Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jota ällöttää the other danish guyn mainokset?

Vierailija
11.09.2019 |

En ihan hirveästi välittäisi katsella röllykkävatsaisten miesten lähes alastomia vartalolta telkkarista...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään noista mainoksista. Suomalainen brändi saavuttanut jo lyhyen ajan sisällä paljon. Ajattelin ostaa miehelle joululahjaksi tuollaiset:)

Eikö se oo Tanskalainen? Seuraavaksi varmaan sanotte ettei se Börn Borgiakaan oo Tanskalainen.

Se on suomalainen. Googlatkaa nettisivut. Nekin on yhtä hauskasti tehty kuin mainokset:)

Vierailija
22/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään noista mainoksista. Suomalainen brändi saavuttanut jo lyhyen ajan sisällä paljon. Ajattelin ostaa miehelle joululahjaksi tuollaiset:)

Eikö se oo Tanskalainen? Seuraavaksi varmaan sanotte ettei se Börn Borgiakaan oo Tanskalainen.

Björn Borg, huom. oikea kirjoitusasu oli ruotsalainen laskettelija joka alkoi tehdä alushousuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua maha ällötä mut ne munatursakkeet, ei kamelinvarpaitakaan ruudun täydeltä esitetä.

Nehän on just hyviä. Parina iltana ollut tvssä yleisurheilussa kunnon tarjonta munatursakkeista.

Vierailija
24/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Björn Borg, huom. oikea kirjoitusasu oli ruotsalainen laskettelija joka alkoi tehdä alushousuja.

Tennispelaaja joka voitti monta kertaa Wimbledonin turnauksen.

Vierailija
25/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole maksettu mainos, mutta pakko kertoa, että ne on oikeasti ihan superhyviä alushousuja (mieheni mukaan). Olen nyt ostanut kolmet ja puolentoista vuoden käytön jälkeen ovat edelleen kuin uudet. Myös asiakaspalvelu on täysi 10. Paketin avattuaan tulee aina hyvälle tuulelle. 😁

Vierailija
26/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ällöttää ne timmit miehet ihan samalla tavalla. Ei ole kiva, kun yhtäkkiä tulee naamalle (ruudulle) jonkun sepalus.

Entäs miten kauan miesten on pitänyt "kärsiä"  naisten  alusvaatemainoksista ja suoranaisista muotinäytöksistä a'la Victoria's Secret?

Vierailija
27/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei, mutta vagisan mainos keskellä päivää inhottaa

Se tuntuu olevan iso lääketieteellinen ongelma naisille, jos kyseiseen mainokseen on uskominen.

Vierailija
28/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kans. 

Vierailija
29/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä tuo eikä oikeastaan melkein mikään muukaan mainos - tosin se Libressen Viva la Vulva tjsp. aiheuttaa itselleni miltei traumoja.

Vierailija
30/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että miestenkin kroppaa oikeasti näytetään siinä kuuluisassa kehopositiivisessa valossa. Selvästi maharöllykät traumatisoi joitain ihan liikaa :) Ei ne minustakaan kiihottavia ole, mutta miksi pitäisikään olla.

Vierailija
31/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Kerrankin jotain luovaa ja erilaista eikä kuten 99,8% muista mainoksista. (Paitsi Lidl)

Vierailija
32/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää joo. Junttihuumorimainos. Kierrän ko. merkin kaukaa.

Vierailija
33/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mainokset on tosi juntteja ja ällöttäviä, tosin ei siksi että siinä on ylipainoinen mies.

Vierailija
34/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoposiitiivisuutta vähän hei

Ei naistenkaan kehopositiivisissa mainoksissa (esim. Doven) ole ikinä mitään kaljamahaisia kouvolalaisia Riittoja hyppimässä.

Tämä! Naispuolinen "erilainen malli" on isompaa vaatekokoa tai iholtaan vähän tummempi tai esimerkiksi pisamainen, mutta ei edelleenkään koskaan ruma/tavis. Vain yksi kauneusstandardista poikkeava piirre sallitaan eli jos on yli 30 niin on oltava superkaunis, timmivartaloinen, paksuhiuksinen jne, jos on isompaa kokoa kuin 30-32 on oltava nuori, poikkeuksellisen kaunis ja paksuhiuksinen jne.

Odotan päivää jolloin näkisin tavallisia naisia mainoksissa.

Itse olen 35+ ja hyvätuloinen. Mielelläni joskus käyttäisin rahaa, mutta 180cm/52kg teinitytöillä mainostettu vaate/laukku/kengät/auto/kosmetiikka/älypuhelin/tuoremehu jne ei vaan oikein puhuttele.

Vierailija
35/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danish gäissä ärsyttää ne miehiset hipelöinnit radiossa. Että kokeile sitä tai tätä. Fagerhomien hommaa.

Vierailija
36/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää! Ihan vapaasti voi olla röllykkävatsa mutta en halua nähdä sellaista tv:ssä (enkä omassa sängyssä). Hyi olkoon.

Vierailija
37/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ts.fi/uutiset/talous/2987342/Kalsaribisnes+lahti+liikkeelle…

Minusta tuo nimen syntytarinakin on ihan hauska (vaikka olisi vähän väritettykin). 

Vierailija
38/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alusvaatemainokset oksettavia, olipa miehiä tai naisia. Kaikki seksiä ja seksuaalisuutta hypettävät jutut oksettavia.

Vierailija
39/39 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä mainoksessa ainakin joskus ollut upeita timmejä miesten takapuolia. Kiihoittavaa katsottavaa ollut. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi