Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko WC-pöntön suunnitellut nainen?

Vierailija
08.09.2019 |

Vai poikkeuksellisen säälittävästi varusteltu mies?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen. Oon just katsellut remontin takia uutta pönttöä, ja mies sanoi, että hankittaisko sellainen, jossa ei kärki osu posliiniin kun on kakkosella. Eipä ollut tullut edes mieleen moinen mahdollisuus. YÄK. Sen nimi on kuulemma witch's kiss, noidan suudelma.

Onko sun miehellä seisokki aina päällä kun se paskantaa?

Seisokkihan juuri suojaisi tuolta, kun ei edes taivu sinne pönttöön. Normaalisti se osuu.

Vierailija
22/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hieroa visvaista nuppiani pöntöön reunaan ja miettiä kuinka seuraava pöntölle istuva mies huljuttaa vehkeitään samassa kohdassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea pönttö on paras ja joutuu kyllä varomaan silti. Tuppo paperia väliin

Vierailija
24/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän 30cm mahtimela ap:lla oikein mahtaa olla? Vai iskeekö erektio aina pytyllä istuessa? Vai onko kenties niin lihava, että kikkeli puskee kiinni pyttyyn? Vai virtuaalipippelin venyttelyäkö tämä onkin?

Itse en saa erektiomitassa olevaakaan kalua osumaan pyttyyn. Ja olen kuitenkin ihan siellä keskiarvo 13cm pituuden yläpuolella, että säälittävästi varusteltu lienee liioittelua.

Terveisin Naispelko26

Ymmärräthän, että tuo keskiarvo on ilmoitettu vain miesten itsetunnon kohottamiseksi?

Eli todellinen keskiarvo on suurempi? Mutta silloinhan olisi vähemmän miehiä, joiden itsetuntoa tarvitsee kohottaa.

Vierailija
25/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän 30cm mahtimela ap:lla oikein mahtaa olla? Vai iskeekö erektio aina pytyllä istuessa? Vai onko kenties niin lihava, että kikkeli puskee kiinni pyttyyn? Vai virtuaalipippelin venyttelyäkö tämä onkin?

Itse en saa erektiomitassa olevaakaan kalua osumaan pyttyyn. Ja olen kuitenkin ihan siellä keskiarvo 13cm pituuden yläpuolella, että säälittävästi varusteltu lienee liioittelua.

Terveisin Naispelko26

Ymmärräthän, että tuo keskiarvo on ilmoitettu vain miesten itsetunnon kohottamiseksi?

Ihan se ja sama miksi keskiarvo on 13cm. En kuitenkaan usko, että kovin monella on reilusti yli 20cm kalu lepotilassa, että ihan sen vuoksi pitäisi wc-pyttyjä alkaa suunnittelemaan erikseen isomunaisille miehille.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
26/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Tai sitten keskiarvoon on laskettu myös japanilaisten miesten mitat. Näähän on tunnettuja pienistään... :D

Vierailija
27/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka syvä tunneli vastakappaleilla on jos päälle 13cm ei riitä ja tuollakin mitalla saattaa jo kierukan pää tökätä ikävästi

Vierailija
28/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen joutuu istumaan kovin syvälle anatomisista syistä, niin eikö vedet loiskahda ikävästi vehkeille?

Vierailija
29/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka syvä tunneli vastakappaleilla on jos päälle 13cm ei riitä ja tuollakin mitalla saattaa jo kierukan pää tökätä ikävästi

Kierukan pää? Sen tulisi kyllä olla ulottumattomissa kohdun sisällä. Poistolangat sen sijaan ovat ne tunnelissa neulan lailla pistävät teräaseet.

Anteeksi pilkunnussinta, pakko tarttua tähänkin vähään kun muutakaan ei viikonloppuna herunut.

Vierailija
30/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla niin iso ole, kuvittelet vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi