Miehiä ei kiinnosta läskit
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kiinnosta muodottomat anorektikotkaan,tällaistahan moni kuvittelee.
Pyöreä kohopeppu on paras.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo naiset joiden katse lipuu kaljujen ohi
No ei mun katse ainakaan! Viimeisin ihastukseni oli kalju.
Vierailija kirjoitti:
päällä ei pysy, takaa ei yllä, alle ei uskalla...
Hyvin pysyy mun päällä, takaa yltää hyvin, allekin uskaltaa.
Ihmeen monella lihavalla naisella vaan on mies, miten se on mahdollista? Selittäkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kiinnosta muodottomat anorektikotkaan,tällaistahan moni kuvittelee.
Kerrotko miksi niin moni sitten etsii juurikin täysin muodotonta naista? Esimerkiksi Aasiasta aivan lapsivartaloista? Lähes jokainen ”setämies”? Asuuko kaikissa miehissä pieni pedari loppujen lopuksi?
Eipä ole koskaan ollut miehen saanti jäänyt läskien takia. Ottajia olisi, mutta haluan vain yhden. Juuri eilen yksi tunnusti rakkautensa mua kohtaan. Meillä oli jotain jokunen kuukausi sitten, mutta mä jätin homman kesken toisen miehen takia.
Laihduta. Ei nuoren naisen joka haluaa miehen löytää ja perheen perustaa pidä olla vielä läskissä kunnossa. Ei 20-30 vuotta sitten nuoret olleet näin läskissä kunnossa kun nykyään. Nuoren pitäisi jaksaa liikkua ja aineenvaihdunta on vilkasta niin ettei ole normaalia läskiintyä. Mene tekemään fyysistä työtä jollei muuten ole helppoa pitää kiloja kurissa. Kokintyö ja siivoustyö on fyysisesti raskasta ja niiden alalalla on työvoimapulaa. Itse olen tehnyt kumpaakin alaa ja tiedän että läskit kyllä suli niissä hommissa. Jos ten nuoret läskit vain makaatte niin ne läskit vain lisääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Monia ei, mutta osaa kiinnostaa.
Miehistä on THL:n mukaan lähes 72 prosenttia ylipainoisia. Pahoittelen, että luku naurattaa minua.
Niin no, onhan se vähän eri asia olla 13% rasvaprosentilla ylipainoinnen, kuin 30%... Itselläni BMI on aikuisiällä ollut aina ylipainoisten lukemissa, vaikka rasvaprosentti ei ole yltänyt yli 20. Enkä ole edes erityisen roteva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä on THL:n mukaan lähes 72 prosenttia ylipainoisia. Pahoittelen, että luku naurattaa minua.
Niin, tuo tilasto kertoo painoindeksistä. Pitäisi saada rasvaprosenttitilasto.
Joo, ihan varmasti on kyse juuri siitä että pallomahat on vaan treenanneet itsensä niin lihaksikkaiksi että ylipaino selittyy sillä. Aivan taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas naurattaa se, että naisten keskimääräinen painoindeksi on lähes sama kuin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan varmasti on kyse juuri siitä että pallomahat on vaan treenanneet itsensä niin lihaksikkaiksi että ylipaino selittyy sillä. Aivan taatusti.
Niin, jokaisellahan ylipainoisella miehellä on pallomaha.
Naisella saa olla pyöreyttä. On paljon seksikkäämpi!
Vierailija kirjoitti:
Sanoo naiset joiden katse lipuu kaljujen ohi
Olin tulossa sanomaan samaa. Minä olisin kiinnostunut läskeistä, mutta tuntuu siltä, että minä en enää kauheasti kiinnosta heitä nyt, kun tukka on muutaman millin siili.