Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytätkö siltä kuin haluaisit?

Vierailija
09.09.2019 |

Vai onko jotain mitä haluat tyylissäsi tai ulkonäössäsi muuttaa, mutta et voi tai uskalla, koska ei ole rahaa tai pelkäät mitä muut ajattelee?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitaju on omasta mielestä 10/10 mutta rahaa on toteuttaa sitä 9/10.

Ulkonäkö noin muuten ihan ok, en usko että yksittäisillä piirteillä on erityisesti merkitystä.

Lisäraha tai rohkeus ei muuttaisi paljon mitään vaikken mikään päitäkääntävä kaunotar olekaan.

Vierailija
2/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitsi tuhlata vähäisiä rahojani pinnalliseen roinaan.

Sinccis

Jos olisin miljonääri, niin varmala olisi parempi tyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusongelmani on hiukset. Niille kun saisi jotain tehtyä, olisin ihan tyytyväinen.

Vierailija
4/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin 30-vuotiaana ja sen kyllä viennistä huomasikin. Nyt, parikymmentä vuotta myöhemmin on hiukset harventuneet ja posket roikkuvat. Onneksi pääsin silloin hyviin naimisiin. 😆

Vierailija
5/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin näyttää sirolta kiinalaisnäyttelijättäreltä, ehkä myös pitkät luonnonpunaiset hiukset. Sen sijaan olen tasapaksu lyhyehkl kiharahiuksinen savolaisperuna.

Vierailija
6/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ja hampaat. Hiukset latvoista hyväkuntoisiksi ja pidemmiksi muutenkin. Syvempi väri. Hampaat sellaiset että pysyisivät yleisesti vaaleina, ja saisivat kasvaa. Olen mm. narskutellut, ne jäljet korjaantuisivat. Niin ettei yleisesti tarvitsisi hävetä, vaan olisi hyvä fiilis itsestä.

Vierailija
7/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet voisi olla täyteläisemmät. Piikittämään en niitä ala.

Vierailija
8/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootsit oon halunnut jo monta vuotta, mutta niitä ei enää kukaan näytä äijille myyvän ellei lähe jonnekin Helsinkiin erikoisliikkeeseen.

Vierailija
9/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat hoidetut kädet ja kynnet olisi kivat.

Vierailija
10/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pyöreämmät, täyteläisemmät rinnat.

Vierailija
11/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi leikkelemään itseäni.

Vierailija
12/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en viitsi käyttää rahojani botoxiin, vaikka mielelläni ottaisin nuo otsarypyt pois.... juon vaikka mieluummin shampanjaa sillä rahalla tai lähden viikonlopuksi Roomaan.

N51

Vierailija
13/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin otsikon niin, että näytätkö siltä kuin haluaisit seksiä. 😜

Vierailija
14/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä miltä haluaisin. Erosin vuosi sitten ja alamäkeä on menty kovaa. Tuli masennus ja paha unettomuus, enkä ole jaksanut huolehtia itsestäni. Nyt yritän vähitellen nousta tästä kuopasta. Painoa tullut 13kg, se harmittaa eniten. Olen loputtoman väsynyt enkä jaksa harrastaa liikuntaa. Ruokavaliota olen sentään korjannut paljon paremmaksi ja ehkä voimat sitä kautta palaavat myös.

Haluaisin olla normaalipainoinen ja reipas 😃

Vierailija
15/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pienet rinnat, koska nykyiset ovat koko ajan tiellä ja ärsyttävät muutenkin. En kuitenkaan halua leikkauksesta koituvia isoja arpia. Minulla on myös omasta mielestäni aika kummalliset kasvot, joten en tiedä, mitä niille edes voisi tehdä -- täyteaineita nyt joihinkin suun uomiin? Täyteaineet ja leikkaukset ovat kuitenkin kalliita ja botoxiin en luota yhtään luettuani, että se voi vaeltaa kasvoissa ja halvauttaa muita alueita.

Vierailija
16/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten aika ok, mutta huuliin olen nyt alkanut haluamaan vähän pyöreyttä, samoin poskiin. Nuorempana olin aivan babyface, muta vanhemmiten on peritty isän klommoposket. Eli pitäisi lihoa. TÄmä pätee myös reisiin, jotka epäsuomalaiseen tapaan ovat ruipelot, vaikka kuinka pyöräilen ja kyykkään. Siis pitää saada painoa lisää. Mutta, kun syön terveellisesti ja vain nälkään tämä hiukka ongelmallista.

Vierailija
17/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin haluta pienemmät rinnat myös, mielestäni nykyiset eivät ole "minua". En mitenkään intoonnu ylimääräisestä huomiosta.

Vierailija
18/18 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä. Hoikempi haluaisin olla ja kiinteämpi. Nyt olen lahtunut lähes 20 kiloa mutta toiset on vielä jäljellä jos haluaisin olla hoikka/normaali.

Tosin päätin että olen tyytyväinen itseeni ja jokaiseen kiloon joka lähtee ja olen kyllä oikeasti iloinen jo tästä ja itsevarmuus kasvanut.

Jos olisi rahaa niin palkkaisin personal trainerin. Sen jälkeen varmaan pieni vatsanahan kiristys.

Nelikymppiset lähestyy ja voisin ehkä pienen faceliftin ottaa. Ehkä rasvansiirto rintoihin kun varmaan vähän menettää vielä täyteläisyyttään.

Hampaat on nätit edestä mutta reikäiset ja paikatut poskihampaat vaihtaisin implantteihin ja toki kunnon valkaisu.

Mitähän vielä 😂

Toki hoidetut kädet ja jalat ja hyvä rusketus 👍 Se kylläkin suihkurusketuksena kun pelkään ihosyöpää ihotyyppini takia.