Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset esittävät kysymyksiä mihin eivät halua rehellistä vastausta?

Vierailija
10.09.2019 |

Edellyttävät kuitenkin että miehen pitää olla rehellinen. Esim. Mitä tästä seuraa: N: "kulta, näyttääkö takapuoleni isolta näissä vaatteissa?" M: "Joo näyttäähän se"

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset kysyvät, ja minä olen sanonut suoraan. Tästä seuraa aina riita. Siksi moni ei halua sanoa suoraan, koska on typerää riidellä vain riitelyn vuoksi. Kysymyksenasettajalla on vastuu kestää vastaus.

Logiikkasi ontuu. Kyllä minä haluan vastauksen kysymykseen, jos tuollaista kysyn. Ongelma ei ole kysymys, eikä vastaus vaan se jos toinen pitää minua epäviehättävänä, rumana tai lihavana tai kampaustani rumana. Kyseenalaistaisin tuossa tilanteessa suhteen mielekkyyttä kovastikin, toki rehellisyyttä arvostan.

Jos se kampaus on ruma niin se on. Jos tätä kysyt, niin ole valmis mielipiteeseen, ei sinun itsetunnon nostatukseesi.

Ilman muuta olen, en minä tyhjiä kysele, eikö se jo todettu. Mielestäni on peri-inhimillistä että pistää riepomaan, että toinen pitää rumana/lihavana ja noin. Siinä on vissi ero, mutta ilmeisen vaikea sinulle hahmottaa. Itse olisin kyllä hyvilläni, että saisin tuonkin tietää ja vetää siitä asiaan kuuluvat johtopäätökset. Kestä sinäkin tilanteen seuraukset eläkä ruikuta.

Tuolla asenteella erot lisääntyvät räjähdysmäisesti, kun kaikki suhteen aikana lihoneet ja rumentuneet laittavat lusikat jakoon.

Vierailija
62/69 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset kysyvät, ja minä olen sanonut suoraan. Tästä seuraa aina riita. Siksi moni ei halua sanoa suoraan, koska on typerää riidellä vain riitelyn vuoksi. Kysymyksenasettajalla on vastuu kestää vastaus.

Logiikkasi ontuu. Kyllä minä haluan vastauksen kysymykseen, jos tuollaista kysyn. Ongelma ei ole kysymys, eikä vastaus vaan se jos toinen pitää minua epäviehättävänä, rumana tai lihavana tai kampaustani rumana. Kyseenalaistaisin tuossa tilanteessa suhteen mielekkyyttä kovastikin, toki rehellisyyttä arvostan.

Kyllä rumakin voi olla rakas!

Jätän eriävän mielipiteeni. Jos olen rakastunut, toinen on omissa silmissä viehättävä ja rakastettava, vaikka ei kauneusihannetta vastaisikaan. Vastikään aihetta palstalla puitiin kun joku jeppe valitteli kuin tyttöystävän ulkonäkö häiritsee. Yleisön tuomio oli, että ei ole rakkautta ja olen itse samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että valehtelu tai täräytys että "kyllä perseesi on iso" ovat ainoat vaihtoehdot? Käytöstavat taitavat olla tuntematon käsite. Kuten vaikka "minusta tuo ei ole se pukevin kolttu/ pidän enemmän siitä sinisestä".. Mutta ei, kun mulla on oikeus sanoo, mitäs kysyit, miks naiset aina..

Vierailija
64/69 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä. Miehet eivät muuten erityisemmin pidä naisesta, joka käyttäytyy suoraviivaisesti - tai heidän kielellään, kuin mies.

As-nainen

Vierailija
65/69 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rumakin voi olla rakas!

Jätän eriävän mielipiteeni. Jos olen rakastunut, toinen on omissa silmissä viehättävä ja rakastettava, vaikka ei kauneusihannetta vastaisikaan. Vastikään aihetta palstalla puitiin kun joku jeppe valitteli kuin tyttöystävän ulkonäkö häiritsee. Yleisön tuomio oli, että ei ole rakkautta ja olen itse samaa mieltä.

Tuossa keskustelussa todettiin, että harva saa, mitä haluaa ja loput tyytyvät tai ovat yksin.

Vierailija
66/69 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että valehtelu tai täräytys että "kyllä perseesi on iso" ovat ainoat vaihtoehdot? Käytöstavat taitavat olla tuntematon käsite. Kuten vaikka "minusta tuo ei ole se pukevin kolttu/ pidän enemmän siitä sinisestä".. Mutta ei, kun mulla on oikeus sanoo, mitäs kysyit, miks naiset aina..

Jos kysyy onko se perse iso. Voi myös kysyä että onko tämä vaate hyvä. Miksette osaa puhua siitä mistä haluatte tietoa?

Vierailija
67/69 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyy onko se perse iso. Voi myös kysyä että onko tämä vaate hyvä. Miksette osaa puhua siitä mistä haluatte tietoa?

Voit ihan rauhassa jatkaa vastaamalla kysymykseen joka kysytään, koska se on juuri asia jota kysytään. Et ilmeisesti tule koskaan käsittämään, mikä oli ongelma ja siksi hakkaat edelleen päätäsi seinään. Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä.

Vierailija
68/69 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ihan rauhassa jatkaa vastaamalla kysymykseen joka kysytään, koska se on juuri asia jota kysytään. Et ilmeisesti tule koskaan käsittämään, mikä oli ongelma ja siksi hakkaat edelleen päätäsi seinään. Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä.

Et edes vastannut kysymykseen ja sitten suollat minusta ala-arvoista tekstiä. Hienoa keskustelua.

Vierailija
69/69 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1x2 kirjoitti:

Miten miehen pitäisi vastata, jos aloittajan kertoma tilanne sattuisi kohdalle? Pitäisikö olla rehellinen? Valehdella? Ryhtyä mykäksi? Poistua paikalta? Näytellä kuollutta?

Olla rehellinen ja kestää sen seuraukset aivan kuten kysyjäkin joutuu kestämään. Käsittämättömiä todellisuuspakoisia pelkureita palsta täys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan