Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystää jätti kesän alussa ja sovittiin, että ollaan ystäviä kunhan pahin on laskeutunut - nyt on kuitenkin loukkaantunut kun tapailen uutta

Vierailija
10.09.2019 |

Nyt on erosta kulunut jo neljä kuukautta ja itse olen päässyt erosta yli.
Aloin tapailemaan uutta miestä ja ex ei tästä riemastunutkaan vaan vaikuttaa loukkaantuneelta.

Mietin, että mikähän juttu tämä on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että sinä olet vähän höpsö kun pidät tuota voidaan olla ystäviä klisettä jonakin asiana joka tulee tapahtumaan.

Vierailija
2/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että yrität nostattaa omaa egoasi ajatuksella, jossa luulet tietäväsi miten entinen rakas puolisosi tunteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että sinä olet vähän höpsö kun pidät tuota voidaan olla ystäviä klisettä jonakin asiana joka tulee tapahtumaan.

Miksi?

Ma olen ystavia kaikkien mun eksien kanssa, yhta lukuunottamatta. Yhden kanssa lahes paivittain vielakin viestitellaan, vaikka parisuhteemme paattyi jo n. 20 vuotta sitten. 

Vierailija
4/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet päässyt yli on = ex on päässyt yli?

Vierailija
5/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan yleinen ilmiö. Se ei automaattisesti tarkoita että mies haluaisi sinut takaisin, vaan häntä ärsyttää ajatus, että joku muu mies saa exältäsi nyt sen huomion, mitä hän itse ei sinulta enää saa.

Minulla on kokemusta samasta - erosin omasta halustani enkä ole katunut päivääkään, mutta silti en halua tietää onko exälläni joku uusi ja miten hänellä menee, koska se vain on niin, että vaikka toiseen ei olisikaan enää tunteita eikä haluaisi hänen kanssaan olla, voi se olla vaikea sulattaa, että exällä onkin nyt joku uusi, vaikka aiemmin oli minuun niin rakastunut. Se haikeus vain menneisyydestä ja suhteen päättymisestä, vaikka kuinka tiedostaisi sen olleen oikea ratkaisu.

Vierailija
6/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on niitä tilanteita joissa se ero saa sen lopullisen sinetin ja se voi tuntua pahemmalta kuin se ero, kun sitä paluuta ei enää ole ja yksi elämänvaihe on tullut päätökseen.

Vierailija
7/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ma olen ystavia kaikkien mun eksien kanssa, yhta lukuunottamatta. Yhden kanssa lahes paivittain vielakin viestitellaan, vaikka parisuhteemme paattyi jo n. 20 vuotta sitten. 

"Lähes päivittäin...?" Itse en viestittele edes vanhempieni tai sisarusteni kanssa edes viikottain.

Vierailija
8/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdit tätä, jos nyt kuitenkin...

Vierailija
9/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

"Lähes päivittäin...?" Itse en viestittele edes vanhempieni tai sisarusteni kanssa edes viikottain.

So..? Sukua ei voi valita, ystavansa voi. Ma viestittelen myos mutsini kanssa paivittain. 

Vierailija
10/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin on niitä tilanteita joissa se ero saa sen lopullisen sinetin ja se voi tuntua pahemmalta kuin se ero, kun sitä paluuta ei enää ole ja yksi elämänvaihe on tullut päätökseen.

Niin. Miksi ihminen, joka kaipaa aplta huomiota, jättää hänet?

Vierailija
11/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdit tätä, jos nyt kuitenkin...

Pohdin, koska on tunne, että menetän ystävän. 

Oli ehkä liian sinisilmäistä ajatella, että exä voi säilyä ystävänä.

Vierailija
12/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että yrität nostattaa omaa egoasi ajatuksella, jossa luulet tietäväsi miten entinen rakas puolisosi tunteen. 

Sovitaan vaikka niin.

Vierailija
13/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin loukkaantunut, niin miksi esittelee sitä tunnetta sinulle? Pitäisi omana tietonaan, kun kerran olette jo eronneet.

Vierailija
14/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi ihminen, joka kaipaa aplta huomiota, jättää hänet?

Nämä ovat vähän monimutkaisempia asioita kuin mustavalkoisesti ettei ole tunteita ja ei kaipaa toista kun kerran jätti.

Vierailija
15/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien kanssa ei kannata kaveerata, mennyt on mennyttä ja ystävyyttä ei voi olla sen jälkeen, kun ollaan joskus oltu rakastavaisia. Jotkut vaan eivät osaa päästää irti koskaan.

Vierailija
16/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti eron jälkeen olet jakamassa persettä. Ota maksu, niin saat vähän kahvirahaakin.

Vierailija
17/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtä ystävänä eroamista. Miksi erota jos hyvät välit.?

Vierailija
18/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtä ystävänä eroamista. Miksi erota jos hyvät välit.?

Koska se, etta on "hyvat valit" ei tarkoita sita etta olisi myos automaattisesti ihan mieleton eroottinen lataus suhteessa. Tai sitten tulevaisuudensuunnitelmissa voi olla eroja; toinen voi alkaa haluta lapsia ja toinen tajuaa, etta on vela. Tai toinen haluaa muuttaa ulkomaille ja toinen ei, toinen haluaa avoliittoa ja toinen omat kampat...Syita on loputtomia ja naitten kaikkien jalkeen voi erota hyvissa valeissa.