Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musertava yksinäisyys

Vierailija
11.09.2019 |

Kohta on kulunut viikko, kun olen viimeksi jutellut työhön liittymättömän ihmisen kanssa. Nyt olen ollut kolme päivää vapaalla enkä ole vaihtanut sanaakaan kenenkään kanssa. Minulla on yksi ystävä, jolle kelpasin aviokriisin ajaksi. Nyt kun suhteessa pyyhkii hyvin, olen kuin ilmaa. Muutamia kavereita on, mutta he eivät koskaan itse ota yhteyttä ja harvoin vastaavat viesteihini. Tämä yksinäisyys lyö mielen maahan ja repii minut riekaleiksi :'(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku harrastus paikallaan? Sellainen jossa voi tutustua ihmisiin?

Ja eikös niitä ole jotain keskustelupiirejäkin? Tai tutustut netin kautta johonkuhun, luulisin että muitakin kaltaisiasi löytyy?

Vierailija
2/3 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saattaa mennä kuukausikin siten, että ainoa kenelle puhun on kaupan kassa.  "Kiitos, en tarvitse kuittia".  Tilanne ei silti harmita paljoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienellä paikkakunnalla, ei täällä oikein ole kiinnostavia harrastusmahdollisuuksia. Lisäksi vuorotyö estää sitoutumasta mihinkään säännölliseen harrastukseen.

Yritän mahdollisuuksien mukaan kyllä olla ihmisten ilmoilla.

Netistä olen yrittänyt etsiä kavereita muutamankin eri foorumin kautta, mutta kovin on hiljaista.

Olen mielestäni kuitenkin suht normaali ihminen. En mikään stand up-koomikko, mutta huumoriakin löytyy. Osaan kuunnella, olen luotettava ja helposti innostettavissa yhteiseen puuhaan.

Tuntuu vain, et kaikilla on jo kaverikiintiö täynnä ja perhe-elämä pyöritettävänä enkä minä enää sekaan mahdu.