Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muuttua sellaiseksi, etten enää koskaan saa pakkeja?

Vierailija
10.09.2019 |

Haluaisin siis muuttua ominaisuuksiltani sellaiseksi, etten enää saisi keneltäkään pakkeja, sillä psyykeni ei kestä enää yksiäkään pakkeja (edes varatuilta/naimisissaolevilta jne.). Tarvitsisin mahdollisimman paljon ja tarkkoja vinkkejä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat aloitteen teon. Mitään muuta varmaa tapaa ei ole välttää pakkeja.

Vierailija
2/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis oon tehnyt elämäni (30+ vuotta) aikana kolmelle eri ihmiselle aloitteen ja yksi heistä kiinnostui -> menimme naimisiin. Ne kaksi muuta ovat olleet varattuja ja oon molemmilta saanut tavallaan pakit varmaankin noin 3 kertaa / henkilö. Olen jotenkin traumatisoitunut näistä pakeista ja olen niihin molempiin ollut ihastunut pidemmänkin aikaa. Haluaisin vielä löytää uuden puolison itselleni nyt avioeron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavoittelematon. Mies on metsästäjä.

Vierailija
4/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvo on pätevin. Muussa tapauksessa sun pitää ottaa aina riski kun lähestyt kiinnostuksen kohdetta. Kyllä nahka siitä aikanaan kovettuu.

Vierailija
5/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin monin tavoin hyvin hyvin rikas, jos tietäisin edes vastausken siihen miten onnistua edes joka seisemäänellätoista (17x)  kerralla, niin ettiei varmasti tulisi saamaan pakkeja. 

Oma ratkaisuni on ollut opetella nauttimaan  ja iloitsemaan sinkkuudestani. - Ja tiedän, että jotkut ovat erimeiltä kanssani mutta uskon lujasti siihen, että näin nauttimalla omasta enemmän ja vähemmän omasta monin tavoin ainutlaatuisesa seurastani, niin saattaisin ehkä vielä joskus olla parempi kumppani jollekulle toiselle, omalla tavallaan erityiselle ja eritavoin merkitävälle yksilölle. 

Ellei tule tapahtumaa niin, että voisin elää vielä joskus parisuhteessa, niin  mieluummin elän tai ainkin yritän elää niinkuin nyt pyrkien elämään omasa mielestäni tasokasta ja laadukasta elämää sinkkuna kuin kuvitellen ja uskoen vakaasti siihen, että jotenkin arvokkaampi ja paljossa tasokkaampi eloni olisi mahdollsia vain parisuhteen kautta. - Sinkkuus ei ole onneksi sama asia kuin yksinäisyys. - Toki aina riittänee heitä joiden mielesä minun tulisi elää ja toimia tisinaan toisella tavoin. (Monin kertaisesti suurempaa osaa tuksin kiinnosaa pisaraakaan, millaista elämää vietän ja tai koen elväni)

Mutta ei parisuhde mikään  kaikkinaiset ikävuuden ja murheet poistava suojasatama ole, ainakaan minulle. Vaikka toki toivon että osoaisin seistä ja ottaa ne ikävyyden ja harmitukset sitten siinä asemassa, sekä seistä (mahd. ) kumppanini rinnalla ja tukena jos hän vasaavasti niitä kohaisi tai mikäli kohtaamme ja saisimme niitä yhdessä osaksemme. -_Ihan yhtä lailla kun toivon, etä vosin jakaa ilon ja onnen hetkeni Hänen kanssaan.       

Sinkkumies  

Vierailija
6/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten saanen olla yksin lopun elämäni. Päteekö tuo sama naisiin, jos vaihtaisin siihen leiriin?

Vierailija
7/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin siis muuttua ominaisuuksiltani"

Siis sulla on joitakin ominaisuuksia, jotka aiheuttavat pakit? Tiedätkö mitä ne ovat? Luultavasti kuvittelet, että kyse on joistakin tietystä ominaisuuksista. Todellisuudessa sellaisia ominaisuuksia tuskin on, ainakaan sellaisia, että ne olisi järkevin ponnistuksin muutettavissa.

On helpompaa lähteä siitä, että aina ei voi onnistua ja saadut pakit on mahdollisuus jollekin muulle. Ei kai sellaista olekaan, joka aina löytäisi sopivan ihmisen kertalaakista.

Vierailija
8/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla on joitakin ominaisuuksia, jotka aiheuttavat pakit? Tiedätkö mitä ne ovat? Luultavasti kuvittelet, että kyse on joistakin tietystä ominaisuuksista. Todellisuudessa sellaisia ominaisuuksia tuskin on, ainakaan sellaisia, että ne olisi järkevin ponnistuksin muutettavissa.

On helpompaa lähteä siitä, että aina ei voi onnistua ja saadut pakit on mahdollisuus jollekin muulle. Ei kai sellaista olekaan, joka aina löytäisi sopivan ihmisen kertalaakista.

Olen olettanut, että erittäin kauniit, supliikkitaitoiset ja älykkäät voisivat saada käytännössä kenet tahansa sen toisen statuksesta ym. riippumatta.

Vierailija
9/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäpä sitten, jos se unelmien mies on jo valmiiksi umpirakastunut ja nainen hölmöyksissään menee teeskentelemään tavoittamatonta. Tuo on niin tyhmä ohje:) Mun mielestä tunteista kannattaa kertoa heti, jos ihastuu. Niin olen itse aina tehnyt, enkä ole ikinä saanut pakkeja:)

Vierailija
10/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen olettanut, että erittäin kauniit, supliikkitaitoiset ja älykkäät voisivat saada käytännössä kenet tahansa sen toisen statuksesta ym. riippumatta.

Oletuksellasi ei ole aivan vailla totuuspohjaa. - Mutta sellaiset ihmiset joka ovat yhtä aikaa kauniita, supliikkitaioisia ja älykkäiä ovat kuitenkin vähemmistössä jos ja kun ajattelee, sitä miten monta ihan "tavallisen näköistä", keskinkertaisen (tai alle) supliikin ja älyn omaavista on myös päässyt parisuhteeseen. - Tee vaikka jo klassinen Prisma testi: mene lähimmän auomarkein pihalle vaikka lauantaina aamupäiväsä kuinka monta kuvaamasi kalaisa paria näet? - Näetkö jotain muutakin? 

Toisekseen ei minusta kannata keskisyä siihen, miä ominaisuuksia tai piirteitä toisisssa on vaan miettiä mitä isessä on ja mien saataisi mahd, kehitää ja paranaa jo olemassa olevia tai kehittää itseään ylipäätään.      

Vierailija
11/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis oon tehnyt elämäni (30+ vuotta) aikana kolmelle eri ihmiselle aloitteen ja yksi heistä kiinnostui -> menimme naimisiin. Ne kaksi muuta ovat olleet varattuja ja oon molemmilta saanut tavallaan pakit varmaankin noin 3 kertaa / henkilö. Olen jotenkin traumatisoitunut näistä pakeista ja olen niihin molempiin ollut ihastunut pidemmänkin aikaa. Haluaisin vielä löytää uuden puolison itselleni nyt avioeron jälkeen.

Kannattaisiko ekana lopettaa varattujen pokaileminen? Meinaan kun jos kerran niista pakeista niin masennut :D Joillain varatuilla on viela selkarankaa antaa pakit huolimatta siita, kuka on vikittelemassa, ihan vaan sen takia etta varattuna ei pelehdita muiden kanssa... 

Vierailija
12/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET MITENKÄÄN. Ja sitä paitsi, eikö elämä olisi aika tylsää jos kaikki menisi aina niinkuin sinä haluat? Jos ei ikinä tulisi pakkeja, niin ne onnistumisetkaan ei tuntuisi miltään.

Kuten kaikissa elokuvissa missä päähahmo saa jonkun supervoiman jolla sormia napsauttamalla jumala antaa kaiken.... niissä aina se päähahmo kyllästyy ja masentuu elämään, ja sitten luopuu niistä voimista.

Näin sinullekin kävisi, jos et koskaan saisi pakkeja. Rakasta pakkeja. Lähestymisellä joko saat menestystä tai sitten opit saamalla pakit, se on aina voitto.

Vierailija
13/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhun seuralaisroboteista, jotka sanovat ihan mitä haluat niiden sanovan.

Vierailija
14/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät voi. Kukaan ei voi saada ketä tahansa. Esimerkiksi varattuja jos yrittää, kuten sinä ilmeisesti olet suurimmaksi osaksi yrittänyt, on mahdollisuus saada pakit erittäin suuri. Ja mitä useammin yrität samaa varattua henkilöä, sitä epätoivoisemmalta vaikutat. Se ei lisää kenenkään viehätystä.

Vierailija
15/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sä teet alotteita ihmiselle jonka tiedät olevan varattu? Sanoisin että ei sulla kyllä ole mitään toivoa, kun ei sitä älykkyysosamäärää voi nostaa.

Vierailija
16/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! Mitä jos yrität hetken aikaa elää ihan yksin? Monesta näkyy kilometrien päähän epätoivo ja omanlaisensa läheisriippuvuus mikä ei ole yhtään seksikästä. Joo, tiedän näitäkin ihmisiä jotka rakastavat takertujia mutta niitä on hyvin harvassa.

Vierailija
17/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sä teet alotteita ihmiselle jonka tiedät olevan varattu? Sanoisin että ei sulla kyllä ole mitään toivoa, kun ei sitä älykkyysosamäärää voi nostaa.

Oletan, että voihan niitä sivusuhteita ja muita säätöjäkin pitää. En usko, että ihmiset olisivat aidosti mitenkään uskollisia, kun siis mitä väliä sellaisella nyt oikeasti edes on? Elämä on tehty elettäväksi ja nautittavaksi. Sitä paitsi jos tulee parempi kilpakosija, niin moni upgreidaa parempaan.

T. Ap, Mensankin jäsen, joten älä äo:sta suotta kuittaile

Vierailija
18/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakeissa on niin kamalaa? Ottaa huumorilla vaan.

Vierailija
19/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, koska kukaan ihminen ei ole ominaisuuksiltaan sellainen, joka olisi sopiva puoliso ihan kenelle tahansa. Ihmisillä on hyvin erilaisia kriteereitä eikä kukaan voi täyttää niitä kaikkia, koska eri ihmisten kriteerit voivat olla myös keskenään ristiriidassa. Vastaavasti kukaan ei myöskään ole soveltuva kaikkiin maailman työpaikkoihin ja työyhteisöihin.

Vierailija
20/32 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät voi. Kukaan ei voi saada ketä tahansa. Esimerkiksi varattuja jos yrittää, kuten sinä ilmeisesti olet suurimmaksi osaksi yrittänyt, on mahdollisuus saada pakit erittäin suuri. Ja mitä useammin yrität samaa varattua henkilöä, sitä epätoivoisemmalta vaikutat. Se ei lisää kenenkään viehätystä.

Kahta varattua yritin -> molemmilta pakit

Yhtä vapaata yritin -> päädyin naimisiin

Tuossa saldoni, mutta niitä varattuja koetin iskeskellä useampaan otteeseen, kun olivat sen verran viehättäviä molemmat.

T. Ap