Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi että ei rakasta tarpeeksi mennäkseen naimisiin kanssani

Surprisesurprise
11.09.2019 |

Mitä ihmettä nyt tehdä tällä tiedolla? Yhteistä, onnelliseksikin luultua taivalta jo kestänyt 8 vuotta ja puhuttu tulevaisuudesta. Nyt sitten kertoi että on vitkutellut kosimista ja häitä koska ei rakasta aivan niin paljon. Tahtoo kuitenkin ns. Pitää minut ja jatkaa suhdetta tällaisenaan. Eikö vajaa vuosikymmen yhdessä riitä arvioksi siitä, haluaako elää elämänsä toisen kanssa??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sua itsestäänselvyytenä ja jättää heti kun löytää mielestään paremman.

Lähe menee.

Vierailija
2/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata jatkaa,jos itse haluat aivan muuta. Mies luultavasti haluaa pitää vaan avoimena sen et jos teil menee huonosti niin voi vaan lähtä lätkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ehkäisy pois salaa tai mitä nyt miehestään riippuvaiset naiset yleensä tekevätkään.

Vierailija
4/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pilluhanat kiinni, kunnes olet onnellisesti naimisissa!

Vierailija
5/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Eri asia jos jotenkin periaatteellisesti vastustaisi avioliittoa tmv.

Vierailija
6/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastuu panostamisen määrään,joten ei kannata jäädä roikkumaan. Itse haluan vain suhteen, johon panostavat molemmat täysillä tai turhaudun.

Vierailija
7/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ei ole sinulle itsellesi tyytymissuhde, joka ehkäisee yksinoloa tai yksinäisyyttä, niin kannattaako jäädä odottelemaan?

Vierailija
8/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovat luulot ukollas.

Lähtisin heti kävelemään, siinäpähän pärjäilisi yksinään.

Vierailija
9/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni sanoisi, ettei rakasta minua tarpeeksi mennäkseen kanssani naimisiin, lähtisin suhteesta. Jos hän sanoisi, että ei halua naimisiin (olemme molemmat toisella kierroksella) se olisi täysin ok, koska en itsekään halua naimisiin. Ja kuitenkin olen sitoutunut häneen sillä mielellä, että olemme yhdessä loppuelämämme.

Vierailija
10/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
11/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän vajaa vuosikymmen riittää pohjaksi arviolle siitä, haluaakoo elää loppuelämän yhdessä. Sun miehesi on tehnyt tämän arvion ja hän on valitettavasti tullut kielteiseen tulokseen. Hän haluaa kuitenkin pitää sinut sitoutumatta loppuelämään, toisin sanoen siihen asti kunnes keksii jotain mitä haluaa enemmän.

Nyt on sun aika miettiä, kauanko haluat odotella suhteessasi, että toinen keksii jotain hauskempaa. Jos sulla on TOSI kivaa tämän miehen kanssa, niin ehkä sekin aika on sen väärti?

Vierailija
12/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen jahkailija, pälyilijä ja varman päälle eläjä kuin avomiehesi on, joutaa jäädä itsekseen.

Vaikuttaa itsekkäältä. Osaako rakastaa ketään ns. tarpeeksi??! Ei siltä vaikuta.

Jos tyydyt häneen, olet aina heikoilla jäillä. Jos lähdet, suru ja luopuminen on vain väliaikainen tila.

Itse olin nuorena juuri samankaltaisessa tilanteessa. Ei rakastettu tarpeeksi.

Se mies ei ikinä mennyt naimisiin, rakastanut ketään tarpeeksi. Jahkaili ja pähkäili, kunnes kaikki

avokit pitivät vain etähoitona (sellaisia miehiäkin on!!).

Mieti miksi tyytyisit.

Vierailija
13/13 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sun aika miettiä, kauanko haluat odotella suhteessasi, että toinen keksii jotain hauskempaa. Jos sulla on TOSI kivaa tämän miehen kanssa, niin ehkä sekin aika on sen väärti?

tai ehkä sinäkin voit ajatella olevasi hänen kanssaan ajankuluna siksi kunnes löydät jotain parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi