Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan parisuhteen jossa molemmat ovat sitoutuneita eikä mitään pelkkää paneskelusuhdetta

Vierailija
09.09.2019 |

Haluan tapailla avioliitto mielessä ja sitoutua yhteen ihmiseen loppuelämäkseni. En halua lainkaan riisto ja panosuhdetta koska sellainen ei tuo mitään. Kuka haluaa pelkkää ihoa ja lihaa? Romantiikkaa ja rakkautta, aitoa välittämistä. Kumppania ei löydy. :/

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan. Olen mielummin yksin kuin harrastan mitään ihme säätöjä.

Sama, tämä nykyajan seurustelukulttuuri tekee minusta aseksuaalin, vaikka oikeasti olen ennemminkin demiseksuaali

Ne tavalliset parisuhteet taisivat jäädä sille vuosituhannelle, jossa juuri kukaan ei edes tiennyt yllämainittuja termejä.

Minulle on käynyt samoin. Onneksi olen löytänyt kaltaiseni miehen. Toivon, että sinäkin löydät.

Vierailija
22/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies ei saa häipyä jos huomaa , että olet hirveä eikä enää haluakaan jatkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo homma, jätä jännä miehet. Ai et pysty? Ei nekään pysty sitoutumaan koska saavat parempaa.

Kierrän jännikset ja pahikset kaukaa. Se on kaukana pystymisestä.

Vierailija
24/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on tarjota haluamallesi miehelle? M

Sinulta on jäänyt oppimatta elämän tärkein sääntö - herrasmies tarjoaa aina rakastamalleen naiselle eikä toisinpäin. Aidolta herrasmieheltä tämä onnistuu luonnostaan eikä hän esitä mitään.

"Aidot herrasmiehet" ovat katoavaa kansanperinnettä, jos naisilta ei saa mitään vastineeksi. Vain naisen haaveiden toteuttamista. Onko sitten ihme, että yhä suurempi osa miehistä tavoittelee vain panosuhteita?

Vierailija
25/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadit liikaa.

Vaadin liikaa? Mitähän vaadin liikaa? Jokainen ihminen haluaa rakkautta.

Rakkaus merkitsee eri asioita eri ihmisille.

Minulle rakkaus on syvää kiintymystä ja vaikka se syntyy aivoissa, niin minulla se tuntuu sydämessä. 

Ex-puolisoni tunsi rakastavansa aina kun hänellä oli erektio. Hänelle asioita vain tapahtui ja rakkauden kohde vaihtui hyvinkin keveästi.

Vierailija
26/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis oletko koskaan edes tavannut miestä johon haluaisit sitoutua, vai onko miehet olleet sinusta sitä mieltä etteivät halua sitoutua sinuun ja sinä olisit halunnut?

En ole tavannut miestä johon haluan sitoutua tai josta olisin kiinnostunut ja välittäisin. Miehet puolestaan tuntuvat sitoutuvan minuun liian heppoisin syin ja yrittävät lisäksi muuttaa minua.

Vierailija
27/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän naisella nyt olla jotakin, mikä saa miehen kiinnostumaan ja pysymään kiinnostuneena. Kauneutta, älyä, sosiaalista pääomaa? Jotakin noista tai sitten ihan jotain muuta. M

Vierailija
28/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis oletko koskaan edes tavannut miestä johon haluaisit sitoutua, vai onko miehet olleet sinusta sitä mieltä etteivät halua sitoutua sinuun ja sinä olisit halunnut?

En ole tavannut miestä johon haluan sitoutua tai josta olisin kiinnostunut ja välittäisin. Miehet puolestaan tuntuvat sitoutuvan minuun liian heppoisin syin ja yrittävät lisäksi muuttaa minua.

Miksi siis vastuutat miehiä tai vallitsevaa kulttuuria tästä, ettet itse vaan ole sattunut kohtaamaan sopivaa miestä?

Vierailija
29/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on panosuhde ja pidän tilanteestani näin. Miksi väheksyt ja haukut panosuhteita? Ihmiset ovat erilaisia, kaikki eivät kaipaa seksiin romantiikkaa. Minusta on aidompaa tavata rehellisen nautinnon ja seksin merkeissä, kuin väkisin etsiä jotain romantiikkaa jotta seksiäkin voisi sitten harrastaa kaiken säätämisen lisäksi.

Kaipaan joskus itsekin läheisyyttä, mutta tähänastiset kokemukset pitkistä parisuhteista ovat olleet niin uuvuttavia ja surullisia, että mieluummin olen yksin. Enkä ole koskaan ollut näin onnellinen kuin nyt. Ehkäpä joskus vanhuudessa taas jaksan romantiikkaa jos joku vaivan arvoinen sattuu kohdalle.

Panosuhde ei sovi minulle. Haluan rakkautta ja romantiikka enkä päästää ketään iholleni. Olen liian herkkä ja romanttinen, joten rakkauden kaipuuni on suuri. Pelkkä panosuhde rikkoo minut ja en halua edes kokeilla, koska toinen ei välitä minusta aidosti vaan haluaa vaan lihan iloja. Minä haluan aitoa välittämistä ja rakkautta.

No tarpeeksi kauan kun venailet sitä ”aitoa rakkautta”, niin jossain vaiheessa et enää kestä elää puutteessa ja hankit sitä seksiä vaikka panosuhteesta.

Ei romantikoille ole jaossa oikein mitään täällä, mutta jos sua panettaa niin seksiä saa aina.

Mieluummin edes joku tarve tyydytettynä kuin ei yhtäkään. Ihokontakti tekee ihmiselle hyvää ja sperma ehkäisee tutkitusti naisen masennusta.

Ei panosuhteissa vedetä paljaalla.

Vierailija
30/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis vastuutat miehiä tai vallitsevaa kulttuuria tästä, ettet itse vaan ole sattunut kohtaamaan sopivaa miestä?

Mitä selität?? Minkä minä sille voin jos kyseisille miehille kelpaa kuka tahansa?! Minä en halua olla yksi tusinassa.

Vierailija
31/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on tarjota haluamallesi miehelle? M

Sinulta on jäänyt oppimatta elämän tärkein sääntö - herrasmies tarjoaa aina rakastamalleen naiselle eikä toisinpäin. Aidolta herrasmieheltä tämä onnistuu luonnostaan eikä hän esitä mitään.

Mutta jotain pitää naisessakin olla, että mies häneen rakastuu. Sen jälkeen kaikki menee kuten esität.

Vierailija
32/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä selität?? Minkä minä sille voin jos kyseisille miehille kelpaa kuka tahansa?! Minä en halua olla yksi tusinassa.

No itsehän sanoit, ettet ole tavannut miestä johon haluaisit sitoutua ja josta välittäisit?

Niin eikö se syy yksinoloosi ole silloin siinä, eikä missään muussa?

Jonain päivänä ehkä tapaat miehen, josta välität ja johon haluat sitoutua.

Vierailija
33/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on panosuhde ja pidän tilanteestani näin. Miksi väheksyt ja haukut panosuhteita? Ihmiset ovat erilaisia, kaikki eivät kaipaa seksiin romantiikkaa. Minusta on aidompaa tavata rehellisen nautinnon ja seksin merkeissä, kuin väkisin etsiä jotain romantiikkaa jotta seksiäkin voisi sitten harrastaa kaiken säätämisen lisäksi.

Kaipaan joskus itsekin läheisyyttä, mutta tähänastiset kokemukset pitkistä parisuhteista ovat olleet niin uuvuttavia ja surullisia, että mieluummin olen yksin. Enkä ole koskaan ollut näin onnellinen kuin nyt. Ehkäpä joskus vanhuudessa taas jaksan romantiikkaa jos joku vaivan arvoinen sattuu kohdalle.

Panosuhde ei sovi minulle. Haluan rakkautta ja romantiikka enkä päästää ketään iholleni. Olen liian herkkä ja romanttinen, joten rakkauden kaipuuni on suuri. Pelkkä panosuhde rikkoo minut ja en halua edes kokeilla, koska toinen ei välitä minusta aidosti vaan haluaa vaan lihan iloja. Minä haluan aitoa välittämistä ja rakkautta.

No tarpeeksi kauan kun venailet sitä ”aitoa rakkautta”, niin jossain vaiheessa et enää kestä elää puutteessa ja hankit sitä seksiä vaikka panosuhteesta.

Ei romantikoille ole jaossa oikein mitään täällä, mutta jos sua panettaa niin seksiä saa aina.

Mieluummin edes joku tarve tyydytettynä kuin ei yhtäkään. Ihokontakti tekee ihmiselle hyvää ja sperma ehkäisee tutkitusti naisen masennusta.

No minä ainakin vedän aina paljaalla.

Vierailija
34/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä missä Victoria Milan sivustoilla oikein porukka käy. Deitti palvelut on täynnä ihmisiä jotka hakee samoja asioita kun AP.

Joten; hop hop, suomi24 tai/ja OkCupid.

Vierailija
35/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri henkilö kuin kenelle vastasit, mutta samanlainen romanttisen rakkauden haaveilija myös.

Tämä se juuri on ongelmana, kun kaipaa rakkautta ja tarjolla on vain seksiä. 

Pärjään aivan mainiosti ilman toisen henkilön kanssa harrastettua seksiä. Saan tarvittaessa itseltäni hyvää seksiä aina kun haluan ja ilman mitään painostusta. 

Se mitä minä en pysty itselleni tarjoamaan, on ihokontakti, hellyys, halailut, pusuttelut... se sellainen romanttinen kupla missä rakastavat ihmiset ovat. En kaipaa edes sitä huumaavaa uuden suhteen ihastumista, vaan sitä missä kaksi toisistaan välittävää ihmistä on läheisiä.

Kaipaan jopa kauppareissuja rakkaan kanssa, vaikka ne voivat olla rasittavia, kun toinen katoaa jonnekin hyllyväliin... 

Minulle ihannesuhde on sellainen, jossa rakastettu on samalla myös paras ystävä - siis juuri se mitä monet kavahtavat kun heistä "tuntuu, niin kuin oltais kavereita tai kämppiksiä".

Niitä parisuhteen draamoja minäkään en kaipaa, mutta turvallista kumppanuutta rakkaan ihmisen kanssa kaipaan kyllä. 

Vierailija
36/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaista kannattaisi yrittää etsiä eikä täällä itkeä? Ulos ihmisten ilmoille. Aloita siitä.

Vierailija
37/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin vedetään.

Vierailija
38/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin täsmälleen samoin, koska mulle seksi on vasta rakastumisen jatke. Eikä mulla ole taustalla uskonnolliset syyt, vaan pelkästään se, ettei mua kiinnosta muuten. Sitten mun elämään ilmaantui maailman ihanin ja täydellisin mies, joka nosti minut rakkauden hattarapilveen. Olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden ajan ja hän on ehdottomasti parasta, mitä mulle on koskaan tapahtunut. Hän on hellä ja rakastava. Hän on mun sukulaissielu, paras ystävä ja SE suuri rakkaus, jonka jokainen toivoo joskus löytävänsä. Myös sua varten on olemassa se oikea, uskothan mua:)

Vierailija
39/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadit liikaa.

Vaadin liikaa? Mitähän vaadin liikaa? Jokainen ihminen haluaa rakkautta.

Se on ainoa asia mitä ei ole saatavilla.

Vierailija
40/87 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri henkilö kuin kenelle vastasit, mutta samanlainen romanttisen rakkauden haaveilija myös.

Tämä se juuri on ongelmana, kun kaipaa rakkautta ja tarjolla on vain seksiä. 

Pärjään aivan mainiosti ilman toisen henkilön kanssa harrastettua seksiä. Saan tarvittaessa itseltäni hyvää seksiä aina kun haluan ja ilman mitään painostusta. 

Se mitä minä en pysty itselleni tarjoamaan, on ihokontakti, hellyys, halailut, pusuttelut... se sellainen romanttinen kupla missä rakastavat ihmiset ovat. En kaipaa edes sitä huumaavaa uuden suhteen ihastumista, vaan sitä missä kaksi toisistaan välittävää ihmistä on läheisiä.

Kaipaan jopa kauppareissuja rakkaan kanssa, vaikka ne voivat olla rasittavia, kun toinen katoaa jonnekin hyllyväliin... 

Minulle ihannesuhde on sellainen, jossa rakastettu on samalla myös paras ystävä - siis juuri se mitä monet kavahtavat kun heistä "tuntuu, niin kuin oltais kavereita tai kämppiksiä".

Niitä parisuhteen draamoja minäkään en kaipaa, mutta turvallista kumppanuutta rakkaan ihmisen kanssa kaipaan kyllä. 

Allekirjoitan tämän. Romantiikannälkäisenä ja rakkautta kaipaavana kaipaan ihan tavallisia asioita kuten kaupassa käyntiä, automatkoja ja sohvalla toisen vieressä istumista. Ap