Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä tulkitsisit tämän viestin & tilanteen:

Vierailija
09.09.2019 |

Oli siis tilanne, jossa eräs mies pystyisi minua auttamaan. Olen mieheen ihastunut ja flirttiä on ollut.

Minä miehelle, josta olen kiinnostunut:

-kävin viemässä sen jutun, illalla olisi valmis, mutta sulla lienee illalla parempaakin tekemistä kun tsekata se (enkä mä halua että joudut mun takia työläppäriä esille ottamaan ) tai jos oot jossain menoissa. :)

Mies:
-Tsekkaile tilannetta ihan rauhassa. Oon kaverilla illan joten pääsen työkoneelle vasta aamulla...

Minä:
-ok, mä tsekkailen, hauskaa iltaa, :)

Miehestä ei tämän jälkeen kuulunut mitään. Kysymys kuuluu: olisiko hänen pitänyt oma-aloitteisesti katsoa tuo työjuttu jossa olisi mua voinut auttaa (tiesi että saan apua siihen vasta maanantaina ja työt ei etene vkonloppuna ellen tietoa saa/olen epätietoisuudessa) vai käsittikö että homma nyt ok, koska sanoin että tsekkailen tilannetta.

Miehestä ei tuon jälkeen (pe) ole kuulunut. Näen hänet duunissa vasta myöhemmin viikolla, tietää että näemme.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naisissa yökylässä joten unohda koko juttu.

Vierailija
2/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt töitä viikonloppuisin ilmaiseksi haluaisi tehdä... Jos käsitin yhtään mistä kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan haluaa käyttää viikonloppua työasioihin. Jos mies ylipäätään auttaa sua niin se on jo iso juttu. Iso.

Vierailija
4/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tavalliselta työviestiltä. Jos mies olisi kiinnostunut niin olisi tehnyt jotain ekstraa ja kommentoinut muutakin kuin vain tuohon asiaan liittyvän jutun.

Vierailija
5/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeet epäselvät ja nyt on grilliharja persiissä.

Vierailija
6/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa kyllä nyt tainnut tapahtua muuta, kuin se mitä kirjoititkin. Eli pelkkää normaalia työasioista puhumista.

Vierailija
7/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pyydä miestä treffeille jos kerta olet kiinnostunut?

Ja ihan typerä toi sun eka viesti ja tyhmä hymiökin vielä!

Vierailija
8/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitääkö tästä päätellä ettei ole kiinnostunut? Koska ei ottanut asiaa enää la esille, oli siis nopea juttu jonka olisi työkoneella voinut mulle katsoa tyyliin kyllä/ei, mutta tuota vastausta saanut itse koska ei ole oikeuksia yhteen järjestelmään johon hänellä on. Vastauksen sain sitten tänään toiselta kollegalta aamusta.

Mutta mietin, unohtuiko koko homma vai kokiko että pärjään ilman tuota tietoa kun sanoin että tsekkailen.🤔

Ap

Vierailija
9/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä oli typerää? Palautetta mielelläni otan vastaan ja korjaan tekstiäni (& hymiöitä) tuleviin viesteihin...😊

Ap

Vierailija
10/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotketko nyt tähän samaan kysymykseen kaksi asiaa: kiinnostus ja työasia?

Kuulostaa siltä

1. mies ei ole kiinnostunut, flirtti on ihan kevyttä eikä sisällä syvempää merkitystä

2. miehellä on vapaailta eikä kiinnostusta työhommiin nyt

Vierailija
11/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jos olisin sinä niin ihan oikeasti opettelisin olemaan selkeämpi enkä toivoisi, että mies osaa vastata johonkin vihjeeseesi. Vai tykkäätkö elää tuollaisessa epätietoisuudessa?

Toinen juttu on, että onko kyse ihan aikuisista vai nuoremmista aikuisista? Kuka enää jaksaa yökyläillä kaverilla aikuisena? Hyvin harva. Saattaa olla mies, joka pitää varalts yhteyttä useampaan samalla kun oli tyttökaverilla yökylässä. Tai sitten ihan kaverilla, mutta se ok valitettavasti vähän epätodennäköisempää. Ei mahdotonta.

Kun näet sitä miestä niin kysy suoraan haluaisiko lähteä sun kanssa ulos. Jos vastaus on ei niin ei se olisi missään vaiheessa lämmennyt sulle tarpeeksi. Next! Jos kyllä, niin hyvä, säästit aikaa ja varmistit, ettei kukaan muu ehdi ehdottaa treffejä ensin.

Vierailija
12/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tossa viestittelyssä ei ollut flirttiä vaan sitä on ollut aiemmin. Arastelun vähän pyytää tuota apua, siksi muotoilin noin etten halua että joutuu vuokseni konetta esiin ottamaan...

Plus, onko teidän mielestä outoa ettei kiittänyt kun toivotin hauskaa iltaa,🤔 (itse aina sanon kiitos kun mulle toivotetaan,😊)

Mietin vaan, onko tässä mitään tulevaisuutta vai enkö kiinnosta häntä kun ei lauantaina palannut asiaan ja tsekannut sitä juttua mulle...

Ap

Vierailija
13/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsisin niin, että mies olettaa, että pyydät kyllä apua uudestaan, jos tarvitset sitä vielä "tsekkailemisen" jälkeen. Ajattelen yleensäkin niin, että jos pyydetään palvelusta, niin palveluksen tekijältä ei vaadita mitään ylimääräistä, kuten perään kyselemistä siitä, että tarvitaanko apua vielä. Vaan avun tarvitsija ottaa niin paljon vastuuta tilanteen etenemisestä kuin voi. Muu olisi minusta liikaa vaadittu auttajalta.

Vierailija
14/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä oli typerää? Palautetta mielelläni otan vastaan ja korjaan tekstiäni (& hymiöitä) tuleviin viesteihin...😊

Ap

En ole se, joka kommentoi viestiäsi. Mutta opettelisit lauserakenteet ja pilkut ennen hymiöitä. Järkyttävä ylipitkä lause.

Ja en näe mitään romanttista koko keskustelussa.

Vierailija
15/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni nyt jotenkin jotain ehkä ohi?

Mies puhui sinulle työasioista. En näe tuossa muuta.

Vierailija
16/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis tossa viestittelyssä ei ollut flirttiä vaan sitä on ollut aiemmin. Arastelun vähän pyytää tuota apua, siksi muotoilin noin etten halua että joutuu vuokseni konetta esiin ottamaan...

Plus, onko teidän mielestä outoa ettei kiittänyt kun toivotin hauskaa iltaa,🤔 (itse aina sanon kiitos kun mulle toivotetaan,😊)

Mietin vaan, onko tässä mitään tulevaisuutta vai enkö kiinnosta häntä kun ei lauantaina palannut asiaan ja tsekannut sitä juttua mulle...

Ap

Mies ei ole kiinnostunut

valitan

Vierailija
17/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta. Ole onnellinen, jos kiinnostaa auttaa, mutta älä odota että tekee sen vapaailtanaan. 

Vierailija
18/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaikuta lainkaan kiinnostuneelta.

Vierailija
19/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavallako te kommunikoitte ja hoidatte työasioita?! Voi luoja, toivon todella etten ikinä joudu mihinkään tekemisiin puljunne kanssa.

Vierailija
20/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis kiinnostunut, nii olisi sanonut, että voidaan nähdä jossain ja katsoo yhdessä.

Sitten olisitte katsoneet ja olisi hivuttautunut lähellesi ja loppu illan yrittänyt pysytellä seurassasi.

Valitettavasti taisit nähdä flirttiä siellä missä sitä ei ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi