Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ompelijat, tyylineuvoja

Vierailija
08.09.2019 |

Minun oli tarkoitus ommella itselleni yksinkertainen musta työmekko. Siitä tuli muutn juuri sellainen kuin halusinkin, mutta sen kaula-aukko meni iihan pikkiriikkisen pieleen (kanttaus venyy, ja yrittää kääntyä ulospäin - sen saa silittämällä siistiksi, mutta pelkään, ettei se ehkä pysyisi käytössä yhtä siistinä). Piilotin pieleen menon ompelemalla kaula-aukon reunan päälle pienen röyhelön, mutta nyt siitä tuli pikkiriikkisen liian hieno työkäyttöön.

Onko kenelläkään mitään ideoita, mitä kannattaisi tehdä? (Obviously, paras neuvo olisi purkaa ja tehdä kaula-aukko uudelleen, ja kaipa se olisi mahdollistakin, mutta muita ideoita?)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse purkaisin ja tekisin uusiksi. Jäisi muuten harmittamaan.

Vierailija
2/3 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanttaisin sen uudelleen joustavalla vinonauhalla, jopa eri värisellä kuin musta kangas, punaisella, harmaalla, keltaisella. En siis purkasi, vaan tekisin päälle uuden siistin huolittelun. Tuo joustava jersey vinonauha on tosi kätevä. Käytän sitä paljon.

Toinen vaihtoehto on tehdä irtokaulus, jonka kiinnität tarranauhalla. Nytkin minä laittaisin valkoisen tai punaisen irtokauluksen. Olen värien ysävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit röyhelökauluksen sijaan laittanut Peter Pan Collarin, en tiedä mitä tämä on suomeksi.