Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat yllättäen vapaapäivän. Lapset hoidossa, koti siisti ja muut askareet hoidettu. Käytät päivän vain itseesi. Mitä teet?

Vierailija
09.09.2019 |

Sillä budjetilla mihin sinulla on nytkin varaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minun arkeani joka päivä eli ei mitään kummallista.

T. Lapseton

Vierailija
2/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla hiljaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Lapseton

Oletko myös työtön? Mitä se ”ei kummallinen” on?

Vierailija
4/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sää on hyvä, vien kissat pitkälle lenkille. Sitten lähden salille treenaamaan. Teen hyvää ruokaa, luen kirjaa kaikessa rauhassa, leikin kissojen kanssa. Eiköhän se päivä mene ihan mukavasti siinä.

Vierailija
5/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pitkällä juoksulenkillä, syömässä hyvin ja elokuvissa. Illalla ehkä kaverien kanssa baariin.

Vierailija
6/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kävellen eläkkeellä olevan äitini luo kahville. Saan ulkoilla ja hän on mukavaa juttuseuraa varsinkin silloin kun ei ole lapsia tai muita häritsemässä.

Vierailija
7/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että minulla on lapsia. Hakisin lapset ja mentäisiin viettämään jotain hauskaa yhdessä.

Vierailija
8/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön marabou pähkinäsuklaata 🍫

Vierailija
9/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kunnon metsälenkin koiran kanssa. Syön. Käyn saunassa. Luen kirjaa sohvalla maaten.

Vierailija
10/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri nyt näe koko päivän kestävää vapaata, mutta sanotaan silti paketti jäätelöä ja piiiitkät päiväunet.

Terv. Kuopus 3pv vanha

Vierailija
11/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan hyvän kirjan käteen ja luen koko päivän hiljaisuudessa. Aaaaah. 

Vierailija
12/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siita, onko mies kotona vai ei. 

Ellei ole, menen koko paivaksi kylpylaan ja otan hieronnan ja kasvohoidon ja syon illallisen siella. 

Jos on, niin lammitetaan sauna, grillataan, kollitaan riippukeinuissa ja luetaan kirjoja, valilla rakastellaan ja naukkaillaan viinia. 

Vierailija
13/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin lapset hoidosta ja vietettäis kiva päivä :)

Ei lapset saa olla hoidossa, jos vanhemmalla on vapaapäivä.

Vierailija
14/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lapseton

Mistä sait päähäsi että olisin työtön? Olen hyvässä työssä kyllä, mutta tänään olen vapaalla. Lapsia ei ole, siivooja käy viikoittain joten täällä on aina siistiä, mitään sen kummempia askareita ei ole paitsi astianpesukoneen voisin laittaa kohta päälle. Olen koko päivän lueskellut, kuunnellut musiikkia, löhöillyt ja nautiskellut. Kävelyllä voisi käydä jos tuo sade vain loppuisi. Illemmalla saunaan ja ajattelin tehdä samalla kauneushoitoja pitkän kaavan mukaan. Saunan jälkeen voisi tilata vaikka pizzaa iltapalaksi. Eipä sen kummempaa, huomenna töihin taas.

Vierailija
15/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän? Siis ei sisälly iltaa ja yötä?

No mulla on tulossa sellaien perjantaina. Auto pitää käyttää huollossa, mutta muuten on "vapaata". ei kai siin mitä. Vien auton huoltoon, kävelen kotiin, luen kirjoja/tuijotan netflixiä tms,. saatanpa vaikka hoidella itseäni katsomalla aikuisviihdettä ja r*nkkaamalla. 

Vierailija
16/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lapseton

Mistä sait päähäsi että olisin työtön? Olen hyvässä työssä kyllä, mutta tänään olen vapaalla. Lapsia ei ole, siivooja käy viikoittain joten täällä on aina siistiä, mitään sen kummempia askareita ei ole paitsi astianpesukoneen voisin laittaa kohta päälle. Olen koko päivän lueskellut, kuunnellut musiikkia, löhöillyt ja nautiskellut. Kävelyllä voisi käydä jos tuo sade vain loppuisi. Illemmalla saunaan ja ajattelin tehdä samalla kauneushoitoja pitkän kaavan mukaan. Saunan jälkeen voisi tilata vaikka pizzaa iltapalaksi. Eipä sen kummempaa, huomenna töihin taas.

No jos joka päivä on vapaapäivä niin kuulosti siltä että aamusta iltaan olet vailla velvotteita mm. työ.

Vierailija
17/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirmaan kukkakedolla ja katselen taivaalla lentäviä lehmiä.

Vierailija
18/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelisin, levittäisin siis ompelutarvikkeet ruokapöydälle ja tarvittaessa lattialle. Yleensä voin tehdä tätä vain yöllä taaperoiden nukkuessa. Laittaisin saunan lämpeämään. Tilaisin sushia ja kävisin lähikaupassa ostamassa jäätelöä. Jos mies olisi kotona, harrastettaisiin seksiä just silloin kun huvittaa juuri sillä äänenvoimakkuudella kuin huvittaa.

Vierailija
19/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ulos kameran kanssa. Reppujakkara, camoreuhka ja eväät mukaan.

Vierailija
20/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakisin lapset hoidosta ja vietettäis kiva päivä :)

Ei lapset saa olla hoidossa, jos vanhemmalla on vapaapäivä.

Miksei vanhemmat saa ikinä tehdä mitään ilman lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi