Mies jätti minut 2 kuukautta sitten
Ja halusi pysyä ystävinä.
Nyt kun olen alkanut tapailla uutta, hän ei kestä ajatusta.
Miksi meidän piti edes erota? Olisin halunnut jäädä tuohon suhteeseen. Nyt en tietenkään oman arvokkuuteni takia voi edes ehdottaa yhteen paluuta, koska miehen pitäisi se tässä tilanteessa tehdä.
Pitäisi varmaan vaan laittaa välit kokonaan poikki tuohon ihmiseen.
Kommentit (13)
Mulla sama. Mies jätti 4kk sitten, nyt hän onkin se joka ei "ole päässyt yhtään eteenpäin", "ei edes pysty ajatella muita naisia" ja "on niin kova ikävä joka päivä". No, olisi miettinyt ennen kuin jätit. Itselläni on ollut tasaisen varma 1 mies/viikko-tahti ja aion samaa linjaa jatkaa. Ihme kyllä mies ei kuitenkaan ole ilmaissut halua olla yhdessä, eli en tiedä mitä ihme ekon pönkitystä ja varmistelua tuo ikävöinti on olevinaan.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla erosta oli jo 4 kuukautta. Mikä sua oikein vaivaa? Fantasioit erosta? Tuskin olet edes parisuhteessa, kenestä oikein haaveilet eroavasi?
Pitäisköhän sun keksiä itsellesi jotain muuta tekemistä? 😬 Kaikki muut eivät asu tällä palstalla
Mä olen nainen joka jätti miehen kesäkuussa.
Noin kuukausi erosta aloin punnitsemaan, että mitä tuli tehtyä.
Ero teki molemmille hyvää. Tuli pohdiskeltua elämää. Me palattiin yhteen.Kiitos hänelle, kun otti avosylin mut takas.
Nyt on jotenkin ihan erilaista kun aiemmin, positiivisessa mielessä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla erosta oli jo 4 kuukautta. Mikä sua oikein vaivaa? Fantasioit erosta? Tuskin olet edes parisuhteessa, kenestä oikein haaveilet eroavasi?
Pitäisköhän sun keksiä itsellesi jotain muuta tekemistä? 😬 Kaikki muut eivät asu tällä palstalla
Bussissa istuessani palstailen ja silti törmään samoihin trolleihin, te siis selkeästi asutte palstalla.
Minkö takia aloitus on saanut niin paljon alapeukkuja?
Mä erosin kaks vuotta sitten, miehellä uusi suhde, mulle ok.mä jos juttelen jonkun miehen kanssa, niin tulee puhelua ja viestiä exältä, että kuinka mä kehtaan ja kannattas lopettaa tapailu yms. Ei asuta ees lähekkäin vaan "kaverit" juoruaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussissa istuessani palstailen ja silti törmään samoihin trolleihin, te siis selkeästi asutte palstalla.
Seli seli
”Bussissa istun”
Istut siinä sun kuvitteellisessas bussissas varmaan koko päivän. Oletko jo anonut kuukauden toimeentulotuen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli
”Bussissa istun”
Istut siinä sun kuvitteellisessas bussissas varmaan koko päivän. Oletko jo anonut kuukauden toimeentulotuen?
Jollain on huono päivä. Ei se siitä parane jos täällä keljuilet.
Kyllä te naiset ootte taitavia löytämään näitä "kultakimpaleita" elämiinne. Kannattaiskohan käväistä psykologin juttusilla ennen seuraavaa "elämäni miestä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli
”Bussissa istun”
Sanoo trolli joka on liian laiska edes keksimään uutta aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli
”Bussissa istun”
Jollain on huono päivä. Ei se siitä parane jos täällä keljuilet.
Osuin siis arkaan paikkaan.
A) sulla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta ja B)oot sosiaalipummi ja C) kateellinen muille että pitää alkaa tulla länkyttäämään
Tänään ei näköjään ole mahdollista jutella järkevästi. Hyvää päivää vaan kaikille.
Ap