Onko Postilaisia paikalla -Sinccis kyselee
Pitäisi tehdä pari tilausta.
Onko paha suma lakon takia?, onko lakot nyt jäissä, kun palkanalennuskin on jäissä toistaiseksi?
?
Sinccis
Tilaan vasta sitten kun lakon aiheuttama suma on purettu. (varmaan taas moni paketti harhautuu)
Ja tilanne normalisoitunut.
Tsemppiä kuitenkin postilaisille, vaikka tästä harmia onkin kaikille!
Kommentit (28)
Olen postilainen, joten vastaan nyt pk-seudun tilanteesta. Pakettien osalta ruuhkaa on, etenkin jos tilaat ulkomailta. Kotimaan pakettiliikenteen pitäisi sujua jo. Viikonloppuna lakkosumia on purettu poikkeuksellisesti ylityövoimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku häiriö kun haet erityishuomiota allekirjoituksella?
Onko sulla kun haet huomiota allekirjoituksesta kyselemisellä _joka_ päivä.
Onko ?
Sinccis
Mä oon sun kanssa samaa mieltä. Ovatko rekatut ihmisetkin täällä sitten vaan huomionhakuisia.
Joo luultavasti ovat. Toisaalta sille löytyy varmaan muitakin perusteluita, kuten eri hyödyt mitä oletan rekkauksesta tulevan. Tässä on kyse vain huomiosta.
Oliko tämä vastaus Sincciksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ?
Sinccis
Mä oon sun kanssa samaa mieltä. Ovatko rekatut ihmisetkin täällä sitten vaan huomionhakuisia.
Joo luultavasti ovat. Toisaalta sille löytyy varmaan muitakin perusteluita, kuten eri hyödyt mitä oletan rekkauksesta tulevan. Tässä on kyse vain huomiosta.
Jännä kun unohtui allekirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Otatko aht,eriin?
En ole isäsi. Kirjoitappa hänelle taas asiasta.
Sinccis, I’m your father. Will you take it in the ass now?
Vierailija kirjoitti:
Olen postilainen, joten vastaan nyt pk-seudun tilanteesta. Pakettien osalta ruuhkaa on, etenkin jos tilaat ulkomailta. Kotimaan pakettiliikenteen pitäisi sujua jo. Viikonloppuna lakkosumia on purettu poikkeuksellisesti ylityövoimin.
Olin siis oikeassa. Kannattanee ainakin se viikko odottaa tilauksen tekemistä.
Kiitoksia tiedoista.
Sinccis
Wishin yms. Kiina-roinan tulemisessa voi kestää vähän kauemmin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ?
Sinccis
Niinpä!
Siinäpä on vastaus kyselijälle. Kun ei allekirjoituksia, niin ollaan heti kyselemässä oliko tuo sinccis, oliko tämä, oliko se!
Siinäpä se vastaus on!!
Sinccis
ps. en ollut minä .. (kun ei ollut allekirjoitustakaan)