Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
kuinka kireälle tukivyö laitetaan?
30.05.2006 |
Siinähän tuo kysymys otsikossa onkin. Ostin tukivyön ja en nyt oikein tiedä kuinka kireälle se pitäisi laittaa. Ihan löysällekkään sitä ei ilmeisesti laiteta.
Pystyykö sitä käyttämään myös istumatyössä? Olen nyt pari päivää käyttänyt ja en saa sitä niin etteikö tuntuisi jossain vaiheessa ikävälle. Mulla aiheuttaa painetta alaspäin.
rv 26+1
Kommentit (2)
Anitan vyö on mullakin. Mietin että onko koko liian pieni, mutta kun en mä tiedä tukeeko se sitten yhtään mitään jos on vaan löysästi laitettu siihen masun alle. No täytyy kokeilla taas huomenna ja laittaa se vähän ylemmäs.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Minulla on Anita-vyö, jossa säätö tapahtuu leveän /pitkän tarran avulla eli voi säätää liki portaattomasti aika pitkään. Alussa pidin melko lyhyenä, kun masukin oli pienenpi. Nyt tarra on täysin kohdallaan, ei kummastakaan päästä yli.
Kokeile eri pituuksia (jos vyö sen mahdollistaa), eiköhän se oma, sopiva pituus sieltä löydy =0) Vyön tarkoitushan on tukea, joten ei se ihan löysälläkään saa olla, jos nyt ei tartte puristaakaan tolkuttomasti. Sinulla pitää olla hyvä olo sen kanssa!!! Jos painaa esim istuessa, koeta nostaa hieman ylemmäs, auttaa ainakin mulla.