Paljon olette juoneet tänään?
Alkoholipitoista? Mä pullon punkkua, kuusi olutta ja nyt korkkaan kirkkaan pullon. Kuusi yötyöyötä takana ja huominen vapaa enkä osaa nukkua. Tai kääntää rytmiä ilman turrutusta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Taisin joskus kuukausi sitten juoda punkkua.
Ihan liikaa join, kahtena peräkkäisenä päivänä 3 lasillista kumpanakin.
Kirkasta join yli vuosi sitten viskishotin. Kuule me ei kaikki olla alkoholisteja kuten sinä.
16 olutta, yks vielä ja nukkumaan. Huomenna hyvä viettää darrapäivä 😊
Pari calvadosta, josta siirryin talouslaatuiseen skottiviskiin (4 grogia). Nyt kolmas stout menossa.
Pieni pullo A-olutta. Jääkaapissa on kyllä lisää olutta odottamassa, ja aionkin kohta hakea.
Lonkero, 2 gt:ia, 2 lasillista roseeta.
En yhtään. Viime perjantaina ostin pullon Carilloa ja naukkailin sitä neljänä iltana.
Yli 2 päivää peräkkäin menee sairauden puolelle.
Olen parantuva holisti ja käynyt läpi mm. kalliin Minnesota-hoidon, itse en enää juo kuin kerran kuussa ja korkeintaan 5%:ista viiniä. Yli kymmenprossaisiin juomiin en enää koske.
tarkoitan, viime viikon perjantaina
PaljonKO? Puoli pullollista Gambinaa, kaksi Sorbus-coctailjuomaa ja Jack Daniels-colan.
Pari shottia bubble gum viinaa ja kuoharia lasillinen.
Right now, I'm in a state of mind
I wanna be in like all the time
Ain't got no tears left to cry
Harvinaisesti la-illalle en yhtään mitään. Olen neljän viikon viinalakossa :-)
Stregaa soodalla. Ainakin kuusi paukkua.
Yhden jekkubatteryn ja yhden rommikolan
Assburger kirjoitti:
En yhtään. Viime perjantaina ostin pullon Carilloa ja naukkailin sitä neljänä iltana.
Ei jumalauta. Vieläkö carilloa on myynnissä ja vieläkö joku sitä juo!?! On ehkä pahinta viinaa kiljun jälkeen.
Otan kohta yhden kossusnapsin, se on pakastimessa jäähtymässä. Jos oikein maistuu voin ottaa toisenkin, mutta todennäköisesti en viitsi.
Olin muuten unohtanut että se snapsi on siellä pakastimessa odottamassa, hyvä kun tuli mieleen tästä ketjusta ettei jää juomatta. Heh.
Tätä yhtä GTtä tässä lipitän. En varmaan ota enempää, ehkä lasin viiniä jos huvittaa.
Liian vähän, kun 3l vettä pitäisi juoda päivässä.
En yhtään. Taisin joskus kuukausi sitten juoda punkkua.