Miksi nykyään naisten pitää käyttää pakaravakoon menevää bikinialaosaa?
Mikä siinä on että sitä persettä pitää esitellä? Ei naiset ennen olleet näin huomionkipeitä ja halpoja.
Kommentit (27)
Ennen peppu ei ollut niin iso muoti-ilmiö kuin se tällä hetkellä on. Nyt pitää olla sellainen todella erottuva kuplapeppu. Mä luulen, että halutaan esitellä, että se oma on aito. Koska onhan myynnissä sellaisia topattuja alushousuja ja trikoitakin, jos ei treenillä saa haluttuja tuloksia.
Älytön keksintö minusta.
Uikkareissa ja alusvaatteissa on aina ollut vain ikävä ominaisuus se, että työntyvät sinne peppuvakoon. Ja nyt kaikkialla on vaan niitä.
Ihan kuin perse olisi jotenkin vähemmän esillä kun sitä peittää muutama sentti enemmän ihoa nuolevaa kangasta. Kyllä ne ruumiinosat näkyy bikineissä oli kyseessä mikä malli vaan.
Vierailija kirjoitti:
Älytön keksintö minusta.
Uikkareissa ja alusvaatteissa on aina ollut vain ikävä ominaisuus se, että työntyvät sinne peppuvakoon. Ja nyt kaikkialla on vaan niitä.
Miksi minä löydän vaan mummomallisia uikkareita? Inhottava kiristävä sauma pakaran ulkoreunalla. Mistä kapeampia malleja löytää?
"Mikä siinä on että sitä persettä pitää esitellä? Ei naiset ennen olleet näin huomionkipeitä ja halpoja."
Milloin ennen näin ei ole ollut?
Peppu on naisen kaunein ruumiin osa. Tykkään pelkästään ihan hirveästi suudella naisen pakaroita täyteläisillä huulillani. Toki myös nuolla tykkään molemmat aukot.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin perse olisi jotenkin vähemmän esillä kun sitä peittää muutama sentti enemmän ihoa nuolevaa kangasta. Kyllä ne ruumiinosat näkyy bikineissä oli kyseessä mikä malli vaan.
No näyttää se kyllä tyylikkäämmältä kuin kaksi paljasta pakaraa jonka väliin katoaa joku pulkannaru.
M
Antakaa ihmisten pukeutua miten haluavat. Ärsyttää naisia kontrolloivat vaatepoliisit.
(Itse olen keski-ikäinen ylipainoinen, enkä todellakaan pue tuollaisia, mutta jokaisen oma asia).
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ihmisten pukeutua miten haluavat. Ärsyttää naisia kontrolloivat vaatepoliisit.
(Itse olen keski-ikäinen ylipainoinen, enkä todellakaan pue tuollaisia, mutta jokaisen oma asia).
Kuvitteletko että nykyisin kuljeskellaan perseet paljaana ilman että asiaan on paimennettu muotivaikuttajien toimesta.
Kaikki saa pukeutua miten haluavat kunhan ei pukeudu noin typerästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näyttää se kyllä tyylikkäämmältä kuin kaksi paljasta pakaraa jonka väliin katoaa joku pulkannaru.
M
Onko sinulta silmäluomet poistettu ja niska jäykistetty vai mikä estää katsomasta muualle?
E-ei m-mitään degeraatiota ole olemassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Olet vain kade kun haluaisit itse kadota pakaroiden väliin, vaikka olet pulkannaru.
Ai kamala, onko äidilläsikin nyt sellaiset bikinit!
Kyllä, se on halvan näköistä ja voit mielestäni kertoa sen hänelle. Voit jutella äitisi kanssaan myös tästä hänen tosi ikävästä huomionkipeästä käytöksestään. Menette vaikka yhdessä tuumin ostamaan hänelle erilaiset bikinit, sellaiset säädylliset.
Mä hankin sellaisen lahkeellisen alaosan ja on muuten mukavat. Alushousuissakin suosin nykyään vain laadukkaita ja mukavantuntuisia. Niihin h&m:n vakoon survoutuviin röyhelörätteihin en laita senttiäkään.
Niin ennen piti raottaa pikkareita, että näki perseen, nyt pitää raottaa pakaroita, että näkee pikkarit:)
Ei sen puoleen, jokainen saa minun puolesta tuossakin asiassa tehdä kuten haluaa
Ei oo pakko jos ei haluu.