Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti on alinta lajia

Vierailija
08.09.2019 |

Aivan sama mitä yritätte, olette ihmiskunnan pohjasakkaa, ette ansaitse mitään hyvää, kun ette sitä arvosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteja on paljon seuraavissa ammattiryhmissä:

- sosiaaliala,

- mielenterveys (psykiatrit, psykologit)

- palomiehet

Vierailija
2/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle narsistit on suurinta hupia :D Ei voi olla nauramatta sille kun kääntävät kaiken itsekehuksi. Ei tarvitse sellaisia matosia kokea edes uhaksi, kun kaikki kyllä nykyään tunnistaa narsistin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle narsistit on suurinta hupia :D Ei voi olla nauramatta sille kun kääntävät kaiken itsekehuksi. Ei tarvitse sellaisia matosia kokea edes uhaksi, kun kaikki kyllä nykyään tunnistaa narsistin.

Tavallaan, mutta moni on kuitenkin tehnyt paljon pahaa eikä sellaisia pidä nähdä mitenkään hassuina, vaikka itse pahoja tekojaan vähättelevät, lällätellen leikiksi lyövät.

Vierailija
4/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja on paljon seuraavissa ammattiryhmissä:

- sosiaaliala,

- mielenterveys (psykiatrit, psykologit)

- palomiehet

Oisko mitään lähdettä? 

Vierailija
5/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli vaikeaa tunnistaa aktivistiympyröihin pesiytynyt narsisti. Hännystelijät oli heti kimpussa siitä, että pitää tukea hänen aktivismiaan, jos joku yritti huomauttaa että toi käytös on tosi manipuloivaa ja tuhoisaa. Samalla suurin tuhoisa käytös oli kohdistettu poliittisiin vihollisiin, mitä sitten moni katsoi läpi sormien. Paljastui vasta, kun erehtyi hyökkäämään täydellä voimalla erästä toista aktivistia kohtaan, ja sitten käyttämään perinteistä "Miksi sinä pakotat satuttamaan sinua"-perustelua kun kanssa-aktivistia pyysi häntä lopettamaan. Tilanne pääsi tosi pitkälle, ennen kuin ihmiset heräsivät. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi