Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisesta ongelmasta kielii jos ahdistuu miehistä ja seksistä niin paljon, että pesee itseänsä ja tavaroitansa puhtaaksi hullunlailla?

Vierailija
10.09.2019 |

Sellaista hinkkaan itseäni puhtaaksi tunnin ajan suihkussa, pesen vaatteeni ja jopa tavarani pilalle kun en kestä jos siinä on jotain pieniä jälkiä miehestä. Heitän myös jotain tavaroita kokonaa menemään esim sohvan ja sängyn olen laittanut vaihtoon kun niihin koski mies jonka koin ahdistavaksi.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla alkaa tapailla miehiä tai seurustella. En voi päästää kotiini ketään miestä, muuten en pysty taas asumaan täällä eikä tavaroiden peseminen auta, ne on pakko heittää kokonaan pois.

Vierailija
2/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus: vältä miehiä ja juttele ammattiauttajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OCD.

Vierailija
4/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotus: vältä miehiä ja juttele ammattiauttajan kanssa.

Mulla on liuta ongelmia, että psykiatri ja sairaanhoitaja ei ilmeisesti jaksa kuunnella näitä. Epävakaa persoonallisuus, pakko-oireinen häiriö, uniongelmat, itsetuhoisuus.. kun mainitsin tuosta pesemisestä ja miten se linkittyy miehiin sain vähän oudoksuntaa ja kommenttia että ”ole hieman armollisempi itsellesi ja hyvä jos nyt pääsit siitä tavarasta eroon, voit unohtaa asian” ei koskaan asian ytimeen miksi teen näin ja miten voin lopettaa sen?!

Oon kohta 30v enkä pysty tapailemaan miehiä eli varmaan elän sinkkuna koko loppuelämän jonkun mielisairauden takia.

Ap

Vierailija
5/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daddy issues. Liian heikko mies isänä. Äitillä roikkui kivekset haaruksissa isän sijaan. Puuttui järjestys perheestä. Perhe ilman vahvaa miestä on kuin talo ilman kattoa, kaikki paska sataa päälle.

No isä oli mutta ei ollut läsnä. Ei kehunut, ei kannustanut, ei tehnyt mitään mun kanssa, moitti usein vain. Tuntui ettei rakastanut tai välittänyt.

Nykyään osoittaa enemmän rakkautta, mutta kai se lopullinen tuho on jo tehty eikä mua korjatuksi saa. Varmaan liittyy tuohon se, että ihastun vanhempiin miehiin ja kaipaan heistä ns isähahmoa itselleni. Arvatkaa pitävätkö miehet siitä? No ei.

Ap

Vierailija
6/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä susta tapahtuu, jos et siivoa ja pese? En siis nyt ole kiinnostunut siitä, että lopetat sen, vaan siitä, miltä sen ajatteleminen tuntuu, että et siivoaisi?

Liittyykö miesten kanssa olemiseen (ei seksuaaliseenkin) jotain muutakin epätavallista?

Vierailija
7/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pelottavin muisto isästäni on se kun olimme leirintäalueella juhlimassa juhannusta. Äiti oli asuntovaunussa pikkusiskoni, silloin vauvan kanssa ja minä kahden isä kanssa grillijuhlissa. Näin kun isäni lähti jonkun tuntemattoman naisen matkaan ja hylkäsi minut sinne. Jäin ihan yksin humalaisten tuntemattomien aikuisten sekaan. Tunsin itseni hyljätyksi ja petetyksi ja samalla myös tunsin kuinka äitini oli tullut petetyksi.

Ap

Vierailija
8/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daddy issues. Liian heikko mies isänä. Äitillä roikkui kivekset haaruksissa isän sijaan. Puuttui järjestys perheestä. Perhe ilman vahvaa miestä on kuin talo ilman kattoa, kaikki paska sataa päälle.

No isä oli mutta ei ollut läsnä. Ei kehunut, ei kannustanut, ei tehnyt mitään mun kanssa, moitti usein vain. Tuntui ettei rakastanut tai välittänyt.

Nykyään osoittaa enemmän rakkautta, mutta kai se lopullinen tuho on jo tehty eikä mua korjatuksi saa. Varmaan liittyy tuohon se, että ihastun vanhempiin miehiin ja kaipaan heistä ns isähahmoa itselleni. Arvatkaa pitävätkö miehet siitä? No ei.

Ap

Suosittelen, että tutustut ikäisiisi/jopa nuorempiin miehiin. Jos olet nyt orientoitunut ahdistumaan "miehistä" niin todennäköisesti ne ovat näitä vanhempia miehiä. Etenetkö nopeasti seksiin?

Tutustu johonkin ikäiseesi, ja pitkään. Kun koet olevasi turvassa ja vertaisesi kanssa, niin saat luotua paremman pohjan, kun vanhan isukin jota heti hermostuneena kiimailet ja sitten peset kämppäsi luihin asti.

Vierailija
9/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet ei jää, ja sitten ällötyt itsestäsi, tilanteesta ja haet hallinnantunnetta siivoamalla. Ala tutustua ikäisiisi.

Vierailija
10/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä susta tapahtuu, jos et siivoa ja pese? En siis nyt ole kiinnostunut siitä, että lopetat sen, vaan siitä, miltä sen ajatteleminen tuntuu, että et siivoaisi?

Liittyykö miesten kanssa olemiseen (ei seksuaaliseenkin) jotain muutakin epätavallista?

Jos en siivoa, ajattelen pakonomaisesti niitä kohtia, jotka kaipaavat puhdistamista. Jos kyseinen kohta koskee muualle, nyt myös sekin on pestävä. En voi istua tuossa, kun se mies on istunut. Sitten sen miehet rippeet tarrautuvat minuun pysyvästi.

Päätän pestä itseni kunnolla suihkussa ennen nukkumaanmenoa, ainakin sitten sängyssäni olen puhdas.

Tuntuu, että pää räjähtää ja että tulen ikuisesti olemaan likainen enkä puhdas ja kelpaa kenellekään. En halua, että turvallisessa kodissani jossa kukaan ei pääse satuttamaan minua, olisi esineitä jotka muistuttaisivat minua niistä ihmisistä jotka satuttavat. En halua, että he ottavat vallan minusta ja minun puhtaasta ja turvallisesta kodistani

Ap

Vierailija
11/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en siivoa, ajattelen pakonomaisesti niitä kohtia, jotka kaipaavat puhdistamista. Jos kyseinen kohta koskee muualle, nyt myös sekin on pestävä. En voi istua tuossa, kun se mies on istunut. Sitten sen miehet rippeet tarrautuvat minuun pysyvästi.

Päätän pestä itseni kunnolla suihkussa ennen nukkumaanmenoa, ainakin sitten sängyssäni olen puhdas.

Tuntuu, että pää räjähtää ja että tulen ikuisesti olemaan likainen enkä puhdas ja kelpaa kenellekään. En halua, että turvallisessa kodissani jossa kukaan ei pääse satuttamaan minua, olisi esineitä jotka muistuttaisivat minua niistä ihmisistä jotka satuttavat. En halua, että he ottavat vallan minusta ja minun puhtaasta ja turvallisesta kodistani

Ap

Okei. Onko nämä seksikokemukset olleet sellaisia, että olet miellyttämisenhalusta antanut itsellesi tehtävän jotain mistä et edes pidä ja sitten sinut on silti "hylätty"? Vanhoja miehiä? Vanhempia?

Sinun pitää löytää tasavertaista seuraa.

Vierailija
12/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, daddy issues-naiset ovat aivan päinvastaista sorttia. Voisin veikata enemmänkin liian kontrolloivaa isää.

Vierailija
13/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tällaista vai olenko vain täysi hullu?

Vierailija
14/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei. Onko nämä seksikokemukset olleet sellaisia, että olet miellyttämisenhalusta antanut itsellesi tehtävän jotain mistä et edes pidä ja sitten sinut on silti "hylätty"? Vanhoja miehiä? Vanhempia?

Sinun pitää löytää tasavertaista seuraa.

Joo, juurikin noin! En edes tajunnut tuota aiemmin.. ja aina ne suhteet on olleet niin, että minä miellytän ja tottelen ja toivon, että mies olisi hellä, huomaavainen ja jäisi pitämään minusta huolta. Näin ei koskaan käy vaan ne miehet ovat yhtä kamalia olleet ja lähteneet. Sitten ällötyn kaikesta, itsestäni ja kaikesta mihin mies on koskenut.

Ap

Vierailija
15/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia isäongelmat piti kirjoittaa englanniksi?

Vierailija
16/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, daddy issues-naiset ovat aivan päinvastaista sorttia. Voisin veikata enemmänkin liian kontrolloivaa isää.

Isä ei kontrolloinut niin, että olisi halunnut suojella minua, ehei. Kontrolli oli sitä, että leivänmuruja ei saanut jäädä leikkuulaudalle, tyhjä maitopurkki pitää siististi taittaa kokoon, ettei se vie tilaa roskiksessa. Huoneen ovi pitää olla auki. Kokislasia ei saa viedä huoneeseen. Verhot räväytetään auki jo klo 10 aamulla vaikka teininä haluaisi nukkua pidempään. Tuossa esimerkkejä. Kehuja en saanut koskaan.

Ap

Vierailija
17/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes etene tohon asti. Mulle riittää, että joku mies katsoo mua ja tunnen itseni likaiseksi ja pitää pestä naama enkä pysty edes katsomaan peiliin ennen sitä.

Isäni oli tosi häiriintynyt huoritteIija...

Vierailija
18/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia isäongelmat piti kirjoittaa englanniksi?

Koska se on seksikkäämpää.

Vierailija
19/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes etene tohon asti. Mulle riittää, että joku mies katsoo mua ja tunnen itseni likaiseksi ja pitää pestä naama enkä pysty edes katsomaan peiliin ennen sitä.

Voi apua :( kuulostaa pahalta.. pystytkö pukemaan päällesi mitä haluat vai kiellätkö tiettyjä vaatteita itseltäsi?

Vierailija
20/38 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkodissani käytettiin tota naaman pesua rangaistuksena "huoraamisesta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi