei vertaile vauvakirjaa! Se tulee sitten aikuisena, joten sinulla hyvin aikaa 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme