Maria Veitolan tulevat yökyläpaikat julki 2019
Tältä se sitten näyttää, keiden luona Veitola yökyläilee.
Linda Lampeniuksen, Pyhimyksen, Miina Äkkijyrkän, Tuure Boeliuksen, Remu Aaltosen, Mikko Leppilammen, Sikke Sumarin, Leo-Pekka Tähden, Anne Kukkohovin ja Sofi Oksasen luona.
Kommentit (10)
Parin viikon päästä pääsee jo kommentoimaan Maria Veitola Yökylässä ohjelmaa OFFICIAL. En malta odottaa.
Oon vähän hämmästynyt, että Pyhimys on ottanut luokseen. Oon ymmärtänyt, että tykkää melkolailla omasta tilasta/ rauhasta. Mutta kiva, kun on. Toivottavasti Maria kyselee paljon siitä mistä on saanut sanoittajanlahjansa.
Puolet mielenkiintoisia, puolet ei. No, jokaiselle varmasti löytyy oma katsojakuntansa.
Oon vähän pettynyt vierasvalintoihin. Pyhimys, Sofi Oksanen, Äkkijyrkkä, ihan ok, muut tylsiä.
Ketä kiinnostaa tuon äm*män yökyläilyt?
Seuravalla kaudella vois olla joitakin näistä:
Esa-Pekka Salonen, Teemu Pukki, Jari Sillanpää, Linda Liukas, Anneli Auer, Kimi ja Minttu Räikkönen, Helena Petäistö, Michael Monroe, Mark Levengood, Karita Mattila, Jukka Dudeson ja Chachi, Ville Valo, Hannu-Pekka Björkman, A.W.Yrjänä, Elisabeth Rehn, Diandra, Esko Valtaoja, Tarja Halonen, Kari Hotakainen ja Armi Kuusela.
Tylsiä kohteita vierailla. Remu ehkä ainut semikiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Esa-Pekka Salonen, Teemu Pukki, Jari Sillanpää, Linda Liukas, Anneli Auer, Kimi ja Minttu Räikkönen, Helena Petäistö, Michael Monroe, Mark Levengood, Karita Mattila, Jukka Dudeson ja Chachi, Ville Valo, Hannu-Pekka Björkman, A.W.Yrjänä, Elisabeth Rehn, Diandra, Esko Valtaoja, Tarja Halonen, Kari Hotakainen ja Armi Kuusela.
Lähetä tuo lista tuotantoyhtiölle ens kesää varten!
Vierailija kirjoitti:
On saatettu kysyäkin, mutta aina ei ihmiset suostu. Esim. en jotenkin usko, että Auer enää lähtisi esittelemään kotiaan.
Ja sitten taas syytetään Veitolaa, kun on tylsät vieraat, vaikka ne on ne vieraat, jotka ovat suostuneet avaamaan kotinsa oven.
Mielenkiintoiset vieraat.