Mistä voisi johtua että tapailemani mies vaikuttaa muihin miehiin tällä tavalla?
Häntä joko pelätään, kunnioitetaan tai ihaillaan ja hänen kanssaan halutaan ottaa "matsia". Minusta on ollut mielenkiintoista seurata vierestä miten miehet häneen suhtautuvat. Tuntuu ettei jätä ketään kylmäksi. Itsekin kunnioitan häntä ihan eri tavalla kuin aikaisempia miehiäni.
Osaatteko sanoa mistä tällainen voi johtua?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvat mielipiteet ja laukoo me suoraan? Ei varmaan ole koskaan väärässä omasta mielestään. Tyhmä tai narsisti. Ei mielistele ketään, siis töykeä. Narsisti kerää hoviaan. Onneksi olkoon, mutta sinua on varoitettu.
En usko narsismiin hänen kohdallaan. Narsistihan ei koskaan ole mielestään väärässä, mutta tämä mies on myöntänyt olleensa. Pyytää myös anteeksi, jos joskus ärähtää. Ei vaikuta narsistilta minun mielestäni.
-ap-
Tietääkö miten elämä pitää elää? Kritisoiko muiden valintoja?
Jokainen ihminen tekee tätä vähintään jossain määrin :D
Ohis
Vain ylilyönnit paljastuvat tapailuvaiheessa.
Jaa. Ei voi tietää.
Olen huomannut, että joskus vastarakastueet herättävät muissa mielenkiintoa. Joka näkyy kuvailemallasi tavalla, eli toinen osapuoli- yleensä mies, herättää muissa uteliaisuutta.
Myös karisma ja narsismi vaikuttavat muiden käytökseen. Usein juuri miehet, reagoivat tuolla tavoin tiedostamatta tai pohtimatta asiaa sen kummemmin.
Ap vaikuttaa kyllä aika epävarmalta tossukalta, jos tuommoiset piirteet vetoavat häneen.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos halutaan ottaa matsia, hän ärsyttää tai haastaa käyttäytymisellään, olemuksellaan, muita miehiä. Eikä välttämättä tietoisesti, jotkut vaan ovat syntyneet mulkuiksi, vaikka kasvatus sitten voi tepsiä tietoiseen käyttäytymiseen. Naiset tyypillisesti pitävät kusipäisistä miehistä, siis jos ovat muita miehiä kohtaan kusipäisiä.
Ei arsyta mulkkuuttaan, mutta provosoi itsevarmuudellaan heikompia, tyhmempia miehia, jotka sitten alkavat kukkoilla. Toki tama esimerkin mies ei lahde mukaan tappeluun, vaan selviaa tilanteesta puhumalla.
Nain ainakin mun eksan kohdalla. :)
Heh, itsevarmuudella ei provosoida, vaan juuri kukkoilemalla, jota voi tehdä ilman sanojakin. Monet naiset rakastavat tätä käytöstä, joten et tule ikinä myöntämään asian oikean laidan.
Totuus kuitenkin on, että jos tapaat yhden mulkvistin, olet tavannut mulkvistin. Jos tapaat mulkvisteja koko ajan, sinä olet se mulkvisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma tai narsismi. Kumpi on?
No itselläkin on tullut mieleen että taitaa hänellä olla karismaa, koska ei ole mikään isokokoinen, mutta silti herättää kunnioitusta. Ihan tuntemattomatkin miehet hakeutuvat hänen kanssaan juttelemaan. On kyllä stereotyyppinen mies, tykkää autoista ja moottoripyöristä. Hänellä on vahvat mielipiteet ja sanoo ne suoraan. Ei mielistele ketään. Ihailen itsekin hänen itsevarmuuttaan. Osa miehistä alkaa esittää hänen seurassaan äijempää ja matkii hänen eleitään. Todella erikoista.
-ap-
Kuulostaa karseelta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itselläkin on tullut mieleen että taitaa hänellä olla karismaa, koska ei ole mikään isokokoinen, mutta silti herättää kunnioitusta. Ihan tuntemattomatkin miehet hakeutuvat hänen kanssaan juttelemaan. On kyllä stereotyyppinen mies, tykkää autoista ja moottoripyöristä. Hänellä on vahvat mielipiteet ja sanoo ne suoraan. Ei mielistele ketään. Ihailen itsekin hänen itsevarmuuttaan. Osa miehistä alkaa esittää hänen seurassaan äijempää ja matkii hänen eleitään. Todella erikoista.
-ap-
Kuulostaa todella vastenmieliseltä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ei voi tietää.
Olen huomannut, että joskus vastarakastueet herättävät muissa mielenkiintoa. Joka näkyy kuvailemallasi tavalla, eli toinen osapuoli- yleensä mies, herättää muissa uteliaisuutta.
Myös karisma ja narsismi vaikuttavat muiden käytökseen. Usein juuri miehet, reagoivat tuolla tavoin tiedostamatta tai pohtimatta asiaa sen kummemmin.
Voihan tämä kyllä pitääkin paikkansa!
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa kyllä aika epävarmalta tossukalta, jos tuommoiset piirteet vetoavat häneen.
Ehkäpä. Mutta onko siinä jotain väärää olla tossukka, jos nauttii olostaan tossukkana? Minusta on ihanaa kun mies on se johtaja ja minä hänen alamaisensa. Etenkin kun huumorintajumme kohtaa ja voimme suhtautua osiimme pilke silmäkulmassa.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-Kuulostaa karseelta tyypiltä.
Miksi niin? Tiedostathan että tuo on makuasia, kaikki eivät voi olla kaikkien mieleen. Tämä mies on minun mieleeni. Tykkään hänen vahvasta ja erottuvasta persoonastaan. Hän hyväksyy myös minut tällaisena. Sovimme mielestäni hyvin yhteen.
-ap-
Kuulostaa aika samalta kuin oma tilanteeni erään miehen kanssa. Oikeastaan kävi jo vähän häiritsemään, että kaikkialla missä olimme, mies sai kaiken huomion. Minua kohdeltiin kuin ilmaa. Olen kuitenkin tottunut siihen, että yksin ollessani itsekin saan katseita. Tulkitsin asian niin, että olen niin harmaahiirulainen ja mies paljon kiinnostavampi/komeampi yms.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos halutaan ottaa matsia, hän ärsyttää tai haastaa käyttäytymisellään, olemuksellaan, muita miehiä. Eikä välttämättä tietoisesti, jotkut vaan ovat syntyneet mulkuiksi, vaikka kasvatus sitten voi tepsiä tietoiseen käyttäytymiseen. Naiset tyypillisesti pitävät kusipäisistä miehistä, siis jos ovat muita miehiä kohtaan kusipäisiä.
Ei arsyta mulkkuuttaan, mutta provosoi itsevarmuudellaan heikompia, tyhmempia miehia, jotka sitten alkavat kukkoilla. Toki tama esimerkin mies ei lahde mukaan tappeluun, vaan selviaa tilanteesta puhumalla.
Heh, itsevarmuudella ei provosoida, vaan juuri kukkoilemalla, jota voi tehdä ilman sanojakin. Monet naiset rakastavat tätä käytöstä, joten et tule ikinä myöntämään asian oikean laidan.
Totuus kuitenkin on, että jos tapaat yhden mulkvistin, olet tavannut mulkvistin. Jos tapaat mulkvisteja koko ajan, sinä olet se mulkvisti.
Olen tasta sun kanssa taysin eri mielta, eli turha vaantaa asiasta taman enempaa. Sa et tunne sita miesta, josta puhun - han ei nimittain todellakaan ole mikaan mulkvisti. En viitsi alkaa jankkaamaan jonkun random tyypin kanssa, joka jollain mutulla heittelee analyyseja ja ainoita totuuksia tuntematta asianosaisia ollenkaan. :D Jos sun elamassa on ollut mulkvisteja, ehka useampikin, niin olen pahoillani sun puolesta ja toivotan parempaa jatkoa. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvat mielipiteet ja laukoo me suoraan? Ei varmaan ole koskaan väärässä omasta mielestään. Tyhmä tai narsisti. Ei mielistele ketään, siis töykeä. Narsisti kerää hoviaan. Onneksi olkoon, mutta sinua on varoitettu.
En usko narsismiin hänen kohdallaan. Narsistihan ei koskaan ole mielestään väärässä, mutta tämä mies on myöntänyt olleensa. Pyytää myös anteeksi, jos joskus ärähtää. Ei vaikuta narsistilta minun mielestäni.
-ap-
No se on hyvä ettet usko tai hän ei siltä vaikuta.
Hyvää alkavaa syksyä! Jotenkin turha jatkaa tätä keskustelua, kun sinä olet jo sen mielipiteesi muodostunut ja tiedät ettei hän ainakaan ole sitä ja tätä...
Ap on mies, joka haaveilee aloituksessa kuvatusta miehestä.
Ehkä ilmiö on enemmän päinvastainen. Joillakin miehillä on omituinen taipumus ottaa seuraajan rooli jonkun "alfauroksen" läheisyydessä ja alkaa hännystellä. Itse en ole koskaan ymmärtänyt tällaista.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tasta sun kanssa taysin eri mielta, eli turha vaantaa asiasta taman enempaa.
Tietenkin olet eri mieltä, koska pidät miehistä jotka käyttäytyy noin. Eivätkä he kukkoille sinulle. Myös huvittavaa, kun sanot että turha vääntää, kuitenkin heti perään jatkat vääntämistä, ja lopuksi yrität hyökätä henkilöön, kun et pysty viestiin hyökätä tuon paremmin.
Jokainen ihminen tekee tätä vähintään jossain määrin :D
Ohis