Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä asian kyseenalaistaminen saa sinut suuttumaan helposti?

Vierailija
09.09.2019 |

Minä ahdistun ja suutun jos työ- tai tulotasosta kysellään, koska olen vanha köyhä opiskelija enkä ollenkaan sinut tilanteeni kanssa.

Suutun jos laiskuudestani sanotaan mitään, koska olen laiska ja häpeän sitä.

Kaikki minkä kanssa olen sinut, saa kyseenalaistaa ja osaan vastata kysymykseen suuttumatta, selittelemättä ja ongelmitta.

Tiedätte varmaan ilmiön?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä suutu, mutta saatan provosoitua väittelemään monistakin asioista. Vaikkapa taloudesta, ilmastonmuutoksesta tai uskonnosta.

Vierailija
2/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastarannan kiiski. kirjoitti:

En välttämättä suutu, mutta saatan provosoitua väittelemään monistakin asioista. Vaikkapa taloudesta, ilmastonmuutoksesta tai uskonnosta.

Mikä sua noissa aiheissa provosoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, jos tunteitani kyseenalaistetaan. Koska tunteita ei tarvitse puolustella eikä selitellä.

Terveisiä vain exälle.

Vierailija
4/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, jos tunteitani kyseenalaistetaan. Koska tunteita ei tarvitse puolustella eikä selitellä.

Terveisiä vain exälle.

Tuota, erhm, ei nyt ihan noinkaan.

Vierailija
5/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyn tai kyvykkyyden. Tuntuu olevan kova pala joillekin miehille.

Vierailija
6/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä sitä tänne kerro. Trollit saa tästä voimaa taas vttuiluun.

Vierailija
7/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vain exälle.

Ainoa hyvä asia mikä koskaan on ollut Putous-ohjelmassa, on Antskun tokaisu: "Miul on oikeus minun ommiin tunteisiin!" Sille sata pistettä, muuten yksi järkisyöpä koko ohjelma.

Vierailija
8/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota valta pois myöntämällä ja tunnistamalla heikkous, jonka jälkeen sen voi parantaa eikä trollailu tunnu enää missään.

Vierailija
9/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että *rakilaiset eivät olisi tärkeä voimavara Suomelle.

Vierailija
10/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryys ärsyttää ja foliohattujen seniili paranoia, jossa keskenään ristiriitaiset salaliittoteoriat muutetaan osaksi omaa maailmankuvaa koska ne eivät ole "valemedian" tuottamia.

Yltiösuosikkini on chemtrails älyttömyys, joka on samalla tasolla Maan litteyden kanssa. KUKAAN chemtrails hörhelö ei IKINÄ vastaa kun kysyn mille planeetalle nämä salaliittolaiset ovat ajatelleet muuttaa sitten kun ilmakehään levitetyt ainekset (mm. verihiutaleita(???) ja alumiinia) ovat saastuttaneet planeetan jokaisen eliön, maaperän ja vesistöt...

Vierailija
11/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä se, kun omia mielipiteitä esitetään faktoina. Ja faktojen esiintuominen usein ärsyttää vastapuolta. Minulla on esimerkiksi yksi työkaveri, joka elää omassa kuplassaan ja kuvittelee kaikkien muiden ajattelevan ja tekevän samoin. 

Vierailija
12/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vain exälle.

Perusteluna "koska musta tuntuu siltä" on huonoin mahdollinen.

Vierailija
13/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television katselemattomuuteni kyseinalaistaminen.

Vierailija
14/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vain exälle.

Tunne on tunne. Ei tunnetta voi perustella vai pitäisikö alkaa selittää ”minun äitini hylkäsi minut lapsuudessa, siksi minä aina suutun, kun tilanne herättää minussa hylkäämiskokemuksen”.... entä kun en ole perillä, miksi tunnen mitä tunnen? Ei silloin VOI perustella.

Vierailija
15/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota valta pois myöntämällä ja tunnistamalla heikkous, jonka jälkeen sen voi parantaa eikä trollailu tunnu enää missään.

No niin vissiin. Vtuittaas vaan niin että pää räjähtäis.

Vierailija
16/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vain exälle.

Tunne on tunne. Ei tunnetta voi perustella vai pitäisikö alkaa selittää ”minun äitini hylkäsi minut lapsuudessa, siksi minä aina suutun, kun tilanne herättää minussa hylkäämiskokemuksen”.... entä kun en ole perillä, miksi tunnen mitä tunnen? Ei silloin VOI perustella.

Aika vaikea on sellaisen ihmisen kanssa elää.

Vierailija
17/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Television katselemattomuuteni kyseinalaistaminen.

Tarkoitatko kysymystä siitä, katsotko televisio-ohjelmia muilla laitteilla? :)

Vierailija
18/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, että ulkomaalaistaustaisten tekemistä rikoksista puhutaan ja kuinka he tekevät suhteellisesti enemmän rikoksia kuin kantaväestö. Vaikka tiedän kyllä, että tästä on tilastollista näyttöä aivan julkisesti saatavilla. Kuitenkin vertailu suututtaa.

Vierailija
19/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten rajattomalta vaikuttava tyhmyys.

-eri

Vierailija
20/22 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vain exälle.

Ei ole huonoin mahdollinen. Riippuu ihan siitä mistä puhe. Jos en halua viettää joka viikonloppua puolisoni vanhemmilla koska minusta se tuntuu v-mäiseltä niin perustelu on täysin riittävä. Tai jos minusta tuntuu pahalta kanssasi ja haluan välttää seuraasi, perustelu on ihan hyvä. Jos minusta tuntuu, että sinä teet x mutta minusta tuntuu, että sinun pitäisi y niin sitten perusteluni on vähän huono.

-eri