Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019 Official

Vierailija
08.09.2019 |

ja taas mennään

Kommentit (1177)

Vierailija
561/1177 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo on noin lampaita tuon Kain edessä??

Vierailija
562/1177 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Viiviä ei äänestetty??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1177 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kaita ei äänestetty? Ei voi olla totta!!

Vierailija
564/1177 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on ärsyttävä, joten juuri oivallinen selviytyjät-pelaaja

Vierailija
565/1177 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika Saran kasvot tuossa Extrassa. Aivan keltaiset.

Sara on Kyllä kauniimpi tummilla hiuksissa.

Vierailija
566/1177 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai on omahyväinen eikä todellakaan miellytä silmää. Epämiellyttävä manipuloija, miesselittäjä. Odottakaa vaan seuraavaa jaksoa. Noora on rasittava, käy juoruamassa "tuo oli ilkeä mulle.." eikä sano itse suoraan, on siinä nättien ihmisten hypessä, eikä uskalla tehdä peliliikkeitä.

Minun silmää miellyttää edelleenkin eniten noista kaikista Kai, raamikas kaveri, jolle mielelläni soisin  koko kisan voiton.

Tämä ei ole mikään missikisa. Kai on ärsyttävä ja pitää saada ulos mahdollisimman pian.

Vierailija
567/1177 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin et Petra tippuu. Jotenkin viime kesänä pystyin jo aavisteleen et joko Sara ja Petra on vikat saarella tai sit ne on viettänyt muuten aikaa yhdes saarel, niin ku nyt kävikin.

Vierailija
568/1177 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika Saran kasvot tuossa Extrassa. Aivan keltaiset.

Sara on Kyllä kauniimpi tummilla hiuksissa.

Joo ja toinen juttu on noitten kilpailijoiden vitivalkoiset hampaat. Onko kaikki sponsoroitu johonki hammaslaminaatteihin ennen kilpailua?

Vierailija
569/1177 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuota hapannaamaa vielä pakko katsoa! Mahtavat pakkelit oli heti vetänyt naamaansa. Pistin merkille myös sen miten eri lailla kaksi ihmistä suhtautuu kilpailuun ja putoamiseen. Sara kertoi että häntä otti niin päähän putoamisensa, ettei hän viitsinyt edes katsoa jäljelle jääneitä kilpailijoita, Petra sen sijaan kiitti suloisesti näitä ja vilkutti hyvästiksi.

Tällainen katkeruus ja kateus ei ole hyväksi mielenterveydellesi.

Ymmärrän Saraa hyvin. Kyllä minuakin ottaisi päähän, jos näkisin, miten yksi pelaaja (Kai) vetää kaikista naruista ja muut seuraavat kuin lampaat.

Petra ei tajunnut tätä vielä tässäkään jaksossa, joten ansaitsi pudota.

Eikä tuossa kisassa yleensä jaella mitään suloisia kiitoksia. Voi zsiisus teidän kanssanne.

Vierailija
570/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai on omahyväinen eikä todellakaan miellytä silmää. Epämiellyttävä manipuloija, miesselittäjä. Odottakaa vaan seuraavaa jaksoa. Noora on rasittava, käy juoruamassa "tuo oli ilkeä mulle.." eikä sano itse suoraan, on siinä nättien ihmisten hypessä, eikä uskalla tehdä peliliikkeitä.

Minun silmää miellyttää edelleenkin eniten noista kaikista Kai, raamikas kaveri, jolle mielelläni soisin  koko kisan voiton.

Tämä ei ole mikään missikisa. Kai on ärsyttävä ja pitää saada ulos mahdollisimman pian.

Mä ainakin suon voiton ihan mielelläni Kaille, jos niin sattuu käymään. Enkä todellakaan sen takia että on komea, vaa ihan sen takia että jos voittoon päätyy niin on hän sen ansainnut. Juuri pelaamallahan hän on päässyt pitkälle.

Tosin epäilen hänen voittavan, ellei voita about jokaista koskemattomuutta tästä eteenpäin.

Vierailija
571/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua varmaan ärsyttää se, että Kai ei ole pelkästään hyvännäköinen vaan myös rautainen kilpailija ja sitä yhdistelmää on vaikea vastustaa.

Vierailija
572/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan hämmästyin, miten Petra ei vielä ekstrassakaan oikein tajunnut, miten olisi kannattanut toimia. Se kun selitti, että Kasperin olisi pitänyt kertoa hänelle Viivi-suunnitelmasta ja hän olisi ollut siinä mukana, oli ihan potaskaa. Jos Kasperi olisi kehottanut äänestään Viiviä, niin Petra olisi kipittänyt suoraan uuden ystävän luo kertomaan katalasta suunnitelmasta. Osa ihmisistä on yllättävän sokeita omalle hovinarriudelleen.

Ihmettelen Kain suosiota. Minun silmääni hän ei ole mitenkään erityisen komea, mutta ehkä hänellä on sitten karismaa. Tuntuu, että vaikka osa on olevinaan häntä vastaan, niin silti kukaan ei tosiaan aidosti uskalla olla. Tavallaan ei ole ketään toista vahvaa haastajaa ja johtajaa, joka saisi kerättyä vastajoukot yhtenäiseksi rintamassa.

Mutta samahan se on koulumaailmassa ns.suosittujen asema. On pari oikeasti suosittua ja sitten heidän siipiensä suojassa heitä kannattelee ressukat, joille riittää että suosittu välillä vähän paijaa ja heittää leivänmuruja. Sitten, jos joku kapinallinen sanoo ääneen, että ei keisarilla ole oikeasti vaatteita, niin ressukat puolustaa keisareita ja keisari vaan puhaltelee munilleen.

Peliähän tämä on ja Kai selvästi hallitsee peliä täysin ja tietää sen itsekin. Tuli aika erikoinen vaikutelma, kun sanoi täydellisellä itsevarmuudella että Taina antaa hänelle koskemattomuusamuletin. Uskomaton pokka ja itseriittoisuus. Mutta onhan siihen aihetta, kun 90% porukasta pokkuroi ja toimisikin juuri noin. Totta kai.

Vierailija
573/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Petra minkä teit! Oli ihan oma vikasi että putosit kun menit juoruamaan Viiville Kasperin suunnitelman. Eikö sinne ollakaan menty pelaamaan? Ei näköjään kun osa pelaajista pelaa suoraan toisten pussiin ja tärkeintä ovat ns kaverisuhteet.

Vierailija
574/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuota hapannaamaa vielä pakko katsoa! Mahtavat pakkelit oli heti vetänyt naamaansa. Pistin merkille myös sen miten eri lailla kaksi ihmistä suhtautuu kilpailuun ja putoamiseen. Sara kertoi että häntä otti niin päähän putoamisensa, ettei hän viitsinyt edes katsoa jäljelle jääneitä kilpailijoita, Petra sen sijaan kiitti suloisesti näitä ja vilkutti hyvästiksi.

Katkeruus ja kateus? En mielestäni ole kumpaakaan vaan otin esille pelkkiä faktoja:

- Et voi kieltää että saran perusilme on aika hapan ja tympeä. Ilme vielä korostui hänen katsoessaan Viivin perään tämän lähtiessä äänestämään

- mahtavat maskit oli vetänyt heti naamaansa, sen huomasi varsinkin Saran keskustellessa Petran kanssa: kasvot olivat suorastaan vahamaisen keltaiset. Ilmeisesti vedetty taas vähän överit itseruskettavalla

- Sara itse kertoi muistaakseni ruudun haastattelussa, miten kanssakilpailijat raivostuttavat häntä niin, ettei hän halunnut hyvästellä näitä, ei edes katsoa näihin päin. Hän oli edelleen hyvin kiukkuinen monta viikkoa kilpailun jälkeen tehdyssä extra haastattelussa. Kysyn vain, mahtaisiko se ollakin sara, joka on katkera ja kateellinen?

- Petran käytöksen pudotus tilanteessa taas huomasi, jos sattui ohjelmaa katsomaan. Ei vihaa tai kaunaa, tai sitten osasi ainakin hyvin peittää sen.

Vierailija
575/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus ja kateus? En mielestäni ole kumpaakaan vaan otin esille pelkkiä faktoja:

- Et voi kieltää että saran perusilme on aika hapan ja tympeä. Ilme vielä korostui hänen katsoessaan Viivin perään tämän lähtiessä äänestämään

- mahtavat maskit oli vetänyt heti naamaansa, sen huomasi varsinkin Saran keskustellessa Petran kanssa: kasvot olivat suorastaan vahamaisen keltaiset. Ilmeisesti vedetty taas vähän överit itseruskettavalla

- Sara itse kertoi muistaakseni ruudun haastattelussa, miten kanssakilpailijat raivostuttavat häntä niin, ettei hän halunnut hyvästellä näitä, ei edes katsoa näihin päin. Hän oli edelleen hyvin kiukkuinen monta viikkoa kilpailun jälkeen tehdyssä extra haastattelussa. Kysyn vain, mahtaisiko se ollakin sara, joka on katkera ja kateellinen?

- Petran käytöksen pudotus tilanteessa taas huomasi, jos sattui ohjelmaa katsomaan. Ei vihaa tai kaunaa, tai sitten osasi ainakin hyvin peittää sen.

Ehkä Saralla on vaan kovempi kilpailuvietti kuin Petralla?

Vierailija
576/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei Petra minkä teit! Oli ihan oma vikasi että putosit kun menit juoruamaan Viiville Kasperin suunnitelman. Eikö sinne ollakaan menty pelaamaan? Ei näköjään kun osa pelaajista pelaa suoraan toisten pussiin ja tärkeintä ovat ns kaverisuhteet.

Petra olisi joutanut kotiin jo silloin kun hänet sinne äänestettiin. Armosta on saanut roikkua tuolla. Tuotantoyhtiö olisi ihan hyvin voinut laittaa silloin 2 kilpailijaa kotiin. Miksi Petraa roikutettiin väkisin  mukana? Kuuluuko johonkin ns. parempiin piireihin? Iskä maksanut extraa tuotantoyhtiölle?

Vierailija
577/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä maku selviytyjistä kun Sara tippui. Tässäkin jaksossa Kasperilla oli niin hieno suunnitelma, mut Petra pilasi kaiken ajattelemattomuuttaan ja Kasperi joutui vetämään suunnitelmansa takaisin ettei Viivi saa tietää, no Petra itsehän tästä kärsi. 

Vierailija
578/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua varmaan ärsyttää se, että Kai ei ole pelkästään hyvännäköinen vaan myös rautainen kilpailija ja sitä yhdistelmää on vaikea vastustaa.

Joo no niinhän se on 👍

Vierailija
579/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on ollut aika hiljaa. Silti äänesti Petraa niin kuin muutkin vaikka ei näytetty että olisi liitossa jonkun kanssa. Ehkä filmiryhmä tahallaan haluaa harhauttaa katsojia jotta putoavan henkilöllisyys olisi yllätys.

Vierailija
580/1177 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara oli kyllä paljon parempi pelaaja kuin Petra joka oli aivan pihalla. Saran olisi kuulunut saada jatkaa.

Ketju on lukittu.