Panettaa usein, mutta masturboiminen tuntuu pahalta
Onko kellään muulla samaa ongelmaa ja mikähän siihen auttaisi, mistä voisi johtua?
Tulee siis fyysisesti paha olo ja ällötys, eikä sille ole mitään selkeää syytä.
Aikaisemmin elämässä ei ole ollut tällaista ongelmaa, vaan masturbointi oli tosi kivaa ja nautinnollista, kunnes noin vuosi sitten alkoi tulla tällaisia kausia, että panettaa ja pitäisi saada orgasmi, mutta masturboiminen saa aikaan kuvotuksen tunnetta ja sellaista kehollista ällötystä jopa, siis itseä kohtaan.
Ja tulee myös voimakkaasti yksinäinen, sellainen orpo olo.
Kokemuksia?
Kommentit (3)
Suosittelen masturboinnin harventamista ja tehdä vain silloin kun oikeesti on kiimainen, mieluiten kyllä kumppanin kanssa mutta jos sellaista ei ole niin yksin. Harva ei osaa/ pysty tähän vaan sekoittavat pienen halun ja kiiman keskenään. Sitten ollaan runkkaamassa jatkuvasti, ja se ei tuota enää oikeanlaista mielihyvää. M38
Ettei olis joku vanha trauma, joka nostelee negatiivisia tunteita. Etkä itse vaan muista, mikä se on. Esim joku kumppani haukkunut itsetyydytystäsi, tai lapsena jokin paska tilanne, jota ei muista, ja jossa itsetyydytys on tuomittu jyrkästi. Ihminen kun on kummallinen, iän myötä vanhoja juttuja pulpahtelee, vaikka ei haluaisi.
Masturbointihan on muuten ihan kivaa, mutta läheisyyden puuttuminen alkaa pidemmällä aikavälillä tuoda itselle ainakin sellaisen haikeuden tai jopa yksinäisyyden tunteen, jota ei yleensä rakastelun jälkeen tule ainakaan minulle. Kuulostaa siltä, että et ainakaan kovin usein naiskentele, ehkä silloin tuo haikea fiilis voimistuu jopa ällötyksen tasolle?
Välillä minulla on niin rietas olo, että masturbointi onki kivaa, lähinnä nopea paineiden purku ja se jättää taas kivan fiiliksen ja tyydyttyneen olon.
Eli ehkä mielentilasta kiinni tuo jälkitunne ja voipi vaikuttaa oliko ennen sitä horny vai yksinäinen olo? Tunnistatko näitä itselläsi? Entä muilla?