Tässä ketjussa keskustellaan VAIN BB-Kevinin sukupuolesta
Ja ”muunsukupuolisista” sekä interseksuaalisuudesta.
Tein ihan oman ketjun tälle aiheelle, kun kaikkia BB-katsojia ei aihe kiinnosta.
Kommentit (46)
Minä keskustelen tässä ketjussa pölypusseista ja karviaisista.
Mitä mieltä olette BB-talon sisustuksesta? Mun mielestä se aivan ihq!
Mutta ne karviaiset on ihan älyhyviä, ja pölypussikin on täynnä. Eli aika tasan menee ilot ja surut.
Kaipaisinkin karviaisia mitkä tuottavat satoa talvella, ja sitten pölypusseja jotka eivät koskaan täyttyisi. Tällä en tarkoittanut kasvihuonetta, enkä reikää pölypussissa, niin kuin joku neropatti siellä pian ehdottaisi.
Voisin syödä nytkin pölypussillisen karviaisia. Mitähän tuo tekee 2- 3 litraa?
Jossakin vaiheessa Kevin kommentoi myös suihkussa käntiä, että pitäisikö olla miesten ja naisten vuorot, kumpaanhan tuossa itsensä luki? Veikkaan että kuitenkin mieheksi.
Minua ei sinällään toisten sukupuolet kiinnosta, mutta on mielenkiintoista miten muunsukupuolinen tituleeraa jatkuvasti itseään mieheksi, jos vaatii sellaista ajattelua muilta, niin luulisi että pystyisi itse karsimaan tuon sanan sanavarastostaan, ei taida olla niin helppoa?
Vierailija kirjoitti:
Hän vois yrittää nähdä maailmassa muutakin kun sukupuolensa. Mahtaa olla raskas elämä kun kun koko ajan vaahtoaa asiasta. Ihan kun odottais innoissaan milloin tulee uusi tilaisuus velloa tässä asiassa ja sit voikin taas olla loukattu.
Sitä ohjelmaahan ei ole leikattu ollenkaan niihin puheenaiheisiin, jotka herättää eniten ihmisissä keskustelua. Kuka jaksaa katsoa, kun BB Kevin puhuu kotitöistä tai muista arjen asioista. Eiköhän siinä elämässä ole ihan tarpeeksi sisältöä. Vähän medianlukutaitoa.
Pensaassa oli joskus karviainen joka oli kasvanut yhteen toisen kanssa. Olisiko sille hyvä nimi kaksviainen? Enempää pohtimatta söin sen ja lähdin kauppaan ostamaan pari s-bagia.
Karviaispuskien leikkausta ei tarvitse usein tehdä.
Miksi pölypusseja ei tehdä niin että ne voi käyttää uusiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän vois yrittää nähdä maailmassa muutakin kun sukupuolensa. Mahtaa olla raskas elämä kun kun koko ajan vaahtoaa asiasta. Ihan kun odottais innoissaan milloin tulee uusi tilaisuus velloa tässä asiassa ja sit voikin taas olla loukattu.
Sitä ohjelmaahan ei ole leikattu ollenkaan niihin puheenaiheisiin, jotka herättää eniten ihmisissä keskustelua. Kuka jaksaa katsoa, kun BB Kevin puhuu kotitöistä tai muista arjen asioista. Eiköhän siinä elämässä ole ihan tarpeeksi sisältöä. Vähän medianlukutaitoa.
Ei 24/7 ole leikattu, ihan livenä tulee talosta, siinä sulle medianlukutaitoa.
Mies mekossa. mahtava tyyppi!
Kauniin nuoren miehen tyttöily on mulle ok, mutta kasvotusten varmaan teeskentelisin ymmärtäväni muunsukupuolisuuden, jotta ei rupeaisi mitään lääketieteellisiä temppuja teettämään jotain todistaakseen.
Homo on mies joka tykkää miehistä. Kevin sanoi olevansa homo.
Karviasmehua saisi kun marjat laittaa pölypussiin ja sen ämpäriin ja sitten survotaan.
Syntyi kaiketi poikana
JA SITTEN SAAPUI MIELENTERVEYSONGELMAT...
Pölypussi on myynnissä nimellä pölypussi, vaikka siellä ei ole pölyä. Parempi nimi olisi pölytönpussi, sillä imuroinnin jälkeen koti on pölytön.
Karviaisia on kahden värisiä, mutta pölypusseja vain yhden 😒
Meinasin kirjoittaa karvinainen, mutta se siitä en pidä. Ennemmin herkuttelen ja pidän kodin siistinä, siihen ilman pölypussia en jaksaisi ruveta.
Jos meillä olisi ikis, sukunimihullu, minä ja yksi karviainen. Minä imuroisin ikiksen ja sukunimihullun suuren suureen pölypussiin, missä olisi sisällä nuorista naisista viehättyneitä miehiä, jotka tuouttaisivat sukunimiään taukoamatta. Ehkä ikis saisi nimen ja sukunimihullu nimettömän siipan. Minulle karviainen. Winwin.
Reppana