Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk aktiivimallin piti poistua ja meidän työttömien piti saada alkaa taas vapaa kotona makoilu, ja nyt ei poistukaan!

Vierailija
11.09.2019 |

Rahaa ei olekaan, työllisyys laskee ja aktiivimalli pysyy. Rinne petti äänestäjät.

Kommentit (68)

61/68 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneltäs muulta niitä rahoja kerätään kuin työttömiltä.

Niin työssäkäyväthän ei tietenkään mitään maksa ikään... Eiku mikä tää on tää veroprosentti...?

Yhtä lailla työtön maksaa veroja.

Työtön ei ole tienannut sitä rahaa. Työssäkäyvät ovat.

AHAHAHAHAHAHAHAAAA, nyt nauroin jo ääneen. Valittaako täällä joku työtön siitä että maksaa tuistansa veroa? Et ole mitään sen rahan eteen tehnyt niin älä jaksa marista..On kyllä jo röyhkeyden huippu.

Minä oon ollu 8.5 vuotta työelämässä, mistä 4vuotta yrittäjänä, olen maksanut veroja, nyt voin vähän ottaa takasinpäin! Olen juuri saanut uuden koulutuksen tänävuonna loppuun, yritäs itse pandemia aikana hakea töitä, tulee se itku sinullekkin...

Vierailija
62/68 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin työssäkäyväthän ei tietenkään mitään maksa ikään... Eiku mikä tää on tää veroprosentti...?

Eikä malsa.

Vaikka työttömyystukia verotetaan, se ei ole SINUN MAKSAMAA rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesss, hyvä juttu. Sohvaperunat aktiivisiksi.

Vierailija
64/68 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun täällä työttömien vihaajat olettavat että kaikki työttömät ovat lusmuja eivätkä ansaitse tukea. Suurin osa työttömistä ovat työtä tehneet elämänsä aikana että meidänkin palkoista on mennyt yhteiskunnan tukemiseen verot että eiköhän me olla ainsaittu tuet kunnes saamme palkkaa jolla elää. Odottakaa vain sitten kun teidätkin heitetään sivuun eikä muuta työtä ole saatavilla tai se työ mitä teemme on osa-aikaista, määräaikaista ja huono palkkaista, ja tosiaan teette sitä työtä mitä löytyy vaikka kuinka olisi rankkaa huonolla ilmapiirillä ja huonolla palkalla varustettu työ, vain raha merkitsee elämässä vissiin?? Olette todellisuudesta vieraantuneet jos ette tajua minkä takia se tuki meillä Suomessa on. Vähentää rikollisuutta ja muita ongelmia. Ei kukaan hullu halua tahtomattaan työtön olla. Itse olen tahtomattani työtön ja silti löytänyt itselleni tekemistä välillä freelancerina. Ei siitä rahaa tule mutta ainakaan ei pää sekoa tekemättä mitään. Ihan sairaaks on mailma mennyt kun ei työtä saa kuin vain itse itelleni antamalla. Toivon että jokainen haukkuja sää täällä maistaa omaa lääkettään jäämällä työttömäksi, oli se sitten sairauden takia tai potkut jne.

Vierailija
65/68 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun täällä työttömien vihaajat olettavat että kaikki työttömät ovat lusmuja eivätkä ansaitse tukea. Suurin osa työttömistä ovat työtä tehneet elämänsä aikana että meidänkin palkoista on mennyt yhteiskunnan tukemiseen verot että eiköhän me olla ainsaittu tuet kunnes saamme palkkaa jolla elää. Odottakaa vain sitten kun teidätkin heitetään sivuun eikä muuta työtä ole saatavilla tai se työ mitä teemme on osa-aikaista, määräaikaista ja huono palkkaista, ja tosiaan teette sitä työtä mitä löytyy vaikka kuinka olisi rankkaa huonolla ilmapiirillä ja huonolla palkalla varustettu työ, vain raha merkitsee elämässä vissiin?? Olette todellisuudesta vieraantuneet jos ette tajua minkä takia se tuki meillä Suomessa on. Vähentää rikollisuutta ja muita ongelmia. Ei kukaan hullu halua tahtomattaan työtön olla. Itse olen tahtomattani työtön ja silti löytänyt itselleni tekemistä välillä freelancerina. Ei siitä rahaa tule mutta ainakaan ei pää sekoa tekemättä mitään. Ihan sairaaks on mailma mennyt kun ei työtä saa kuin vain itse itelleni antamalla. Toivon että jokainen haukkuja sää täällä maistaa omaa lääkettään jäämällä työttömäksi, oli se sitten sairauden takia tai potkut jne.

Mutta mitä vikaa on työttömien aktivoinnissa ja tukien vastikkeellisuudessa? Sehän on hyvä asia. Lisäksi työttömissä on kyllä laiskureitakin jonkin verran. Tuet ovat niin hyvät, ettei "kannata" mennä töihin (tosin se on myös järjestelmän vika).

Vierailija
66/68 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut joku kehitysapukoordinaattori ym ja nyt kun sellaista ei löydy et tee mutään.

Kelpaako siivoustyö entä työ Mäkkärillä?

Vierailija
67/68 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä malsa.

Vaikka työttömyystukia verotetaan, se ei ole SINUN MAKSAMAA rahaa.

Kyllä se minun maksamaa rahaa on, koska  ole ansainnut ansiosidonnaiseni. Se vähennetään minun ansiosidonnaisesta ihan samoin kuin sinun verosi vähennetään sinun palkastasi. Vai oletko harmaan talouden yrittäjä eli se kaikkein alhasin tässä maassa eli huijari, joka huijaa sekä työntekijöitä että verottajaa ja kaikkia muitakin.

Vierailija
68/68 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä vikaa on työttömien aktivoinnissa ja tukien vastikkeellisuudessa? Sehän on hyvä asia. Lisäksi työttömissä on kyllä laiskureitakin jonkin verran. Tuet ovat niin hyvät, ettei "kannata" mennä töihin (tosin se on myös järjestelmän vika).

Ensin pitäisi aktivoida ne yrittäjät palkaamaan työttömiä eikä rahtaamaan tekijöitä ulkomailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi