Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa jota ällöttää the other danish guyn mainokset?

Vierailija
11.09.2019 |

En ihan hirveästi välittäisi katsella röllykkävatsaisten miesten lähes alastomia vartalolta telkkarista...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoposiitiivisuutta vähän hei

Vierailija
2/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kestettävä. Olisihan se hienoa jos kaikki miehet olisivat timmikroppaisia ja halukkaita adoniksia, mutta maailma ei aina ole sellainen kuin haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ällötä. Ei vatsa ole mitenkään ällöttävä osa ihmistä, oli se sitten ihan litteä tai vähemmän litteä.

Vierailija
4/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta sinulla on kakkaa perseessä

Vierailija
5/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehoposiitiivisuutta vähän hei

Ei naistenkaan kehopositiivisissa mainoksissa (esim. Doven) ole ikinä mitään kaljamahaisia kouvolalaisia Riittoja hyppimässä.

Vierailija
6/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne ole miellyttävää katsottavaa miehellekään. Mutta eivät ole "voimaantuneet", "kehopositiiviset" naismallit ja oman kroppansa autuutta julistavat naistaiteilijat, ym.

Mut hetkinen, ei ku sehän on ihan eri asia...

Vierailija
7/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä ällöttää ne timmit miehet ihan samalla tavalla. Ei ole kiva, kun yhtäkkiä tulee naamalle (ruudulle) jonkun sepalus.

Vierailija
8/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan joku firma ruveta mainostamaan pitsisiä hepeneitä lihavien naistenkin päällä (tai röllykkävatsaisten miesten päällä, sukupuolihan on aivoissa) noin laajemmassa mittakaavassa.

Vaikka vastineeksi Victrorian enkeleille nimellä Vitruvian Angels (ihanteellisista mittasuhteista kuitenkin kyse tietyllä tapaa kehopositiivisuudessakin).

Vierailija
9/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua maha ällötä mut ne munatursakkeet, ei kamelinvarpaitakaan ruudun täydeltä esitetä.

Vierailija
10/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ne mahat inhota vaan kalpea iho, jossa on luomia. Sama naisten mainoksissa, oli sitten lihava tai laiha.

Vierailija
11/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ällöttää ne timmit miehet ihan samalla tavalla. Ei ole kiva, kun yhtäkkiä tulee naamalle (ruudulle) jonkun sepalus.

Kannattaisi opetella katselemaan miehiä ihan tavallisina maailmaan kuuluvina asioina ilman heidän seksualisointiaan.

Vierailija
12/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viime pääsiäisen aikaan pyörinyt mainos oli ihan hauska: "Mihin sinä laitat munasi pääsiäisenä?" :D. Tää taisi kyllä pyöriä vain jollain maksukanavalla. 

Vierailija
13/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mutta vagisan mainos keskellä päivää inhottaa

Vierailija
14/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään noista mainoksista. Suomalainen brändi saavuttanut jo lyhyen ajan sisällä paljon. Ajattelin ostaa miehelle joululahjaksi tuollaiset:)

Vierailija
15/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta sinulla on kakkaa perseessä

Sinulla päässä.

Vierailija
16/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ällötä kenenkään vartalo. Minua ällöttävät tyhjäpäiset ihmiset.

Vierailija
17/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ällötä kenenkään vartalo. Minua ällöttävät tyhjäpäiset ihmiset.

Ei minuakaan ällötä vartalot niin kauan kun ne ei ole naamani edessä puolialasti pyytämättä.

Vierailija
18/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään noista mainoksista. Suomalainen brändi saavuttanut jo lyhyen ajan sisällä paljon. Ajattelin ostaa miehelle joululahjaksi tuollaiset:)

Ai se on suomalainen brändi. Luulin että tanskalainen :'DD

Pitihän se arvata että vain suomalainen voi keksiä jotain tällaista...

Vierailija
19/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se viime pääsiäisen aikaan pyörinyt mainos oli ihan hauska: "Mihin sinä laitat munasi pääsiäisenä?" :D. Tää taisi kyllä pyöriä vain jollain maksukanavalla. 

Ja sitten oli se joku "vedä jalkaan ja koe ero, tätäkään emme voisi sanoa jos myisimme hanskoja" tms

Vierailija
20/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oo Tanskalainen? Seuraavaksi varmaan sanotte ettei se Börn Borgiakaan oo Tanskalainen.