Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen löytänyt ihanan talon!!!!!

Vierailija
30.05.2006 |

mutta en tiedä omistajaa. kyseessä on vanha autiotila,jossa ei ole kuulemma käyty aikoihin. olen yrittänyt etsiä netistä tietoja,miten saisi selville tilan historian ym. ,mutta en löydä mistään mitään. voisiko joku antaa vinkkejä,kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kaupungin keskus tietää kenelle yhdistää

Vierailija
2/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta en tiedä omistajaa. kyseessä on vanha autiotila,jossa ei ole kuulemma käyty aikoihin. olen yrittänyt etsiä netistä tietoja,miten saisi selville tilan historian ym. ,mutta en löydä mistään mitään. voisiko joku antaa vinkkejä,kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jossakin rekisterissä se kiinteistönkin omistaja on.

Kiinteistö

1. Kiinteistö on itsenäinen maanomistuksen yksikkö. Kiinteistö yksilöidään kiinteistötunnuksen avulla.

2. Kiinteistötunnus muodostuu asemakaava-alueella kunnan/kaupungin, kunnan tai kaupungin osan, korttelin ja tontin numeroista - Kiinteistötunnus 837-055-5215-31 tarkoittaa Tampereen kaupungin Messukylän kaupunginosassa korttelissa 5215 sijaitsevaa tonttia 31.

Asemakaava-alueen ulkopuolella kiinteistötunnus muodostuu kunnan/kaupungin, kunnan tai kaupungin osan, talon ja tilan numeroista. Tiloilla on myös maanmittaustoimituksessa annetut nimet. - Kiinteistötunnus 980-406-2-70 tarkoittaa Ylöjärven kunnan Keijärven kylässä talossa 2 sijaitsevaa tilaa 70, jonka nimi on Kuutamola RN:o 2:70.

3. Jokaisen kiinteistön tiedot on talletettu julkiseen kiinteistötietojärjestelmään johon kuuluvat kiinteistörekisteri ja siihen liittyvät kartat, lainhuutorekisteri ja kiinnitysrekisteri.

4. Määräala tarkoittaa kiinteistön osaa, jonka rajat on merkitty maastoon. Määräalasta muodostetaan, uusi kiinteistö maanmittaustoimituksessa, lohkomisessa. Lohkominen tulee vireille kun määräalalle haetaan lainhuutoa.

Googleta tuo " kiinteistötietojärjestelmä" . Maanmittauslaitokselta pitäisi tietoja löytyä.

Vierailija
4/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täytyy kai huomenna soittaa kuntaan,kun ei niidenkään sivulla ole mitään. onko jollain vielä jotain ideaa miten toimia. kiitos kuitenkin vastauksista tähän asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän