Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuatko sinä parisuhteessa oleva, että kellään ei ole velvollisuutta tyydyttää sinun seksihimojasi?

Vierailija
11.09.2019 |

Toivottavasti tajuat. Koska sen jälkeen nämä lapselliset länkytykset vallankäytöstä seksissä voidaan lopettaa. Kellään ei ole seksuaalista valtaa sinuun, olet itse vastuussa himoistasi.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on aseksuaali niin kannattaa kertoa siitä jo ennen kuin suhde vakavoituu, ehkä vielä parempi olisi jos löytäisi toisen aseksuaalin kumppanikseen. Sitten ei tarvitsisi loukkaantua siitä, että kumppani pitää toista haluttavana.

Ja kyllä tiedän ettei mieheni ole vastuussa tyydytyksestäni, molemmat osaamme kyllä päästä ominkäsin onneen jos toista ei haluta samaan aikaan.

En ole koskaan kuullut, että näissä seksuaalinen valta -valituksissa toinen olisi aseksuaali.

Ap

Vierailija
22/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu mutta olen samaa mieltä kuin ap

Olen kyllästynyt siihen että jossain parisuhteessa on pakko PANNA toisen mieliksi vaikka ei huvittaisi. Koska parisuhde. Mun mielestä muut asiat on tärkeämpiä kuin nylkytyksen mahdollistaminen. Ällöttää jopa muna pystyssä seksiä vaativa kumppani. Kun on niin paljon muutakin kuin pissavehkeiden hinkkaaminen, mikä on monen mielestä parisuhteessa pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöskään velvollisuus lohduttaa, auttaa, olla uskollinen tai mitään muutakaan. Ap on vähän kummallinen ajatusmaailma.

Vierailija
24/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt siihen että jossain parisuhteessa on pakko PANNA toisen mieliksi vaikka ei huvittaisi. Koska parisuhde. Mun mielestä muut asiat on tärkeämpiä kuin nylkytyksen mahdollistaminen. Ällöttää jopa muna pystyssä seksiä vaativa kumppani. Kun on niin paljon muutakin kuin pissavehkeiden hinkkaaminen, mikä on monen mielestä parisuhteessa pakko.

Mikä pakko on edes seurustella? Täältäkin saa tuon tuosta lukea vaikka millaisista pareista jotka ovat selvästi onnettomia esim. henkisen/fyysisen väkivallan takia mutta he eivät siltikään halua erota.

Vierailija
25/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinuaMinuakin ällöttää pikkuvauva joka itkee ja kaipaa tukea joka asiassa, tai vaatii että olisin uskollinen.

Vierailija
26/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän parisuhteessa on molemminpuolinen ”velvollisuus”tyydyttää seksuaalisesti toisemme.

Vierailija
27/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myöskään velvollisuus lohduttaa, auttaa, olla uskollinen tai mitään muutakaan. Ap on vähän kummallinen ajatusmaailma.

Ei tietenkään ole velvollisuutta lohduttaatai auttaa. Mitä oikein oikeuksistasi kuvittelet? Kaikki tuollainen on täysin vapaaehtoista ja perustuu toisen omaan haluun. Sen sijaan uskollisuus on toinen asia. Se on toisen pettämistä, jos ei ole uskollinen tilanteessa, jossa on uskollisuutta edellyttävä asetelma, kuten parisuhde (jos ei selkeästi olla avoimessa suhteessa).

Ap

Vierailija
28/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän parisuhteessa on molemminpuolinen ”velvollisuus”tyydyttää seksuaalisesti toisemme.

Hyi olkoon.

Ap

Vierailija
29/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on aseksuaali niin kannattaa kertoa siitä jo ennen kuin suhde vakavoituu, ehkä vielä parempi olisi jos löytäisi toisen aseksuaalin kumppanikseen. Sitten ei tarvitsisi loukkaantua siitä, että kumppani pitää toista haluttavana.

Ja kyllä tiedän ettei mieheni ole vastuussa tyydytyksestäni, molemmat osaamme kyllä päästä ominkäsin onneen jos toista ei haluta samaan aikaan.

En ole koskaan kuullut, että näissä seksuaalinen valta -valituksissa toinen olisi aseksuaali.

Ap

Pahoittelut, en ole nähnyt seksuaalinen valta-valituksia, joten en tiedä mitä ne sisältää.

Pyrkimyshän on yleensä löytää sopiva kumppani.

Kommenttini koski sitä, että jos ei halua seksiä, pitää sitä ällönä ja jopa kokee inhoa toisen ihmisen halujen takia, kannattanee etsiä kumppani joka on samoilla linjoilla itsensä kanssa.

Itseäni ei inhota lainkaan mieheni himot aivan kuten häntäkään ei inhota minun haluni. Joka kerta ei tietenkään voi haluta samaan aikaan mutta jos useimmin natsaa niin kumppani on siltäosin ainakin sopiva.

Vierailija
30/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän parisuhteessa taas on molemminpuolinen HALU tyydyttää toinen toisemme... Velvollisuutta ei ole, mutta halua riittää lähes koko ajan.

Vierailija
31/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole velvollisuutta lohduttaatai auttaa. Mitä oikein oikeuksistasi kuvittelet? Kaikki tuollainen on täysin vapaaehtoista ja perustuu toisen omaan haluun. Sen sijaan uskollisuus on toinen asia. Se on toisen pettämistä, jos ei ole uskollinen tilanteessa, jossa on uskollisuutta edellyttävä asetelma, kuten parisuhde (jos ei selkeästi olla avoimessa suhteessa).

Ap

Minulla ei ole mitään velvollisuutta olla uskollinen, enkä aio ollakkaan jos kumppanin ajatusmaailma osoittautuu samanlaiseksi mitä sinulla.

Vierailija
32/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei parisuhtessa kellään ole velvollisuutta mihinkään. Ei ole velvollisuutta ottaa toista huomioon, ei ole velvollisuutta olla toiselle ystävällinen, ei ole velvollisuutta olla läsnä jne.

Mutta monien asioiden tekeminen parisuhteessa kyllä tekee siitä paljon paremman suhteen molemmille. Kuten nyt vaikka noiden edellä mainittujen tekeminen tai myös toisen kohtuullisten (huomaa kohtuulisten) halujen tyydyttäminen. Voit parisuhteessa valita että elätkö ihan vain omaa elämääsi toista huomioimatta vai haluatko olla onnellinen. Molempia et vain voi saada samaan aikaan.

Ei siitä voi olla onnellinen, jos pitää tyydyttää toisen jotain oksettavia himoja. Jos seksi ei haluta, niin siihen pakottaminen on henkistä väkivaltaa.

Ap

No kunhan vain kerrot jo hyvissä ajoin sille toiselle että ettei sinulla ole mitään halua tyydyttää mitään tarpeita niin asia on ihan ok. Mutta kyllä se on vahän myöhäistä paljastaa pitävänsä seksiä ällöttävänä siinä vaihessa kun on jo saanut sen toisen parisuhteeseen kanssaan. Vähän aikaisemmin olisi pitänyt tällaiset perusasiat kertoa.

Kyllä minä kerronkin. Tyhmä vain se, jokaeiitse tätä myöskään ajoissa toisesta huomaa tai ei älyä kysyä. Kuvittelee vain että on jotenkin haluttava ja ihana. Ihmisillä on muitakin syitä parisuhteisiin kuin seksi. Ainakin aivot omaavilla.

Ap

Tajuat kai että olet aika pienessä vähemmistössä ihmisistä jos pidät seksiä lähtökohtaisesti ällöttävänä? Kyllä silloin kyseessä on sellainen asia joka sinun pitää aktiivisesti ja hyvin selvästi tuoda itse esiin. Se normi parisuhteessa on kyllä se että seksiä on ja toisen tarpeet otetaan huomioon. Se ei tarkoita että jokaisessa parisuhteessa pitäisi olla seksiä mutta jos tietää jo etukäteen että ei tule juurikaan olemaan niin se täytyy tehdä selväksi. Kyse on niin isosta asiasta monille.

Ei liity aiheeseen enää mitenkään. Se toinen ei ole vastuussa sinun himoistasi, vaikka pitäisi seksistä. Jos siis joku valittaa, että toinen käyttää valtaa, kun valittaja ei saa seksiä. Ei käytä. Sellaista valtaa ei ole olemassakaan, ainoastaan himoaja itse suhtautuu asiaan siten. Tai jos toinen nyt ihan oikeasti kiusaa toisen seksihaluilla, niin aika erikoista edlleen haluta sitä kiusaajaa.

Ap

Ap

On sellaista valtaa. Tiedätkö että joku kieltäytyy seksistä saavuttakseen jotakin muuta. Tässä kyse ei ole haluista seksiä kohtaan, vaan ihan vallankäytöstä. Kun sinulla on valta kieltäytyä seksistä, vaikka sinua haluttaisikin, niin miksi kieltäytyminen ei olisi vallankäyttöä? Eri

Vierailija
33/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä vähän yksinkertainen. Jos jossain hänen antamassaan esimerkissä ei jotain ole, niin eihän se tarkoita että missään ei olisi.

Vierailija
34/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän parisuhteessa taas on molemminpuolinen HALU tyydyttää toinen toisemme... Velvollisuutta ei ole, mutta halua riittää lähes koko ajan.

Tää on ihan päivänselvää, yksinkertaista kuin mikä. 

Jos ap ei ole tätä mieltä, niin siihen on toki oikeus. Toivottavasti hän vain etsii samanlaisen kumppanin. Sitähän parisuhde on, sopivan samanmielisen etsimistä. Sitä en kyllä tajua miksi ap tekee siitä niin ison ongelman, eihän sininen muutu punaiseksi tai hänen mielipiteensä ole muiden mielipide vaikka sitä miten julistaisi. Muut vaan ajattelee eri lailla kuin ap, ja aika moni tykkää seksistä ihan hitosti. Ap:n mielipide ei ole niin yleinen, me mainstreamit ollaan vähän eri mieltä tosta kohdasta...  Mutta ole sä eri mieltä, no worries. 

Vierailija
35/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on keskustelu!

Parisuhteessa mikään ei oo niin ärsyttävää, kuin seksin ja läheisyyden suhteen jarrutteleva puoliso. Miksi olla yhdessä, jos ei kerran seksi kiinnosta, varsinkaan sellaisen parin kanssa, jota seksi erityisesti kiinnostaa?!? Jatkuvista torjunnoista tulee sellainen tunne ettei hän rakasta, kun on varaa aina vaan torjua, lopulta kun tilanne pitkittyy, tulee täysi välinpitämättömyys tällaista tyrannimaista torjujaa kohtaan -> suhde päätty tai sitten se mitä ei saa kotoa, haetaan toisaalta - oli lupaa tai ei! Jälkimmäinenkin todennäköisesti jollakin aikataululla johta asiihen eroon, mutta miskipä se torjuja sitten asiaa pitkittää?! Mitä HÄN saa siitä, että toinen ei saa seksiä?!

Ei ole PAKKO tietenkään suostua seksiin, MUTTA ei ole myöskään mitään OIKEUTTA perusteetta toista kiusata pitämällä puutteessa. Silloin pitää sallia niiden mielestäsi oksettavien halujen tyydyttäminen muualla tai mieluummin laitettava epäsopivana pariskuntana kantapäät vastakkain ja lusikat jakoon. So simple! Etsipä sitten sellainen siippa, joka on seksin suhteen samoilla tavoitteilla kuin itse olet!

Vierailija
36/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pimeä aloitus. Joko ap:llä on itsellään melkoinen ongelma seksuaalisuuden kanssa tai toinen vaihtoehto, hän alkaa kohta vaahtoamaan, ettei naisten pidä ottaa miestensä sukunimeä.

Miksi järjetön aggressio?

Aika harvoin ihminen pitää kumppaninsa seksihaluja "äklöttävinä". Se, minkä verran osapuolet seksiä haluavat, vaihtelee, ja siinä monesti tulee ongelmia kun toinen haluaa enemmän.

Toki seksittömään parisuhteeseenkin voi ryhtyä, kunhan molemmat ovat asiasta kartalla. Mitäpä se muille kuuluu, onko jonkun parisuhteessa seksiä vai ei.

Vierailija
37/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni ajattelee muutan kerran kuussa noin kunnes palautan terapian ohjeet mieleen sekä alttarilla käynnin ja sen että suunnilleen elätmän hänet ja perheen

Vierailija
38/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun joku aloittaa keskustelun "Tajuatko sinä , että ..." niin tiedän jo, etten halua olla missään tekemisissä sellaisen mentaliteetin omaavan ihimisen kanssa. 

Vierailija
39/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi parisuhteessa jos en haluaisi omalta osaltani auttaa, ilostuttaa ja helpottaa puolisoni elämää, olla tukena kaikessa.

Tiedän, että kellään ei ole valtaa mun kehoon enkä itse omista ketään. Me ollaan silti ihan vapaaehtoisesti antauduttu toisillemme, ja olen ottanut elämäntehtäväkseni pitää miehen tyytyväisenä.

Vierailija
40/45 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit voivat poistua langasta kulkematta lähtöruudun kautta.