Joko voi pukeutua mekkoon ja paksuihin sukkiksiin?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No kai nyt itse tiedät tuleeko sinulle niissä kuuma??
Ei kysymys ole että tuleeko kuuma (ei tule) vaan siitä että onko tyyliltään liian talvista.
mitä se kellekään kuuluu vaikka näkyy. Laita vaikka perunasäkki,ihan oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysymys ole että tuleeko kuuma (ei tule) vaan siitä että onko tyyliltään liian talvista.
Et voi olla tosissasi. Eikö sinulla ole mitään omia mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Eikö sinulla ole mitään omia mielipiteitä?
Sinä taas vaikutat olevan äärimmäisen tosissasi, relaa vähän😀 Eihän tämä ole kuin jutustelua ajan t appamiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Sadetakkia suosittelisin.
On kyllä sadellut tänään, sen puolesta ajattelin kun on jotenkin niin syksyistä jo, että voisi kai alkaa pukeutumaan vähän syksyisemmin jo :) Toisaalta huomenna taas tosi lämmin ja kesäistä. Hankalaa tämä alkusyksyn pukeutuminen, aamulla koleeta ja iltapäivästä mukavan lämmin!
Mä pukeudun noin kesäsinkin :D ehkä niillä 25 helteillä otan jo sukkikset pois....
Pukeudu vaan mekkoon ja sukkiin ja tule meile. <elä paa paetaa.
Juha S. kirjoitti:
Pukeudu vaan mekkoon ja sukkiin ja tule meile. <elä paa paetaa.
No mekon kanssa paita olisikin aika erikoinen valinta🤔
Vierailija kirjoitti:
Mä pukeudun noin kesäsinkin :D ehkä niillä 25 helteillä otan jo sukkikset pois....
Mä en taas kesällä oikein osaa sukkiksia käyttää muuta kuin juhlissa ihan ohuita, varsinkaan tummia sukkiksia.
Mä käytän mekkoa tai hametta päivittäin eikä tulisi mieleenkään käyttää vielä sukkahousuja. Viimeksi laittanut moiset joskus viime huhtikuussa.
Säätiedot huijasi mua. Helsingissä piti päivällä olla 19 astetta, joten mulla on kesäinen kukkamekko, pikkuinen neule ja ballerinat. Olen ihan jäässä duunissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän mekkoa tai hametta päivittäin eikä tulisi mieleenkään käyttää vielä sukkahousuja. Viimeksi laittanut moiset joskus viime huhtikuussa.
Joo ei ole tullut sukkiksia näin kesällä käytettyä. Mulla on pari sellaista kotelomekkoa jotka on inasen liian lyhyitä että kehtaisin käyttää ilman paksuja väh.60den sukkahousuja. Ovat myös sellaista vähän paksumpaa materiaalia ja tummia väriltään. Olen käyttänyt niitä vaan talvisin.
Vierailija kirjoitti:
Säätiedot huijasi mua. Helsingissä piti päivällä olla 19 astetta, joten mulla on kesäinen kukkamekko, pikkuinen neule ja ballerinat. Olen ihan jäässä duunissa.
Et sitten osaa mittaria katsoa ennen ulos lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osaa mittaria katsoa ennen ulos lähtöä.
Ei se aamulämpötila kerro päivän tai iltapäivän lämpötilasta kovin paljoa. Siksi seurataan säätiedotuksia.
Loppuviikosta voit. Sää kylmenee.
No mulla ei vielä ole ollut sukkiksia mekon kanssa. Vasta sitten puen ne, kun tulee kylmempää:)
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei vielä ole ollut sukkiksia mekon kanssa. Vasta sitten puen ne, kun tulee kylmempää:)
Ehkä näin, olkoon vielä odottamassa vilpoisampia säitä nuo mekot ja paksut sukkikset. Niiden kanssa sopii paremmin syysnilkkurit kengiksikin mitkä vielä olisivat vähän liian raskaat 🙂