Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen haksahtaa näihin Fitline, Juiceplus ym. tuotteisiin?

Vierailija
07.09.2019 |

Minun on niin vaikea käsittää, että kuka näihin oikein lähtee. Joku joka ei osaa ajatella omilla aivoilla? Halu kuulua johonkin lahkoon? Miksi uskotaan mieluummin noita lööperiä suoltavia myyjiä kuin faktatietoa ja lähdetään itsekin ihan mehuissaan "tienaamaan"?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mulla on yksi ystävä, hän on todella rakas ja ihana, mutta suoraan sanottuna ihan oikeasti vähän yksinkertainen. On aika helposti vietävissä, ei ota itse selvää mistään eikä oikein ole kiinnostunut maailman menosta jne.

Hän on lähtenyt innoissaan mukaan aina kaikkeen tämmöiseen ja pyytää aina erilaisille kutsuille, näitäkin lähtenyt nyt myös myymään ja vaikka olen hienovaraisesti sanonut että olen tosi skeptinen näiden suhteen niin silti yrittää vaan kaupata tuotteita. On pienituloinen, mutta ostaa aina kaikki kalliit tuotteet, laitteet ja oheistavarat mitä hänelle suositellaan. Omat on rahansa ja kiva jos oma fiilis on parempi, mutta jotenkin harmittaa että laittaa ihan älyttömästi rahaa näihin huijauksiin

Vierailija
2/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset. Ei siihen mitään muuta syytä ole kuin typeryys. Näille pitäisi saada aasinhattu päähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.

Vierailija
4/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheyennellä instassa juttua näistä

Vierailija
5/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haksahtaa ihan yhtä lailla. Tilaavat t-maxia ja protskua ja ties mitä, kun pitäisi tiputtaa 20 kg ja liikkua omilla lihaksilla.

Typerät ja laiskat niihin haksahtaa.

Vierailija
6/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka joka on vasta "löytänyt" netin eikä tajua että nämä affiliate-markkinointijutut ovat tuulahdus vuodelta 2003 eikä näissä enää ole mitään uutta.

Omistaja saa ilmaista tuloa kun ääliöt yrittävät mummoilleen ja serkun kaiman kummeille kaupitella jotain chia-siemeniä ja raakapuuroja.

Valitettavasti suurin osa markkinoijista on +40v naisia jotka tosiaan vasta vuonna 2019 ymmärtävät mitä verkostomarkkinointi on, ja ovat siitä aivan täpinöissään. Ovat siis vajaa 20 vuotta myöhässä.

Vierailija
7/17 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti suurin osa markkinoijista on +40v naisia jotka tosiaan vasta vuonna 2019 ymmärtävät mitä verkostomarkkinointi on, ja ovat siitä aivan täpinöissään. Ovat siis vajaa 20 vuotta myöhässä.

Kaikki tuntemani hurahtaneet ovat juuri näitä. Kovasti hehkuttavat kuinka verkostomarkkinointi on tulevaisuuden bisnes ja kaikki tullaan myymään verkostomarkkinoinnilla.

Vierailija
8/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina Uosukainen on kyllä oikeen huippuesimerkki huijarista. Tienaa tuhansia euroja näiden ”maailman kaikkeuden ihanimpien tiimiläisten” avulla. Toi on niin sairasta menoa, ettei mitään rajaa. Ihmiset uskoo noiden hömppätuotteiden auttavan ongelmiinsa ja turvautuvat niihin viimeisenä keinonaan, vähän kuin hukkuva oljenkorteen.

Vierailija
9/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitypä Vauras nainen -ryhmään.

Ryhmässä puolet ovat verkostobusineksessä ja kaikilla menee tosi hyvin.

Luin myyjän pitää ostaa 80 e kuussa näitä, jotta voi myydä.

Tärkein asiakaskunta on oma henkilökunta.

Hölmöjä riittää. Zinzino tulee heti perässä kahvinsa ja öljynsä kanssa.

Vierailija
10/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset, jotka on kyllästyneitä varsinaiseen työhönsä ja haaveilevat että siitä pääsisi jotenkin irti. Toivo sumentaa järjen.

Vierailija
11/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloe Vera ja nuorten skin tuotteet samaa kastia?

Vierailija
12/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja kun tosiasiassa kukaan ei tienaa mitään, tai korkeintaan ihan nappirahoja. Katsoin esim. Zinzinon huipputason myyjien verotietoja ja aika ankeat oli tulot. Itsekin tienaan enemmän, vaikka titteli on kaukana johtajatasosta. Osahan esiintyy somessa kuin miljonääri, vaikka oikeesti on vaan silmät ja suut täynnä velkaa. He odottelee rikastumista, mitä ei tosiasiassa koskaan ole edes tulossa. Ei ainakaan verkostomarkkinoinnilla.

Vierailija
13/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tota temppari Eveä seurannut kun tehnyt "fitskubisnestä" ja tullut siihen tulokseen, että ne ei Danin kanssa menny temppareihin vakuuttamaan ihmisiä parisuhteensa aitoudesta vaan tekemään Evestä tunnetun. Tunnettu Eve = enemmän seuraajia = enemmän potentiaalisia urpoja haksahtamaan fitlinen tuotteisiin = rahaa Even taskuun.

Vierailija
14/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tota temppari Eveä seurannut kun tehnyt "fitskubisnestä" ja tullut siihen tulokseen, että ne ei Danin kanssa menny temppareihin vakuuttamaan ihmisiä parisuhteensa aitoudesta vaan tekemään Evestä tunnetun. Tunnettu Eve = enemmän seuraajia = enemmän potentiaalisia urpoja haksahtamaan fitlinen tuotteisiin = rahaa Even taskuun.

Samaa olen pohtinut kans, julkisuuteen haluttiin juuri tuon takia. Ihan sairas pariskunta. 🤮

Vierailija
15/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloe Vera ja nuorten skin tuotteet samaa kastia?

Tarkoitatko nu skin? On samaa p* skaa

Vierailija
16/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve värvää seuraajalistaltaan helppoja faneja tähän touhuun.

Vierailija
17/17 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlella tulee paljon tekstiä vastaan aiheesta. https://pyramiditiimi.blogspot.com/2020/01/suosittelubisnes-sponsoroi-k…