Selailin lääkärin vastaanotolla av-palstaa ja minusta oli kirjattu omakantaan "hymyilevä olemus"
Kommentit (24)
Siis puhelin kourassa lääkärin vastaanotolla? Onko se kapula liimattu sun käteesi? Et sitten yhtään kunnioita sitä tilannetta, että olisit ilman puhelinta? O' temporas, o' mores.
Vierailija kirjoitti:
Siis puhelin kourassa lääkärin vastaanotolla? Onko se kapula liimattu sun käteesi? Et sitten yhtään kunnioita sitä tilannetta, että olisit ilman puhelinta? O' temporas, o' mores.
Mitä sitten? Ihan normi tilanne. Lääkäri itse googlettaa selkä potilaaseen päin diagoosia.
Olisi voinut lääkärin näkemys muuttua jos olisi tiennyt mitä selailet.
Miksi siellä lääkärillä olit? Tarkistit av:lta voiko 37.2 asteen kuumeesta saada sairaslomaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Itse notkuvat av:lla kaiken vapaa-aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tervepäisiä olekaan mutta potilaan kuuluisi olla.
Mulle oli lääkärin kirjoittanut "hyvä iho" ja eräs toinen "siro ja kaunis"..ei nyt ihan liittynyt diagnoosiin. 😬
No mitä siinä pitäisi tehdä kun se lääkäri esim. naputtelee koneelle tietoja? Ei se nyt mikään kirkko ole :D
Onko av-palstalla myös omakanta-palvelu?
Mitähän kaikkea minustakin on sinne kirjoiteltu, en tiennyt että siellä kuvaillaan jotain tuollaisia yleisvaikutelmiakin.
Minusta oli joskus tulkinta :" alakuloisen oloinen mutta juttelee mukavasti" tai vastaavaa. Tiedostavatko he, että kyseessä on nimenomaan henkilön oma tulkinta. Siis no, nyt kun olen seurannut BB:tä niin pidemmällä aikavälillä varmaan _jotain_ johtopäätöksiä voi tehdä, mutta yksi ainoa tapaaminen. Siihen voi vaikuttaa niin monet asiat, vaikka miten juuri viime yönä on nukkunut tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei potilaalta voi vaatia enempää kuin lääkäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei potilaalta voi vaatia enempää kuin lääkäriltä.
Nykyään pitää tietää oma diagnoosinsa, tietää mitä lähetteitä pitää tehdä ja osata määrätä itselleen tarvittavat kokeet ja lääkitys, joten kyllä potilaalta vaan vaaditaan hieman enemmän kuin lääkäriltä.
Minusta lääkäri oli kirjoittanut "upean suuret ja täyteläiset rinnat, oikea herkkuperse".
Olitko lääkärin vastaanotolla hakemassa apua puhelimesta vieroittautumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta lääkäri oli kirjoittanut "upean suuret ja täyteläiset rinnat, oikea herkkuperse".
Varmasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Olitko lääkärin vastaanotolla hakemassa apua puhelimesta vieroittautumiseen?
Voi jeesus :D Jos katsoo vaikka rannekelloa tai ruokkisi tamagotchia samalla, niin olisiko tuomiosi sama?
Minusta lääkäri kirjoitti "älykkäin ja kaunein tapaamani nainen, kaikinpuolin täydellinen"
Vierailija kirjoitti:
Minusta lääkäri kirjoitti "älykkäin ja kaunein tapaamani nainen, kaikinpuolin täydellinen"
Itse hämmästyin kun luin lääkärin kirjoittaneen omakantaan ''tuleva vaimoni''.
Minusta kirjoitettiin "haikeamielinen katse" vaikka olin tuolloin onneni kukkuloilla :(