Onko WC-pöntön suunnitellut nainen?
Vai poikkeuksellisen säälittävästi varusteltu mies?
Kommentit (30)
Tykkään hieroa visvaista nuppiani pöntöön reunaan ja miettiä kuinka seuraava pöntölle istuva mies huljuttaa vehkeitään samassa kohdassa
Korkea pönttö on paras ja joutuu kyllä varomaan silti. Tuppo paperia väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän 30cm mahtimela ap:lla oikein mahtaa olla? Vai iskeekö erektio aina pytyllä istuessa? Vai onko kenties niin lihava, että kikkeli puskee kiinni pyttyyn? Vai virtuaalipippelin venyttelyäkö tämä onkin?
Itse en saa erektiomitassa olevaakaan kalua osumaan pyttyyn. Ja olen kuitenkin ihan siellä keskiarvo 13cm pituuden yläpuolella, että säälittävästi varusteltu lienee liioittelua.
Terveisin Naispelko26
Ymmärräthän, että tuo keskiarvo on ilmoitettu vain miesten itsetunnon kohottamiseksi?
Eli todellinen keskiarvo on suurempi? Mutta silloinhan olisi vähemmän miehiä, joiden itsetuntoa tarvitsee kohottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän 30cm mahtimela ap:lla oikein mahtaa olla? Vai iskeekö erektio aina pytyllä istuessa? Vai onko kenties niin lihava, että kikkeli puskee kiinni pyttyyn? Vai virtuaalipippelin venyttelyäkö tämä onkin?
Itse en saa erektiomitassa olevaakaan kalua osumaan pyttyyn. Ja olen kuitenkin ihan siellä keskiarvo 13cm pituuden yläpuolella, että säälittävästi varusteltu lienee liioittelua.
Terveisin Naispelko26
Ymmärräthän, että tuo keskiarvo on ilmoitettu vain miesten itsetunnon kohottamiseksi?
Ihan se ja sama miksi keskiarvo on 13cm. En kuitenkaan usko, että kovin monella on reilusti yli 20cm kalu lepotilassa, että ihan sen vuoksi pitäisi wc-pyttyjä alkaa suunnittelemaan erikseen isomunaisille miehille.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Tai sitten keskiarvoon on laskettu myös japanilaisten miesten mitat. Näähän on tunnettuja pienistään... :D
Kuinka syvä tunneli vastakappaleilla on jos päälle 13cm ei riitä ja tuollakin mitalla saattaa jo kierukan pää tökätä ikävästi
Jos siihen joutuu istumaan kovin syvälle anatomisista syistä, niin eikö vedet loiskahda ikävästi vehkeille?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka syvä tunneli vastakappaleilla on jos päälle 13cm ei riitä ja tuollakin mitalla saattaa jo kierukan pää tökätä ikävästi
Kierukan pää? Sen tulisi kyllä olla ulottumattomissa kohdun sisällä. Poistolangat sen sijaan ovat ne tunnelissa neulan lailla pistävät teräaseet.
Anteeksi pilkunnussinta, pakko tarttua tähänkin vähään kun muutakaan ei viikonloppuna herunut.
Ei sulla niin iso ole, kuvittelet vain.
Seisokkihan juuri suojaisi tuolta, kun ei edes taivu sinne pönttöön. Normaalisti se osuu.