Mitä ajatuksia herättää Johanna Kuvaja, Suomen Sabrina?
IltaSanomat kysyy tässä todella pitkässä jutussa onko aloitteleva laulaja ja kolmen lapsen äiti Johanna Kuvaja Suomen Sabrina. Mitä sanoo vauvaboard? Onko?
Itse en nyt pysty kommentoimaan tähän oikein mitään.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000006233296.html
Kommentit (103)
Mun mielestä on esimerkillistä, että pääsee nousemaan tuollaisista vaikeuksista omin avuin koko kansan tietoisuuteen ekalla singlellä -ja vieläpä kolmen lapsen äitinä. Hienoa, että joku uskaltaa, yrittää ja menestyy. Arvostan.
Ei sinne Playboyhin kuka vaan Maija Meikäläinen pääse. Täytyy olla jo nimeä ja kauneutta, että sinne edes otetaan ehdolle. Saatikka sitten valitaan. Ja kuka haluais sponsoroida isolla rahalla jotain nobodya?
Euroopan isoin julkaisu ja joka kauniin tytön haave. Eihän Suomesta oo kun 4 tyttöä päässyt sinne. Onnea Johanna! Siitä se ura lähtee
Kauniin naisen kannattaa käyttää hyväkseen kaunista vartaloaan. Kuka tahansa ei kelpaa Playboyn sivuille, rohkeakin täytyy olla!
Uskon että Johannasta kuulaan vielä.
Ai miten typeriä nämä "Suomen X" vertailut. Joku pilipalilaulaja on Suomen Sabrina. Kikka on Suomen Madonna.
No ei ole, kun puuttuu sekä lahjakkuus, viehätysvoima että karisma. Rasittavia nämä wannabe-halpakopiot, jotka luulee että kertoo jostain taiteellisesta tai markkinoinnillisesta osaamisesta käydä poseeraamassa jossain Itä-Kasakstanian Playboyssä.
Kateelliset kanat täällä kotkottaa. Hyvät on tissit. Kelpaa esitellä,kun on mitä esitellä. Ilo silmälle! 🤩
Biisit kuunneltu ja onhan hyviä, itse tehnyt, mukavaa seksikästä musiikkia.
Myy itseään esittelemällä tissejä ja persettä. Erittäin originellia. Instagram täynnä tissejä ja persettä, muuta arvoa kun hänellä ei ole. Näitä on 13 tusinassa. Rojut ränniin ja hiuksista pihalle - tason nainen.
Jos kaikki esittelee tissejä ja persettä, niin miksi just se nousee esiin? Kai siinä on oltava jotain erikoista.
Minä en naisena tue rahallisesti häntä sentilläkään koska myy alastomuudella. Toivottavasti riittää miesfaneja että saa elantonsa. Onnea valitsemalleen tielle.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne Playboyhin kuka vaan Maija Meikäläinen pääse. Täytyy olla jo nimeä ja kauneutta, että sinne edes otetaan ehdolle. Saatikka sitten valitaan. Ja kuka haluais sponsoroida isolla rahalla jotain nobodya?
Euroopan isoin julkaisu ja joka kauniin tytön haave. Eihän Suomesta oo kun 4 tyttöä päässyt sinne. Onnea Johanna! Siitä se ura lähtee
Tuohon julkaisuun on helpoin päästä, laihduta ja ota silikonit, rusketus purkista ja paljon meikkiä, lisää tukkaa, valkaise hampaat ja se on siinä. Itse maksetaan kulut, palkkiota ei saa. Ainakin puolet suominaisista kelpaisi noilla toimenpiteillä.
Johanna on kyllä luomu. Sen näkee kyllä,ja siitä pisteet!
Kelpaisi mulle emännäksi. Silmä lepää..
No eipä löydy arvostusta, vaihtaa nyt opettajan ammatti moiseen bimbouraan?
Opettajana arvostaisin häntä enemmän.
Onko arvostus ammatista kiinni? Tuskin Johannalle sun arvostus merkkaa mitään. Jokaisen omia valintoja.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007841284.html
Miten tää näyttää valokuvissa niin pirun rumalta kun telkkarissa taas näyttää aina tositosi hyvältä ja kauniilta ??
Minkäköhän takia ikänsä valehtelee 🤔 oikeasti vm. -78 eli päälle nelikymppinen
No tuota. Aika säälittäväähän tämä on.
En jaksanut lukea juttua tai kuunnella biisiä sekuntia pidempään, mutta kuvista tuli mieleen että nainen on tosi lapsellinen ja pinnallinen ollakseen kolmen lapsen äiti. En näe että hänellä olisi tuossa roolisssa mitään arvokasta annettavana maailmalle ja hänen asemassaan keskittyisin enemmän omiin lapsiin.