Tässä ketjussa keskustellaan VAIN BB-Kevinin sukupuolesta
Ja ”muunsukupuolisista” sekä interseksuaalisuudesta.
Tein ihan oman ketjun tälle aiheelle, kun kaikkia BB-katsojia ei aihe kiinnosta.
Kommentit (46)
Hän vois yrittää nähdä maailmassa muutakin kun sukupuolensa. Mahtaa olla raskas elämä kun kun koko ajan vaahtoaa asiasta. Ihan kun odottais innoissaan milloin tulee uusi tilaisuus velloa tässä asiassa ja sit voikin taas olla loukattu.
Kevinhän itse sanoi jossain vaiheessa tulevaisuudesta keskustellessa että näkee itsensä Jorma Uotisen kaltaisena homoMIEHENÄ 😂
Eikö tuo ole mies? Jos revin housut jalasta niin sieltä löytyy yhteen nyrkkiin mahtuvat kivekset ja kalu. Jos työnnän nyrkin persukseen niin etusormella löydän prostatan eli että naisetkin ymmärtää niin eturauhasen mitä hyväilemällä tämä ''muunsukupuolinen'' käy uikuttamaan. Mies vai mikä? Mies.
Miettikääpä itse elävänne tilanteessa, jossa kaikki muut luulevat tietävänsä paremmin sun sukupuolen ja katsovat aiheelliseksi kommentoida ja arvuutella sitä. Se on oikeasti aika raskasta. Ehkä jotain osviittaa saa jo siitä, että naiset miettivät, että heille tultaisiin jatkuvasti kommentoimaan "että kun sä olet nainen, niin..." tai "haluisitko kertoa lisää tosta sun naiseudesta?", tai "niin ootsä nainen? vai mikä sä oikeen oot." Maailmassa, joka laajalti tunnistaa vain kaksi sukupuolta (tiettyine ominaispiirteineen), ei ole helppoa, jos ei koe sopivansa tähän muottiin.
Kevin voi olla itse mitä mieltä tahansa, mutta kyseessä on mies. Halusipa hän sitä tai ei.
Mitä se on keneltäkään pois vaikka hän kokisikin olevansa muunsukupuolinen? En itsekään ymmärrä miltä tuntuu olla muunsukupuolinen, mutta Kevin saa olla minun puolestani ihan rauhassa muunsukupuolinen jos hänestä siltä tuntuu.
Isonenäinen pojanhujoppi. Innostuessaan unohtaa aina välillä esittää tyttöä.
Mistä tietää, että joku on vegaani, homo, lesbo, transu tai muunsukupuolinen aseksuaali transvestiitti?
Hän kertoo sen kyllä ihan itse!
Kevin on sanonut olevansa muun sukupuolinen. Eihän siinä mitään keskusteltavaa ole. Kun otsikossa kuitenkin pyydettiin puhumaan vain Kevinistä.
Ukko36 kirjoitti:
Mistä tietää, että joku on vegaani, homo, lesbo, transu tai muunsukupuolinen aseksuaali transvestiitti?
Hän kertoo sen kyllä ihan itse!
Ikivanha vitsi. Ei toimi enää, kun tätä "vitsiä" on kuultu jo yli kolkytvuotta. Jospa keksisit uuden?
Kevin on mies. Fyysisesti. Henkisesti voi olla mitä vaan.
Feminiinen mies. Mikä siinä on niin vaikeaa? Luonne ei määrää sukupuolta.
Se nyt vaan on pop sekoittaa sukupuoli ja oma identiteetti lahjakkaasti keskenään. Vaikka minä olen mies, niin minulla on v*tun vähän yhteistä keskivertomiehen kanssa. Varsinkin jos kansalaisuus on Suomi. Mutta se ei tarkoita, että olisin sukupuoleltani heinäseiväs.
Feminiinisesti käyttäytyvä mies on mies.
Lentävä spagettihirviö selvästikin.
Tuli vaan mieleen, et mahtaako Kevin liikkua siinä pitsimekossa Tallinnassakin?
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, et mahtaako Kevin liikkua siinä pitsimekossa Tallinnassakin?
Meinaan, et siellä voisi olla enemmän työsarkaa ihmisoikeuksista kiinnostuneelle nuorelle muunsukupuoliselle.
Hyvin lapsellinen mies. Siis lapsenomainen.
Menee samaan sarjaan sen Annen kanssa joka on seksuaalisuhteessa WTC-tornien kanssa.
Mä olen kanssa ihmetellyt Kevinin sukupuolta. Muun muassa pituudesta, äänestä ja parrankasvusta olen päätellyt, että hän on mies. Helpointa olisi varmaan, jos tässä ketjussa olisi äänestys tai sitten nuolilla ylös voi ilmoittaa, jos on samaa mieltä.