Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehen henki haisee niin kamalalle, että en voi istua edes puolentoista metrin päässä hänestä.

Vierailija
11.09.2019 |

Oikeasti. Se heräsi ja tuli tuohon vajaan kahden metrin päähän. Niin järkyttävä löyhkä tulee suusta että meinaa taju lähteä. Siis ei ole syönyt valkosipulia eikä ryypännyt ja silti haisee.
Haisee se aina, mutta nyt on poikkeuksellisen paha. Piti laittaa tuuletin pyörimään siihen suuntaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin.

Pari vuotta sitten mun miehellä henki haisi ja sitten jouduin sanomaan sille että mene hammaslääkäriin, sun suu haisee ihan kuolemalle. Haisee siis muutenkin mutta tuolloin oli ihan järkyttävä haju. No hammaslääkäri totesi että on parodontiitti ja lisäksi hammaskiveä. Hammaskiven poisti ja enää ei haissut.

Reilu kuukausi takaperin miehen hengitys alkoi taas haista kuolemalta. Pari viikkoa sitten alkoi kipuilu ja hammaslääkärissä todettiin ientulehdus. Antibiootit kouraan ja enää ei haise.

Vierailija
22/23 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla haisee henki. Aihe on erittäin arka itselleni ja haittaa sosiaalisia suhteitani.

Minulla kysymys on siitä, että viisaudenhampaiden poiston jälkeen hampaan paikalle on jäänyt kuoppa/ontelo, jota on erittäin hankala puhdistaa. Kaikkien neljän paikalle.  En lähde minnekään ilman laukkuani, jossa minulla on hampaiden puhdistusvälineet (lankaa, hammastikkuja, tahnaa ja harja sekä suuvettä). Puhdistan hampaat ja kielen joka ruokailun jälkeen ja usein myös, jos vain käyn muuten vain vessassa.

Silti henkeni herkästi haisee. Ihan vain siksi, että syviä kuoppia suun takaosassa on niin hankala puhdistaa.

Olen asioinut useammalla hammaslääkärillä, mutta en ole kohdannut sellaista lääkäriä, joka osaisi auttaa tässä asiassa. Joku ehdotti jotakin ihonsiirtoa kuoppien/ontelon päälle, mutta sanoi, että toimenpide olisi suurehko/hankala/vaativa ja onnistuminen melko epävarmaa.

Tämä asia heikentää elämänlaatuani. En uskalla keskustella ihmisten kanssa, koska ajattelen, olen heille epämiellyttävä kokemus.

Olisiko rasvansiirto apu? Kysy plastiikkakirurgeilta, jotka tekee rasvansiirtoja tai joku implantti ihon alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kantanut hänelle suuvesiä, hammaslankoja ja vaikka mitä. Ja pakottanut suuhygienistille. Mutta ei käytä mitään, hampaat sutaisee pikaisesti jos viitsii.

Aina vain lesoaa, että hänellä ei ole reikiä hampaissa, hänellä ei ole ongelmaa. Yyh. ap

Ja sä olet ton kanssa suhteessa?

Miten teillä hoituu seksi jos kahta metriä lähempänä ei kestä olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä