Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämää täytyy elää jos haluaa olla litteävatsainen?

Vierailija
10.09.2019 |

Mitä vaatii ravitsemuksellisesti ja liikkumisen kannalta? Miten te litteävatsaiset elätte?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakuilla ei mikään auta.. itse oon 162 ja painan 47kg ja silti alavatsa on pallo. Syy on se, että mulla on erittäin eteenpäin kääntynyt kohtu. ja se tulee ihan kunnolla ulos vatsaontelosta.

Vierailija
42/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on litteä vatsa. Askelia tulee päivässä n. 15 000, käyn lenkillä 3-6 kertaa viikossa ja välillä jumppaa/joogaa.

Syön aamiaseksi yleensä sokeroimatonta mysliä (n.0,5dl),  2dl kreikkalaista jugurttia ja jotain hedelmiä, marjoja yms.

Lounaaksi yleensä jotain pastaa, esim. linssibolognesea (en juurikaan käytä kermoja tai juustoa ruuanlaitossa). Pidän myös intialaisesta/lähi-idän keittiöstä ja teen erilaisia sen tyyppisiä muhennoksia, joita syön riisin kanssa. Välipalaksi banaaneja.

Päivälliseksi on yleensä sama kuin lounaalla tai sitten syön esim. tonnikalasalaattia, johon laitan yleensä lohkoperunoita hiilariksi sekä  yhden kananmunan.

Iltapalana on usein 2 viipaletta ruisleipää juustolla ja kurkulla/tomaatilla.

Välillä myös herkuttelen (sipsi, karkki, suklaa) ja teen ehkä kerran kuussa uunimakkaroita, lasagnea tai muuta rasvaisempaa kotiruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali jäntevä litteys kauneinta, sixpäkki on rumaa naisella. Pidän tiimalasivyötäröstä eniten.

Vierailija
44/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ottamaan keltarauhaskierukan endometrioosin takia ja sen jälkeen on vatsa ollut pysyvästi pömppö, samalla lailla kuin pahimpina kuukautisia edeltävinä päivinä.

Vierailija
45/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa nainen tulee siihen ikään, että hän syö enemmän kuin kuluttaa. En tiedä johtuuko hormoneista, että käytös muuttuu näin.

Vierailija
46/46 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali jäntevä litteys kauneinta, sixpäkki on rumaa naisella. Pidän tiimalasivyötäröstä eniten.

Aha, olipa kiinnostavaa, pena.

Muistakaa naiset valita geenit oikein ettei penaa täällä harmita jos vartalonne ei olekaan tiimalasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi