Voisitteko viettää vapaapäivän sisällä?
Tänään oli rankka päivä. Huomenna on vapaata, eikä mitään velvollisuuksia. Vasta illansuussa pitää lähteä liikkeelle sovittuihin menoihin. Houkuttaisi olla vain kotona siihen asti, mutta tuleeko siitä laiska, väsynyt olo?
Onnistuuko teiltä kokonaisen (lähes) päivän viettäminen sisällä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Helposti, parikin päivää.
Mitä teet? Etkö väsy ja veltostu?
Ap
Helposti pystyn kotoilemaan useammankin päivän 😍
Yleensä vietänkin vapaapäivät sisällä.
Tänään olen viettänyt koko päivän sisällä. Ihanaa.
Vietän aina vapaat sisällä. Tekemistä kyllä riittää ja välillä voi pitää netflix-maratoonin myös. Käyn vain kaupassa tai pienellä kävelyllä, en aina sitäkään.
Mitä te sisäilijät teette? Ettekö käy edes pientä kävelyä ulkona? Ettekö oikeasti uuvahda?
Ap
Uuvahda? Onhan tuota hommaa sisälläkin. Ulkoilu on yliarvostettua Suomessa.
Helposti. Yleensä silloin luen, teen käsitöitä, rästiin jääneitä kotihommia tai pidän leffa/sarjamaratonia. Ei se uuvuta jos sitä kaipaa. Toki joskus sitten menee päinvastoin, ja vietä lähes koko päivän ulkona vaikka luontoretkellä. En valitse vapaa-ajantoimia sen mukaan mitä jonkun mielestä "pitää" tehdä.
Jos on huono ilma niin silloin menee aina koko päivä sisällä.
Ikkunat voi avata jos haluaa olla sisällä mutta tuntuu tunkkaiselta.
Olen aina sisällä koneen ääressä 16 tuntia päivässä. Miksi pitäisi olla jossakin muualla?
Just keskusteltiin miehen kanssa tästä. Minä ja mieheni pystymme olemaan neljän seinän sisällä ainoastaan jos olemme kipeinä. Vapaapäivinä menen yleensä vähintään salille ja kauppaan, usein joku pidempikin kävelyreissu.
Kaveripariskuntamme on usein koko sunnuntain sisällä. Katsovat netflixiä pitkän maratoonin ja silloin tällöin me menemme heidän luokse pelaamaan Monopolia.
Vierailija kirjoitti:
Just keskusteltiin miehen kanssa tästä. Minä ja mieheni pystymme olemaan neljän seinän sisällä ainoastaan jos olemme kipeinä. Vapaapäivinä menen yleensä vähintään salille ja kauppaan, usein joku pidempikin kävelyreissu.
Kaveripariskuntamme on usein koko sunnuntain sisällä. Katsovat netflixiä pitkän maratoonin ja silloin tällöin me menemme heidän luokse pelaamaan Monopolia.
Eikö oo jännää? Ihmiset pitävät eri asioista! Huikeaa!
Jos ei olis lapsia niin en muuta tekis ku lojuisin sängyssä päiväkausia. Onneksi ovat edes päivät tarhassa, niin saa olla rauhassa. Sairastan kroonista masennusta eikä mikään enää kiinnosta. Kun voiskin vaan nukkua pois, pääsis tästä paskasta.
Ihan hyvin. Jos ei olisi koiraa, voisin vallan hyvin viettää koko päivän sisätiloissa ja kyllä olen toisinaan viettänytkin koirasta huolimatta. Onhan tuo toinenkin aikaihminen tässä talossa.
Täytyy ihmisen joskus saada olla ihan lepotilassa ja lokosasti. Mitään tekemättä. Kuluu se aika siinä hömmäillessäkin. Katsoo ensin ulos ikkunasta ja sitten välillä toisesta ikkunasta jne.
Silloin on oikein mukavaa, kun on pieni flunssa päällä ja pikkiriikkisen kuumettakin. Saa ihan hyvällä omallatunnolla viedä peiton ja tyynyn sohvalle ja viettää siinä koko Luojan luoma päivä.
Sitten sitä taas jaksaa.
Kolme vuotta sitten pääsin eläkkeelle työstä, jossa joutui ulos monesti päivässä. Nyt en mene koskaan ulos! Viimeksi olin heinäkuussa tunnin lapsenlapsen kanssa piilosta ulkona. Puoliso käy kaupassa ja hoitaa asiat. Minä nautin sisälläolosta. Niin tein jo lapsenakin. Ei ulkoilu mikään pakko ole!
Helposti, parikin päivää.