Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri määräsi Duactia. Uskallanko ottaa vielä tähän aikaan?

Vierailija
11.09.2019 |

Vai otanko vasta aamulla? Mietin, että nukunko yöllä, jos otan nyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nuku nokka tukossakaan.

Vierailija
2/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikuttaa sulla yleensä yöuniin niin sitten varmaan nytkin. Toisaalta sen vaikutusaika on aika lyhyt joten jos et ysiltä oo menossa nukkuun niin ehkä sen uskaltaa. Mulla ei vaikuta yhtään. Otan monesti yötä vasten.

Hyvä pointti tuokin ettei nenä tukossa myöskään saa nukuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut duactia. En tiedä, miten reagoin siihen.

Ap

Vierailija
4/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät että se aiheuttaisi? Sen yleisin sivuvaikutushan on uneliasuus, että tuskin se ainakaan unia vie. Itse oon ottanut monesti hetki ennen nukkumaan menoa niin on nenä auki ja uni tulee hemmetin nopeasti.

Vierailija
5/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota, nukut paremmin. Se vähentää hengitysteiden turvotusta, ja koska siinä on myös antihistamiinia, se nukuttaa.

Etkö ikinä lue pakkausselosteita?

Vierailija
6/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kärsin yhden yön unettomuudesta, kuin siitä etten saa hengitettyä kuin suun kautta.

Duact on jumalan lahja flunssaisille.

Vierailija
7/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yleisin sivuvaikutus on UNELIAISUUS, eli ota ihmeessä aamulla ennen töihin menoa.

Vierailija
8/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota, nukut paremmin. Se vähentää hengitysteiden turvotusta, ja koska siinä on myös antihistamiinia, se nukuttaa.

Etkö ikinä lue pakkausselosteita?

Luin. Siellä mainitaan myös unettomuus. Eikös tuolla pseudoefedriinillä ole piristävä vaikutus?

Ap

Vierailija
9/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko ei nuku seuraavana yönä. Luulen et harvinaista kyllä reagoida niin. Enemmän kai väsyttää.

Vierailija
10/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei tiedä niin pseudoefedriini luokitellaan esim. Arabiemiraateissa huumeeksi. Kerron tän siksi ettei käy kuten mulle et menomatkalla lentokentällä vasta luin tästä ja jouduin heittää paketin roskiin :(

Vierailija
11/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otin. Katsotaan, miten käy. Onneksi olen sairaslomalla, niin voin valvoa yön ja nukkua sitten huomisen päivän tarvittaessa.

Ap

Vierailija
12/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi et uskaltaisi ottaa nyt? Vai oletko saanut jotain sivuoireita?

Vierailija
13/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se piristää vähän ja lisää tarkkaavaisuutta. Ei missään nimessä nukuta.

Vierailija
14/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy nenä auki. Ja silmät. 

Vierailija
15/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia piristää ja toisia nukuttaa.

Vierailija
16/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tosiaan on efedriiiniä eli on piristävää... Ainakin periaatteessa.  Mua kaikki antihistamiinit väsyttää hyvin voimakkaasti, ja Duactin efedriinikään ei saa sitä täysin torjuttua, eli vähän silti väsyttää ilman lääkettä oloon nähden. Eli hyvin voisin ottaa illalla. 

Toisilla taas efedriini vaikuttaa vahvemmin. Esim. äitini ei voi käyttää Duactia, koska menee ihan hysteerisille ylikierroksille ja sydänkin hakkaa levossa ihan hulluna. 

Vierailija
17/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, jos et nuku yhtenä yönä? Ei se mitenkään vaarallista ole. Kahvia vaan vähän tavallista enemmän huomenna sitten naamaan kun alkaa iltapäivästä väsyttää.

Vierailija
18/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ottaa illalla. En nuku yhtään ja meen ihan kierroksille. Jos vähän torkahdan saatan jopa hallusinoida. Ei sovi mulle, tosin en sitä enää saakaan. Aamulla meni joten kuten, mut siitäkin tuli tosi maaninen olo.

Vierailija
19/21 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nimenomaan ole nukuttava lääke?

Vierailija
20/21 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota missään nimessä illalla. Siinä on efedriiniä, joka piristää. Ota aamulla. Eikö lääkäri neuvonut sinua??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi