Saako SOME teitä koskaan ahdistuneeksi?
Ig, fb? Jos saa niin tiedostatko miksi? Mietitkö paljon some käyttäytymistäsi? Koetko, että sinun pitää olla suositumpi tai kauniimman näköinen? Haluatko Tykkäyksiä mahdollisimman paljon omiin kuviin?
Kommentit (9)
Ahdistaa nähdä miten nopeasti pahantahtoiset juorut leviävät sosiaalisessa mediassa. Harva kyseenalaistaa, pelkästään jakaa, jos juoru vai sopii heidän poliittiseen kantaansa. Itseäni joskus kiusattu levittämällä valheellisia juoruja, joten minulle tuollaiset levittelijät ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Ikävää nähdä, miten paljon heitä on, menetän aina uskoni ihmisyyteen kun joku tällainen tulee esiin.
Tykkäyksistä tms. en ahdistu.
Saa, hieman. Tai tiedostamatta varmaan aika paljonkin
Ei enää. Olen ollut puoli vuotta ilman somea. Juurikin tuosta syystä.
Ei. Pitää valita kaverinsa viisaasti eikä ketä tahansa kannata seurata.
En ole instan käyttäjä ja fb:n puolella ärsyttää kun ihmiset jakaa vuosia vanhoja linkkejä lukematta ja suuttuvat kun asiasta mainitsee.
Viitsisivät edes lukea jakamansa jutun.
Varmaan ahdistaisi, jos ulkoistaisin elämäni someen.
Mua ahdistaa ihan jo tää palsta. Siksi mulla ei ole facea eikä instaa eikä mitään muutakaan.
Ei. Eipä tulisi mieleenkään. Somessa kaikki on pelkkää mielikuvitusleikkiä.
Tavallaan joo, ja tavallaan ei. Ahdistaa se, että "pitäisi olla" somessa. Kaikki nykyään olettaa, että kaikilla on joku some jne. Joskus aikoinaan kaverini saivat minut facebookiin, mutta en kyllä ymmärtänyt koko laitoksen ideaa, joten poistuin sieltä hyvin pian. Tuli vähän kuvottava olo kun sellaiset ihmiset joille en ollut sanaakaan sanonut tai päinvastoin, alkoivat laittaa kaveripyyntöjä. Saati se, että tyypit jotka kiusasivat alkoivat laittaa kaveripyyntöjä. Miksi helvetissä tahtoisin olla sellaisten kaverina jossain facebookissa?
IG:tä olen joskus harkinnut, mutta eipä minulla sinnekään ole mitään annettavaa. Itseäni ei huvita kuvailla pätkän vertaa, tai menisi vähäisetkin seuraajat. Eikä elämässäni ole mitään sellaista mitä kannattaisi kuvailla. Jotain luontokuvia ehkä, mutta niillekin löytyy sen satatuhatta kertaa parempi kuvaajia sieltä IG:stä. Eli ei minua kukaan siellä seurailisi, joten sama se on niitä kuviaan katsella ihan yksityisesti oman koneen turvista.
Twitteristä ei kannata edes puhua...
Terveisin Naispelko26
Ei kyllä koskaan