Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän kortti hyllyllä, valittaa jatkuvasti että ajan kuin "Helga-neiti"

Vierailija
09.09.2019 |

Minä joudun toimimaan kuskina ja poikaystävän rähjäämisen seuraaminen on erittäin rasittavaa. Olen muutenkin arka kuski ja kortin sain vasta puolisen vuotta sitten.

Koko ajan saan kuulla "ohita nyt toi hel*etin etana"
"No mene mene, kyllä sä vielä ehdit keltaisilla"
"Älä nyt vaan jää ton traktorin taakse nuss*maan vaan ohita"
"Meet punaisia päin nyt, ei sieltä ketään tule"

Mikään mitä teen ratissa ei tunnu olevan oikein. Onko muiden kumppaneilla vastaavaa rasittavaa käytöstä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et "joudu toimimaan kuskina". Olet ilmeisesti täysi-ikäinen ja täysivaltainen ihminen, kun kerran olet saanut kortin. joten sinun ei täydy tehdä yhtään mitään mitä et itse tahdo.

Itseni kohdalla, tosin olen jo 41-v täti-ihminen, miettisin kyllä, että minkä ihmeen takia olen suhteessa korttinsa menettäneen moukkamaisen miehen kanssa? Miksi koen olevani pakotettu kuskaamaan ja kuuntelemaan väheksyntää ja mitätöintiä ajamisestani? 

Niin, sinulla varmaan on omat syysi siihen.

Vierailija
22/28 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten hän on oikein ihana ja ystävällinen ja olet ajatellut perustaa hänen kanssaan perheen? <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä haukumme poikaystävää, mutta liikenteessä kiroamme ap kaltasia kuskeja vaikka sitä ei kukaan tulee myöntämäänkään. :D

Minä en kiroa liikenteessä ketään. Haluan uskoa että kukaan ei tahallaan ajele huonosti/hitaasti jne.. jos joku tulee eteen menen sopivassa kohdassa ohi enkä jää miettimään noita enää sen jälkeen.

Entä ne jotka tekee ihan jotain muuta kuin keskittyy siihen ajamiseen, esim. puhelin, syöminen, meikkaaminen, jne...?

Vierailija
24/28 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muuten hän on oikein ihana ja ystävällinen ja olet ajatellut perustaa hänen kanssaan perheen? <3

Kyllä se sitten rauhoittuu ja muuttuu kun tulee iskäksi <3

Vierailija
25/28 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan pässin neuvoja niin sullakin kortti hyllyllä !

Ulos kyydistä saman tien !

Vierailija
26/28 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että tässä maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, niitä jotka tekee, ja niitä jotka neuvoo. Ja ajattelit olla tekijä, koska siinä porukassa on vähemmän kilpailua.

Vierailija
27/28 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea, että Helga-neidillä sentään on ajokortti ja potkaise tyyppi kävelemään. Eli jätä se sika.

Vierailija
28/28 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sitten rauhoittuu ja muuttuu kun tulee iskäksi <3

Jos nyt ei vielä ekasta ja tokasta, mutta kolmannesta sitten viimeistään.