Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä asian kyseenalaistaminen saa sinut suuttumaan helposti?

Vierailija
09.09.2019 |

Minä ahdistun ja suutun jos työ- tai tulotasosta kysellään, koska olen vanha köyhä opiskelija enkä ollenkaan sinut tilanteeni kanssa.

Suutun jos laiskuudestani sanotaan mitään, koska olen laiska ja häpeän sitä.

Kaikki minkä kanssa olen sinut, saa kyseenalaistaa ja osaan vastata kysymykseen suuttumatta, selittelemättä ja ongelmitta.

Tiedätte varmaan ilmiön?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututtaa se, että vapaaehtoinen lapsettomuuteni kyseenalaistetaan. Olen teinistä lähtien kuullut väitettä siitä, että kyllä se mieli vielä muuttuu, ja kun olen väittänyt vastaan, minulle on hymähdelty tietäväisesti. Nyt olen yli viisikymppinen, mutta sama kyseenalaistaminen jatkuu uudesta kuvakulmasta: nyt ollaan varmoja siitä, että olisin ihan varmasti halunnut lapsia, mutta jostain kummallisesta syystä en niitä tehnyt. Hymähtely on sentään jäänyt, mutta tilalle on tullut hienoinen sääliminen.

Vierailija
22/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tilanteet, joissa olen selittänyt uteliaille lyhyesti elämäntilannettani ja ratkaisujani, ne kysenalaistetaan välittömästi. Inhoan lisäkysymyksiä ja asioitteni penkomista. En jaksa selittää kaikkea juurtajaksaen, enkä mielestäni ole velvollinen perustelemaan mitään. Joudun usein ilmoittamaan, etten enää suostu keskustelemaan yksityisasioistani, niistä on turhaa tämän enempää jauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla