Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen työ sopisi aralle, ujolle, rumalle, esiintymis- ja ihmispelkoiselle naiselle?

Vierailija
30.05.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista on ominaisuuksia, jotka voi osittain tai kokonaan poisoppia. Tarvitset itseluottamusta ja sen jälkeen huomaat, että voit tehdä mitä vaan.

Kokemusta on.

Vierailija
2/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ hämärässä aamuyön tunteina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka perjantaisessa firman palaverissa pitää jokaisen vähäpätöisen työntekijän avata suunsa ja saada sanotuksi jotain fiksua töistään menneen viikon osalta ja minä en siihen pysty. Tästä syystä minua on nyt alettu pitää tyhmänäkin. Tyhmä en siis ole, siksi harmittaa että olen hanttihommissa, mutta en kestä kiusatun asemaa johon joudun koulussa ja töissä.

Vierailija
4/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmasti tehdä oman alasi töitä jossain toisessa yrityksessä.

Vierailija
5/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ei ole synti eikä arkuus, eikä mikään muukaan noista! Mitä tuumisit jostain tutkijantyöstä? Kielenkääntäjä? Mitkä ovat sun erityisvahvuudet? Jokainen on hyvä jossain! Kerro mitä tykkäät tehdä!

Vierailija
6/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kauppikseen, mutta olisihan se pitänyt tajuta että meno siellä on vielä " hurjempaa" , kun jengi on vielä pinnallisempaa. Kiusaaminen jatkui vaikka meni kouluun aivan muualle, ei siis ketään tuttuja. Jätin senkin kesken, syyt samat: kiusaaminen ja esiintymispelko.

Sen jälkeen olen tehnyt hanttihommia toimistoissa mutta nyt on mitta täynnä.

Enpä oikein tiedä noista vahvuuksista mitä ne sitten mulla voisivat olla.

Haluaisin piiloutua elämältä, olla niin kuin myyrä. En jaksa enää tätä vuodesta toiseen jatkuvaa ongelmaa ongelman perään.. :-(

Vierailija
7/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

postinlajittelija tai arkistonhoitaja.

Vierailija
8/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itseasiassa kiinnostunut kouluttautumaan, opiskelu kiinnostaa mutta koulu itsessään ei. Kiusatuksi joutuisin kuitenkin taas.

Mikä olisi ns. hyvä ammatti, jonka voisi opiskella vaikkapa yksityisopettajan kanssa?

Vierailija
9/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin, missä joudut kohtaamaan pelkosi pieninä annoksina. Mutta ei tuollaisten toimistohitlereiden keskellä, vaan positiivisessa ilmapiirissä.

Hmm...Mitä jos lähtisit yliopistoon vielä? Onko se ihan mahdoton ajatus?

t. entinen esiintymispelkoinen, nykyinen rouva Rohkea :D

Vierailija
10/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoria tyttöjä, enkä koskaan yhtään rumaa.

Sinua on joskus kiusattu, ja se on julmaa ja väärin, mutta ei johdu sinusta. Voit hyvin lähteä opiskelemaan, aikuiset ihmiset aikuislukiossa eivät toisiaan kiusaa, ja yliopistoissa jos sellaisiin haluat hakeutua, siedetään ja nähdään kyllä monenlaista porukkaa.

Rohkeutta ja voimia sinulle, kaikki me olemme epävarmoja, meillä on vain erilaisia tapoja peittää se.

Vierailija
11/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt verkko-opiskeluna filosofian peruskurssia näin alkuun.

Vierailija
12/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän voi varata käsittääkseni ajan vaikkei olisi työtönkään.

Vierailija
13/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on vaikeaa ihan julkisilla kulkuvälineillä liikkuminen, kaupassa käynti jne. Julkinen haukkuminen on vähentynyt iän myötä mutta ei loppunut *huokaus*.

Itsekin muuten luulin aikoinani että töissä saisin olla rauhassa mutta toisin kävi. Kiusattu olen ollut joka työpaikassa. Aina löytyy vähintään yksi joka tykkää ottaa ilon irti jalkamatto-luonteestani.

Vierailija
14/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika on sellaiseen aikaan, että juuri ketään muita ei ole liikkeellä. Tätä työtä tekevät kehuvat, että sitten on koko päivä aikaa tehdä " muuta" elämässään, kun on aamulla muutaman tunnin jakanut lehtiä!

Mutta pitemmällä tähtäimellä ja vakavasti sanoisin minäkin, että yrittäisit vaikka psykologin avulla päästä peloistasi. Elämä on ihan oikeasti kivaa, kun on saanut pelot ja möröt pois. Itseluottamusta ei rakenneta hetkessä, mutta meitä on joitakin, minäkin, ketkä on päässyt tosi pitkälle, sieltä arasta ja vähän kiusatustakin.

Tsemppiä ap! Pidän peukkuja, että uskallat hakea apua ongelmaasi. Ja sitten sanot adjöö tuolle työpaikalle, ja alat tehdä jotain miellyttävämpää!!

Vierailija
15/15 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdashuoneoperaattori. Joka päivät puet sellaiset vetimet ja maskit päällesi, ettei sinua tunnista kuin kävelytyylistä. Hommaan ei vaadita korkeakoulututkintoa, mutta esim. ammatillisesta koulutuksesta kuten prosessin hoidosta olisi hyvä olla kokemusta. Pääkaupunkiseudulla ainakin on piikiekko- ja anturivalmistajia ja muutakin elektroniikkateollisuutta.

Ei silti, en usko rumiin ihmisiin. Olen nähnyt miten kaikennäköisistä ja kokoisista ihmisistä kuoriutuu todellisia upeita olioita, kun on oikeat aineet, vaatteet yms. asiantuntijat. Se antaa yleensä sen verran itseluottamustakin, että sitten ei mitkään puhdashuonehommat kiinnosta :D